Marta Myśliwiec

Starszy Specjalista ds. BHP
Sosnowiec, śląskie

Języki

niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

RAF-BUD Sp. z o.o.
Starszy specjalista ds. bhp
 1. Opracowywanie dokumentacji (Instrukcje BHP, procedury Ocena ryzyka zawodowego);
 2. Postępowania powypadkowe i po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych;
 3. Szkolenia BHP;
 4. Koordynacja wewnętrznych programów BHP- raportowanie wyników BHP;
 5. Reprezentowanie firmy w kontaktach z organami administracji państwowej;
 6. Kontrola stanu BHP;
 7. Ocena ergonomiczna stanowisk pracy;
 8. Sporządzanie dokumentacji i informacji z zakresu ochrony środowiska na potrzeby wewnętrzne
i zewnętrzne , w związku z obowiązującymi przepisami prawnymi i procedurami wewnętrznymi w zakresie odpadów
(np. sprawozdania, karty informacyjne, karty ewidencji odpadów, itp.);
 9. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych w posiadanych przez Firmę
obowiązujących decyzjach;
 10. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz
w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na
choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
 11. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i
pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
 12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
 13. Opracowanie dokumentacji: Instrukcje BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego;
 14. Audyty na stanowiskach pracy;
 15. Bezpośrednia współpraca z kontrahentem ArcelorMittal Poland S.A. w zakresie BHP- przygotowanie wymaganej
dokumentacji, kontrola warunków pracy, nadzór nad prawidłową realizacją zlecenia;
 16. Przygotowanie skierowań na badania lekarskie.
Logo
Specjalista ds. BHP
Montico Sp.J.
 1. Tworzenie dokumentacji BHP (instrukcje, procedury, ocena ryzyka zawodowego);
 2. Prowadzenie postępowań powypadkowych i po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych;
 3. Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ (m.in. szkolenia wstępne i okresowe);
 4. Koordynacja wewnętrznych programów BHP; Raportowanie wyników BHP;
 5. Odbiory nowych maszyn/linii produkcyjnych;
 6. Kontrola stanu BHP i PPOŻ w zakładzie;
 7. Prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy;
 8. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie;
 9. Bezpośrednia współpraca z kontrahentem ArcelorMittal Poland w zakresie BHP- przygotownie wymaganej dokumentacji, kontrola warunków pracy, nadzór nad prawidłową realizacją zlecenia.
Logo
Specjalista ds. BHP
P.P.U. MAP Sp. z o.o
 1. Tworzenie dokumentacji BHP (instrukcje, procedury, ocena ryzyka zawodowego);
 2. Prowadzenie postępowań powypadkowych i po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych;
 3. Opracowywanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ (m.in. szkolenia wstępne i okresowe);
 4. Koordynacja wewnętrznych programów BHP; Raportowanie wyników BHP;
 5. Odbiory nowych maszyn/linii produkcyjnych;
 6. Kontrola stanu BHP i PPOŻ w zakładzie;
 7. Prowadzenie rejestrów wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy;
 8. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie;
 9. Bezpośrednia współpraca z kontrahentem ArcelorMittal Poland S.A. w zakresie BHP- przygotowanie wymaganej dokumentacji, kontrola warunków pracy, nadzór nad prawidłową realizacją zlecenia.
Logo
Specjalista ds. BHP
Rempol Sp. z o.o
 1. Opracowywanie dokumentacji (Instrukcje BHP, procedury Ocena ryzyka zawodowego);
 2. Postępowania powypadkowe i po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych;
 3. Szkolenia BHP;
 4. Koordynacja wewnętrznych programów BHP- raportowanie wyników BHP;
 5. Reprezentowanie firmy w kontaktach z organami administracji państwowej;
 6. Kontrola stanu BHP;
 7. Ocena ergonomiczna stanowisk pracy;
 8. Sporządzanie dokumentacji i informacji z zakresu ochrony środowiska na potrzeby wewnętrzne
i zewnętrzne , w związku z obowiązującymi przepisami prawnymi i procedurami wewnętrznymi w zakresie odpadów
(np. sprawozdania, karty informacyjne, karty ewidencji odpadów, itp.);
 9. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych w posiadanych przez Firmę
obowiązujących decyzjach;
 10. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz
w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na
choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
 11. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i
pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
 12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
 13. Opracowanie dokumentacji: Instrukcje BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego;
 14. Audyty na stanowiskach pracy;
 15. Bezpośrednia współpraca z kontrahentem ArcelorMittal Poland S.A. w zakresie BHP- przygotowanie wymaganej
dokumentacji, kontrola warunków pracy, nadzór nad prawidłową realizacją zlecenia;
 16. Przygotowanie skierowań na badania lekarskie;
 17. Przestrzeganie wymagań systemu zarządzania jakością ISO 14001 oraz systemu zarządzania zdrowiem i bezpieczeństwem zawodowym OHSAS 18001.
Logo
Inspektor ds BHP
Rempol Sp. z o.o.
 1. Opracowywanie dokumentacji (Instrukcje BHP, procedury Ocena ryzyka zawodowego);
 2. Postępowania powypadkowe i po zdarzeniach potencjalnie wypadkowych;
 3. Szkolenia BHP;
 4. Koordynacja wewnętrznych programów BHP- raportowanie wyników BHP;
 5. Reprezentowanie firmy w kontaktach z organami administracji państwowej;
 6. Kontrola stanu BHP;
 7. Ocena ergonomiczna stanowisk pracy;
 8. Sporządzanie dokumentacji i informacji z zakresu ochrony środowiska na potrzeby wewnętrzne
i zewnętrzne , w związku z obowiązującymi przepisami prawnymi i procedurami wewnętrznymi w zakresie odpadów
(np. sprawozdania, karty informacyjne, karty ewidencji odpadów, itp.);
 9. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem obowiązków określonych w posiadanych przez Firmę
obowiązujących decyzjach;
 10. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz
w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na
choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;
 11. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i
pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;
 12. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
 13. Opracowanie dokumentacji: Instrukcje BHP, Ocena Ryzyka Zawodowego;
 14. Audyty na stanowiskach pracy;
 15. Bezpośrednia współpraca z kontrahentem ArcelorMittal Poland S.A. w zakresie BHP- przygotowanie wymaganej
dokumentacji, kontrola warunków pracy, nadzór nad prawidłową realizacją zlecenia;
 16. Przygotowanie skierowań na badania lekarskie;
 17. Przestrzeganie wymagań systemu zarządzania jakością ISO 14001 oraz systemu zarządzania zdrowiem i bezpieczeństwem zawodowym OHSAS 18001.
Fantasy Park Sp. z o.o.
Kierownik Zmiany
1. Koordynowanie pracy personelu na stanowiskach obsługi klienta (barmani, kelnerki, recepcjonistki, pracownicy techniczni);
2. Egzekwowanie poleceń oraz motywowanie i kontrolowanie pracowników;
3. Nadzorowanie pracy pod kątem przepisów bezpieczeństwa PPOŻ i BHP;
4. Rozwiązywanie ewentualnych konfliktów pomiędzy pracownikami jak i klientami;
5. Utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta;
6. Dokonywanie odbioru zamówionego towaru, sprawdzanie przywiezionego towaru z fakturą dostawcy oraz formularzem zamówienia;
7. Sporządzanie raportów i analiz sprzedaży;
8. Rozliczanie pracowników po zakończonej pracy;
9. Rekrutacja pracowników technicznych oraz wdrażanie ich do pracy (szkolenie);
10. Organizacja zaplecza technicznego oraz pracy podległego personelu technicznego;
11. W porozumieniu z głównym menagerem zamawiać części do maszyn, środki do konserwacji i czyszczenia torów bowlingowych, płyny do dezynfekcji obuwia bowlingowego;
12. Kontrola stanu technicznego maszyn oraz wszystkich urządzeń znajdujących się na terenie centrum (przeglądy, serwisy, wybór dostawców);
13. Wybór oraz negocjowanie warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi.
Logo
Asystentka
Kancelaria Radców Prawnych M.Nawrot i Wspólnicy s.c. w Katowicach
1. Obsługa sekretariatu;
2. Prowadzenie archiwum;
3. Tłumaczenie rozmów handlowych, pism;
4. Sporządzanie raportów finansowych;
5. Budowanie listy klientów;
6. Ustalanie terminów i delegacji;
7. Sporządzanie ofert dla klientów;
8. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
9. Wystawianie faktur VAT ;
10. Przyjmowanie delegacji zagranicznych i krajowych;
11. Udział w rozmowach kwalifikacyjnych;
12. Reprezentowanie firmy na targach branżowych w kraju i za granicą.
Logo
Asystentka
Urząd Pocztowy nr 1 w Dąbrowie Górniczej
1. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług;
2. Aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych;
3. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.;
4. Dbałość o estetykę stanowiska pracy;
5. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług;
6. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
7. Pomoc w codziennych obowiązkach pracy pozostałym pracownikom danego działu Poczty Polskiej S.A.
Logo
Praktyka zawodowa- laborant
Koksownia Przyjaźń Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej
1. Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej oraz jej archiwizacja zgodnie z zasadami zawartymi w procedurach i instrukcjach;
2. Obsługa urządzeń laboratoryjnych;
3. Prowadzenie badań laboratoryjnych.

Szkolenia i kursy

1. Certyfikat Auditora Wewnętrznego Zintegrowanego Systemu Zarządzania do norm ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N- 18001:2004 zorganizowanego przez „Zetom” im. Prof. F. Stauba w Katowicach sp. z o.o.
2. Kurs językowy w szkole języków obcych Empik
3. Pierwsza Pomoc
4. Szkolenie ISO 45001 zorganizowany przez PRONORD Sylwia Pałęga w Dąbrowie Górniczej.

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy, magisterskie
Politechnika Śląska w Katowicach
Logo
Technologia chemiczna w przemyśle i ochronie środowiska, inżynierskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
BHP/Ochrona środowiska
Inżynieria
BHP/Ochrona środowiska
Nadzór
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Fitness PILATES, TBC:)

Inne

Czynne prawo jazdy kat.B