Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Referent d/s studenckich studiów niestacjonarnych
Collegium Civitas
* obsługa studentów kierunku SOCJOLOGIA oraz POLITOLOGIA (telefony, korespondencja, spotkania osobiste)
* informowanie studentów o przebiegu ich studiów, o ich obowiązkach, powinnościach i prawach
* sporządzanie indeksów i legitymacji nowoprzyjętym studentom, prowadzenie dokumentacji, wydawanie duplikatów studentów oraz ewidencjonowanie tychże dokumentów
* sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń, transkryptów
* prowadzenie dokumentacji studentów danego kierunku: ewidencja (zmiana, aktualizacja danych personalnych, dokumentacja przebiegu studiów), prowadzenie teczek osobowych studentów
* aktualizacja danych w programie Uczelnia.xp
* przyjmowanie podań, ewidencjonowanie ich w zeszycie, opiniowanie i przekazywanie kierownikowi dziekanatu, w wyjątkowych sytuacjach informowanie studentów telefonicznie lub mailowo i rozpatrzeniu podania. Wpisywanie odpowiedzi na XP
* sprawdzanie poprawności wpisów ocen i zaliczeń w protokołach, kartach egzaminacyjnych i indeksach i informowanie o wszelkich nieprawidłowościach
* zaliczanie semestrów w indeksach, kartach egzaminacyjnych i bazie danych oraz wpisywanie studentów na kolejne semestry, rozliczanie do obron
* wykonywanie procedur ponaglających (telefony, monity, wezwania wysłane mailem i pocztą: wysyłanie wezwań dotyczących kwestii dydaktycznych), przedstawianie osób do skreślenia, konfrontacja ze specjalistą do spraw płatności.
* utrzymywanie stałego kontaktu ze specjalistą ds. płatności i specjalistą ds. toku studiów, szczególnie w sytuacji wyjaśniania statusu studenta lub skreślenia z listy sudentów
* prowadzenie korespondencji mailowej z wykładowcami w sprawach zaliczeń studentów
* wydawanie kart praktyk krajowych i zagranicznych
* stały kontakt z kierownictwem katedr oraz asystentami
* sporządzanie listy studentów, statystyk na prośbę innych komórek CC
* dbanie o dobre relacje z Uczelnia – student jak i Dziekanat – i inne działy CC oraz prawidłowy przepływ informacji
* obsługa plagiatu program Plagiat.pl
* informowanie studentów o przebiegu ich studiów, o ich obowiązkach, powinnościach i prawach
* sporządzanie indeksów i legitymacji nowoprzyjętym studentom, prowadzenie dokumentacji, wydawanie duplikatów studentów oraz ewidencjonowanie tychże dokumentów
* sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń, transkryptów
* prowadzenie dokumentacji studentów danego kierunku: ewidencja (zmiana, aktualizacja danych personalnych, dokumentacja przebiegu studiów), prowadzenie teczek osobowych studentów
* aktualizacja danych w programie Uczelnia.xp
* przyjmowanie podań, ewidencjonowanie ich w zeszycie, opiniowanie i przekazywanie kierownikowi dziekanatu, w wyjątkowych sytuacjach informowanie studentów telefonicznie lub mailowo i rozpatrzeniu podania. Wpisywanie odpowiedzi na XP
* sprawdzanie poprawności wpisów ocen i zaliczeń w protokołach, kartach egzaminacyjnych i indeksach i informowanie o wszelkich nieprawidłowościach
* zaliczanie semestrów w indeksach, kartach egzaminacyjnych i bazie danych oraz wpisywanie studentów na kolejne semestry, rozliczanie do obron
* wykonywanie procedur ponaglających (telefony, monity, wezwania wysłane mailem i pocztą: wysyłanie wezwań dotyczących kwestii dydaktycznych), przedstawianie osób do skreślenia, konfrontacja ze specjalistą do spraw płatności.
* utrzymywanie stałego kontaktu ze specjalistą ds. płatności i specjalistą ds. toku studiów, szczególnie w sytuacji wyjaśniania statusu studenta lub skreślenia z listy sudentów
* prowadzenie korespondencji mailowej z wykładowcami w sprawach zaliczeń studentów
* wydawanie kart praktyk krajowych i zagranicznych
* stały kontakt z kierownictwem katedr oraz asystentami
* sporządzanie listy studentów, statystyk na prośbę innych komórek CC
* dbanie o dobre relacje z Uczelnia – student jak i Dziekanat – i inne działy CC oraz prawidłowy przepływ informacji
* obsługa plagiatu program Plagiat.pl
Handlowiec / Pracownik Działu Obsługi Sprzedaży
* prowadzenie korespondencji z klientami i dystrybutorami firmy
* telefoniczna obsługa klientów
* realizacja i weryfikacja zamówień zarówno od klientów jak i dystrybutorów
* pomoc w doborze właściwej edycji programu
* comiesięczna wysyłka abonamentów z aktualną wersją programu
* rejestrowanie klientów w bazie CRM firmy
* generowanie oraz blokada kluczy licencyjnych w bazie CRM
* wystawianie Faktur VAT
* sporządzanie ofert handlowych
* sporządzanie miesięcznego grafiku Działu Obsługi Sprzedaży
* telefoniczna obsługa klientów
* realizacja i weryfikacja zamówień zarówno od klientów jak i dystrybutorów
* pomoc w doborze właściwej edycji programu
* comiesięczna wysyłka abonamentów z aktualną wersją programu
* rejestrowanie klientów w bazie CRM firmy
* generowanie oraz blokada kluczy licencyjnych w bazie CRM
* wystawianie Faktur VAT
* sporządzanie ofert handlowych
* sporządzanie miesięcznego grafiku Działu Obsługi Sprzedaży
Edukacja
Zainteresowania
* muzyka
* gotowanie
* zabawa z moim ukochanym króliczkiem
* gotowanie
* zabawa z moim ukochanym króliczkiem
Inne
* prawo jazdy kat. B
* znajomość pakietu biurowego MS Office
* znajomość programów księgowo-magazynowych Subiekt GT oraz SAARI
* obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
* znajomość pakietu biurowego MS Office
* znajomość programów księgowo-magazynowych Subiekt GT oraz SAARI
* obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych
Grupy
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.