Marta Mozga
pedagog specjalny, logopeda
Łódź,
łódzkie
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
- Kurs I stopnia Zrozumieć autyzm w ujęciu HANDLE
- Kurs II stopnia Podstawy HANDLE w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- Terapia behawioralna w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu- kurs wprowadzający
- Znaczenie leczenia zaburzeń somatycznych i wprowadzanie diet u osób z autyzmem
- Praktyczne zastosowanie alternatywnych metod komunikacji- język migowy w praktyce logopedycznej
- Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.1, cz. 2
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
-Trening umiejętności społecznych u dziecka ze spektrum autyzmu
-Warsztaty: Moje sylabki- nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną
-Warsztaty: Terapia przez Zabawę
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce- program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikacji
- Diagnoza i terapia motoryczna mowy. Metoda Pozycji Oralnej Oral Motor Therapy
-"Zrozumieć aby pomóc. Dziecko z Zespołem Aspergera w szkole i w domu"
-Picture Exchange Communication System PECS Poziom 1
- Kurs II stopnia Podstawy HANDLE w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- Terapia behawioralna w pracy z osobami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu- kurs wprowadzający
- Znaczenie leczenia zaburzeń somatycznych i wprowadzanie diet u osób z autyzmem
- Praktyczne zastosowanie alternatywnych metod komunikacji- język migowy w praktyce logopedycznej
- Wykorzystanie elementów metody werbo- tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.1, cz. 2
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego
-Trening umiejętności społecznych u dziecka ze spektrum autyzmu
-Warsztaty: Moje sylabki- nauka czytania metodą symultaniczno- sekwencyjną
-Warsztaty: Terapia przez Zabawę
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce- program szkolny wg integracji odruchów dr Sally Goddard
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikacji
- Diagnoza i terapia motoryczna mowy. Metoda Pozycji Oralnej Oral Motor Therapy
-"Zrozumieć aby pomóc. Dziecko z Zespołem Aspergera w szkole i w domu"
-Picture Exchange Communication System PECS Poziom 1
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Autyzm
Grupa skupiająca osoby zainteresowane tematyką autyzmu: rodziców dzieci autystycznych, lekarzy, psychologów, pedagogów, fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych, wolontariuszy oraz samych autystów..
Kariera po pedagogice
Co robicie lub zamierzacie robić po studiach pedagogicznych? Praca w zawodzie, poza oświatą, a może własna działalność?
Labrador Retriever
Labrador jest jedynym w swoim rodzaju przedstawicielem psiego gatunku. Towarzyski, stale chętny do zabawy, z ciągłą potrzebą służenia swojemu panu.
Łagodny, wyrażający swoją życzliwość do otocznia,
Logopedzi
Grupa dla tych, którzy zajmują się lub zajmowali terapią zaburzeń mowy, korektą wad wymowy, ćwiczeniem dykcji i emisji głosu.