Marta Miedzińska

Marta Miedzińska

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta, Metlife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Metlife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- profesjonalna obsługa Klientów dzięki wysokiej wiedzy merytorycznej i umiejętności słuchania,
- przeprowadzanie analizy sytuacji Klienta w celu znalezienia dobrego rozwiązania zarówno dla Klienta, jak i dla Firmy,
- posprzedażowa obsługa polis ubezpieczeniowych (zmiany, roszczenia),
- obsługa i ewidencja wniosków i polis MetLife,
- prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sprzedaży w celu podniesienia efektywności
ich pracy oraz poprawności składanych dokumentów,
- prowadzenie szkoleń i warsztatów dla pracowników sprzedaży w celu podniesienia efektywności
ich pracy oraz poprawności składanych dokumentów,
- wsparcie w rozmowach rekrutacyjnych,
- koordynowanie przebiegu procesów szkoleniowych i nadzorowanie obiegu dokumentacji po egzaminie licencyjnym,
- koordynowanie obiegu dokumentów między Biurem Regionalnym a Centralą (Warszawa) oraz ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania,
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
- kontakty z dostawcami urządzeń biurowych (serwisowanie sprzętu),
- koordynacja cateringu
Metlife Amplico
Starszy Specjalista ds. Operacyjnych
- bieżąca pomoc pracownikom sprzedaży,
- kontakt z klientami w celu uzupełnienia brakujących dokumentów ubezpieczeniowych,
-przyjmowanie wniosków ubezpieczeniowych, kontrola poprawności wypełnienia oraz wprowadzanie do systemu,
- przyjmowanie wpłat od klientów, tworzenie raportów kasowych
Logo
Asystentka Dyrektora
Firma Handlowa "Paczkowscy" s.c.
- przygotowywanie monitoringów klientów firmowych,
- wprowadzanie danych finansowych do aplikacji,
- praca organizacyjna i porządkowa zw. z dokumentami kredytowymi,
- dystrybucja poczty i dokumentów wśród pracowników,
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także emaili i faksów),
- przygotowywanie zamówień materiałów biurowych i formularzy,

Szkolenia i kursy

Modułowy Roczny Kurs Rachunkowości Podmiotów Gospodarczych- Stowarzyszenie Księgowych
Szkolenia elerningowe z oferty produktowej i z tematyki "ogólnoubezpieczeniowej"
Efektywne zarządzanie czasem
Szkolenie "Dobór strategii przy przyjmowaniu reklamacji"-Interpersonal Staff Training

Edukacja

Logo
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw, średnie
Policealne Studium Zawodowe

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

Literatura historyczna
Kino- filmy dokumentalne i historyczne