Marta Mucha
Customer Advisor, Schenker Sp. z o.o.
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
Obsługa klienta
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego "Funkcja Dodatkowa"
-obsługa indywidualnej, dedykowanej skrzynki mailowej
- stałe monitorowanie dostaw przesyłek KS dedykowanego do opieki operacyjnej klienta
-przygotowywanie raportów wg potrzeb Klientów
-doskonalenie procesu, jako wartość dodana dla Klienta
-organizacja dedykowanej obsługi logistycznej
- stałe monitorowanie dostaw przesyłek KS dedykowanego do opieki operacyjnej klienta
-przygotowywanie raportów wg potrzeb Klientów
-doskonalenie procesu, jako wartość dodana dla Klienta
-organizacja dedykowanej obsługi logistycznej
Customer Advisor - Doradca Klienta
- realizacja indywidualnego budżetu sprzedażowego
- pozyskiwanie klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb klienta
- proaktywny rozwój sprzedaży cross-sellingowej
- przygotowywanie ofert, wycen, aktualizacja warunków handlowych, umów i aneksów do umów dla klientów
- udzielanie klientom informacji handlowej w zakresie realizacji usług DB Schenker, w tym wysokości stawek frachtu, warunków świadczenia usług dodatkowych
- prowadzenie dokumentacji klientów
- sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz handlowych
- wprowadzanie klienta do współpracy w zakresie handlowym i operacyjnym
- pozyskiwanie klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb klienta
- proaktywny rozwój sprzedaży cross-sellingowej
- przygotowywanie ofert, wycen, aktualizacja warunków handlowych, umów i aneksów do umów dla klientów
- udzielanie klientom informacji handlowej w zakresie realizacji usług DB Schenker, w tym wysokości stawek frachtu, warunków świadczenia usług dodatkowych
- prowadzenie dokumentacji klientów
- sporządzanie raportów wewnętrznych i analiz handlowych
- wprowadzanie klienta do współpracy w zakresie handlowym i operacyjnym
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Inne
* Koordynator 5S+1
* Cykl szkoleń podnoszących wiedzę i umiejętności dotyczących kultury Lean Management
* Prawo Jazdy kat B
* Cykl szkoleń podnoszących wiedzę i umiejętności dotyczących kultury Lean Management
* Prawo Jazdy kat B
Grupy
Lean Management
Zapraszam wszystkich zainteresowanych koncepcją Lean Management, poszerzaniem wiedzy i praktycznym stosowaniem zasad zarządzania w trybie "odchudzonym".