Marta Mrozik
assistant manager, Change Integrated
Mielec,
podkarpackie
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
assistant manager
zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa Zarządu; kompleksowe wsparcie przełożonego w codziennych zadaniach; organizacja spotkań, szkoleń, konferencji i wyjazdów służbowych w ramach agencji; koordynowanie spraw oraz dokumentacji administracyjno-finansowo-prawnej; współpraca z dostawcami usług, kontrahentami,; nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji; administracyjny nadzór nad budynkiem agencji; analiza, kontrola i raportowanie wyników pracy recepcji; rejestracja zgłoszeń projektów do reklamowych konkursów krajowych i zagranicznych; przygotowywanie prezentacji, analiz, dokumentów, okresowych raportów i zestawień;
Zastępca managera/księgowa
Krak Imports Inc, Illinois, USA
pełnienie funkcji menedżera podczas jego nieobecności; zarządzanie personelem magazynu i biura; prowadzenie księgowości hurtowni w zakresie rozliczeń obrotu towarowego, przeprowadzanie comiesięcznych inwentaryzacji; realizacja zamówień towarów z zakresu działalności hurtowni; negocjacje dostaw, transportu, cła; prowadzenie działu kadr; nadzór nad realizacją wypłat pracowników; koordynacja badań lekarskich i ubezpieczeń pracowników; prowadzenie negocjacji z Inspektorami FDA (Agencji ds.Żywności i Leków) i Inspektorami Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych; odpowiedzialność za wdrożenie projektu związanego z bioterroryzmem; nadzór nad przygotowywaniem etykiet wg przepisów Agencji ds.Żywności i Leków (FDA) na towary importowane z Polski; aktywna współpraca ze studiem graficznym odpowiedzialnym za projekt; wdrażanie nowych marek firmy („private labels”) wraz z późniejszą logistyką i zarządzaniem projektami; nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych; dbałość o właściwy stan porządkowo sanitarny na terenie obiektu ze szczególnym uwzględnieniem działu gotowych środków medycznych;
Specjalista ds. Administracji
Wallys Market, Illinois, USA
przygotowywanie rozliczeń i raportów z obrotu towarów; przeprowadzanie inwentaryzacji; przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień; sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z obowiązującymi procedurami; prowadzenie baz danych pracowników; planowanie czasu pracy w postaci grafików dla pracowników marketu; nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów oraz stanu porządkowo sanitarnego na terenie marketu;
Szkolenia i kursy
MS Power Point XP PL- zaawansowana praca z pakietem prezentacyjnym
HACCP (SGGW)
HACCP (SGGW)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
Sport, beletrystyka, dietetyka, prozdrowotny tryb życia; media, marketing, reklama,
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.