Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Neuromarketing
-
Jak kryzys ekonomiczny ostatnich lat wpłynął na sektor badań rynku i opinii publicznej w Europie Środkowo- Wschodniej? Co przyniesie agencjom badawczym rok 2012? Na te pytania odpowiadają najbardziej doświadczeni eksperci z takich firm, jak: Millward Brown, Philip Morris International czy AGB Nielsen.
Artykuł Roberta Heega „Central and Eastern Europe” podsumowuje też wszystkie obecne oraz przyszłe zagrożenia i szanse, przed którymi stoi region Europy Środkowo- Wschodniej. Ta lektura to doskonały wstęp do debaty, która będzie miała miejsce podczas pierwszego organizowanego przez ESOMAR- Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku- wydarzenia, poświęconego całkowicie tematyce Europy Środkowej i Wschodniej.
To pierwsze tego rodzaju forum ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki. To unikatowe wydarzenie w tej części Europy i niepowtarzalna okazja do networkingu i zawarcia nowych profesjonalnych znajomości.
Jeśli zaciekawiła Państwa tematyka artykułu, z pewnością będą Państwo zainteresowani uczestnictwem w naszym forum. Będzie to wyjątkowa okazja do osobistego kontaktu z naszymi ekspertami i zadania im nurtujących Państwa pytań.
Więcej informacji o programie Forum i zaproszonych gościach znajduje się tu: http://www.esomar.org/events-and-awards/events/global-...
Zapraszamy do Krakowa! -
Jak kryzys ekonomiczny ostatnich lat wpłynął na sektor badań rynku i opinii publicznej w Europie Środkowo- Wschodniej? Co przyniesie agencjom badawczym rok 2012? Na te pytania odpowiadają najbardziej doświadczeni eksperci z takich firm, jak: Millward Brown, Philip Morris International czy AGB Nielsen.
Artykuł Roberta Heega „Central and Eastern Europe” podsumowuje też wszystkie obecne oraz przyszłe zagrożenia i szanse, przed którymi stoi region Europy Środkowo- Wschodniej. Ta lektura to doskonały wstęp do debaty, która będzie miała miejsce podczas pierwszego organizowanego przez ESOMAR- Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku- wydarzenia, poświęconego całkowicie tematyce Europy Środkowej i Wschodniej.
To pierwsze tego rodzaju forum ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki. To unikatowe wydarzenie w tej części Europy i niepowtarzalna okazja do networkingu i zawarcia nowych profesjonalnych znajomości.
Jeśli zaciekawiła Państwa tematyka artykułu, z pewnością będą Państwo zainteresowani uczestnictwem w naszym forum. Będzie to wyjątkowa okazja do osobistego kontaktu z naszymi ekspertami i zadania im nurtujących Państwa pytań.
Więcej informacji o programie Forum i zaproszonych gościach znajduje się tu: http://www.esomar.org/events-and-awards/events/global-...
Zapraszamy do Krakowa! -
Jak kryzys ekonomiczny ostatnich lat wpłynął na sektor badań rynku i opinii publicznej w Europie Środkowo- Wschodniej? Co przyniesie agencjom badawczym rok 2012? Na te pytania odpowiadają najbardziej doświadczeni eksperci z takich firm, jak: Millward Brown, Philip Morris International czy AGB Nielsen.
Artykuł Roberta Heega „Central and Eastern Europe” podsumowuje też wszystkie obecne oraz przyszłe zagrożenia i szanse, przed którymi stoi region Europy Środkowo- Wschodniej. Ta lektura to doskonały wstęp do debaty, która będzie miała miejsce podczas pierwszego organizowanego przez ESOMAR- Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku- wydarzenia, poświęconego całkowicie tematyce Europy Środkowej i Wschodniej.
To pierwsze tego rodzaju forum ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki. To unikatowe wydarzenie w tej części Europy i niepowtarzalna okazja do networkingu i zawarcia nowych profesjonalnych znajomości.
Jeśli zaciekawiła Państwa tematyka artykułu, z pewnością będą Państwo zainteresowani uczestnictwem w naszym forum. Będzie to wyjątkowa okazja do osobistego kontaktu z naszymi ekspertami i zadania im nurtujących Państwa pytań.
Więcej informacji o programie Forum i zaproszonych gościach znajduje się tu: http://www.esomar.org/events-and-awards/events/global-...
Zapraszamy do Krakowa! -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Neuromarketing
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Psychologia biznesu.
-
ESOMAR- Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku, zrzeszające około 5000 członków z ponad 120 państw świata, we współpracy z PTBRIO- Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii- z przyjemnością ogłasza, że już w marcu tego roku odbędzie się w Krakowie forum poświęcone badaniom rynku i badaniom marketingowym.
Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w tej części Europy i niepowtarzalna okazja do networkingu i zawarcia nowych profesjonalnych znajomości.
Więcej informacji o programie Forum i zaproszonych gościach znajduje się tu: http://www.esomar.org/events-and-awards/events/global-...
Do zobaczenia w Krakowie! -
Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku zaprasza na Forum w Krakowie, 26-27 marca 2012 r.
Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Dlaczego warto tam być?
• Analizy case studies prowadzone przez światowych ekspertów
• Prezentacje najnowszych metod prowadzenia badań
• Interaktywna sesja “Online Research in CEE”
• Dowiedz się więcej o Neuromarketingu
• Networking z lokalnymi, regionalnymi i światowymi specjalistami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej
Do zobaczenia w Krakowie! Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Neuromarketing
-
Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Wśród prelegentów znajdzie się również legendarny Dan Hill, który w swojej prezentacji przedstawi najnowsze osiągnięcia mikrobiologii i zastanowi się nad fenomenem eye trackingu i face codingu.
Wsród zaproszonych gości znajdą się również przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Do zobaczenia w Krakowie! Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012 -
Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Dlaczego warto tam być?
• Analizy case studies prowadzone przez światowych ekspertów
• Prezentacje najnowszych metod prowadzenia badań
• Interaktywna sesja “Online Research in CEE”
• Dowiedz się więcej o Neuromarketingu
• Networking z lokalnymi, regionalnymi i światowymi specjalistami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej
Do zobaczenia w Krakowie!
Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012 -
Europa Środkowo-Wschodnia znajduje sie obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, a globalni przedsiębiorcy szukają możliwości inwestycji w tej części świata. Kraje tego obszaru przeżywają obecnie boom gospodarczy w wielu dziedzinach, jednakże wciąż zauważalna jest potrzeba zwiększenia dostępu do najnowszych zdobyczy technicznych Zachodu i wzmożonej interakcji z innymi państwami regionu. To pierwsze tego rodzaju forum ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Do zobaczenia w Krakowie! Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012 -
Europejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i Rynku zaprasza na Forum w Krakowie, 26-27 marca 2012 r.
Forum Centralnej i Środkowej Europy 2012 ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Dlaczego warto tam być?
• Analizy case studies prowadzone przez światowych ekspertów
• Prezentacje najnowszych metod prowadzenia badań
• Interaktywna sesja “Online Research in CEE”
• Dowiedz się więcej o Neuromarketingu
• Networking z lokalnymi, regionalnymi i światowymi specjalistami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej
Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji pod adresem: http://tinyurl.com/cee-2012 -
Europa Środkowo-Wschodnia znajduje sie obecnie w fazie dynamicznego rozwoju, a globalni przedsiębiorcy szukają możliwości inwestycji w tej części świata. Kraje tego obszaru przeżywają obecnie boom gospodarczy w wielu dziedzinach, jednakże wciąż zauważalna jest potrzeba zwiększenia dostępu do najnowszych zdobyczy technicznych Zachodu i wzmożonej interakcji z innymi państwami regionu. To pierwsze tego rodzaju forum ma na celu stworzenie platformy wymiany intelektualnej, dzięki której w lokalnych przedsiębiorstwach znajdą zastosowanie najlepsze międzynarodowe praktyki.
Forum CEE zostanie oficjalnie otwarte mową Konrada Mullera, Dyrektora CMI firmy Unilever. Innowacyjna formuła forum zapewnia interaktywne prezentacje, dyskusje panelowe i analizy case studies. Forum zgromadzi delegatów z ponad 20 krajów i stanie się na dwa dni europejskim centrum badań rynku i opinii publicznej. Wsród prelegentów znajdą się przedstawiciele takich firm jak: Nickelodeon, The Futures Company, Kaspersky Lab, British American Tobacco, TNS, BrainJuicer, Ursus Breweries, InSites Consulting, Fresh Intelligence, ING Bank, Millward Brown, Sensory Logic, Heineken International.
Serdecznie zapraszmy do Krakowa!
Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji pod adresem: http://esomar.org