Umiejętności
Agile
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Project Management
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Zadania:
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction łączących oprogramowanie i sprzęt, spełniających potrzeby biznesowe klientów z różnorodnych branż (TELEKOM, retail, muzea, galerie handlowe, FMCG)
- Kompleksowa koordynacja międzynarodowych projektów firmy na etapie zbierania wymagań biznesowych, określania celów, planowania zakresu i zasobów, estymacji kosztów i ryzyk, określania warunków brzegowych do umów i fakturowania, tworzenia harmonogramów, realizacji, prowadzenia rejestru zmian, zamknięcia, fakturowania i podsumowania
- Realizacja projektów zgodnie z metodyką Scrum, wśród nich m.in. pierwsze w Europie Środkowej interaktywne muzeum włókiennictwa w Łodzi, mobilne interaktywne pawilony medyczne, oprogramowanie dla globalnych marek finansowych, hotelarskich i informatycznych
- Motywowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji pomiędzy członkami zespołu z działów IT, grafiki, sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego
- Tworzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz dbanie o stały przepływ informacji i spójną komunikację pomiędzy interesariuszami projektu
- Ewaluacja projektów i zarządzanie wiedzą dotyczącą projektów zrealizowanych
- Koordynacja umów i prac podwykonawców oraz partnerów biznesowych
- Utrzymywanie kontaktu i relacji z klientami na etapie realizacji projektów
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction łączących oprogramowanie i sprzęt, spełniających potrzeby biznesowe klientów z różnorodnych branż (TELEKOM, retail, muzea, galerie handlowe, FMCG)
- Kompleksowa koordynacja międzynarodowych projektów firmy na etapie zbierania wymagań biznesowych, określania celów, planowania zakresu i zasobów, estymacji kosztów i ryzyk, określania warunków brzegowych do umów i fakturowania, tworzenia harmonogramów, realizacji, prowadzenia rejestru zmian, zamknięcia, fakturowania i podsumowania
- Realizacja projektów zgodnie z metodyką Scrum, wśród nich m.in. pierwsze w Europie Środkowej interaktywne muzeum włókiennictwa w Łodzi, mobilne interaktywne pawilony medyczne, oprogramowanie dla globalnych marek finansowych, hotelarskich i informatycznych
- Motywowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji pomiędzy członkami zespołu z działów IT, grafiki, sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego
- Tworzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz dbanie o stały przepływ informacji i spójną komunikację pomiędzy interesariuszami projektu
- Ewaluacja projektów i zarządzanie wiedzą dotyczącą projektów zrealizowanych
- Koordynacja umów i prac podwykonawców oraz partnerów biznesowych
- Utrzymywanie kontaktu i relacji z klientami na etapie realizacji projektów
Project Coordinator
Zadania:
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction
- Kompleksowa koordynacja realizacji projektów firmy (od momentu pozyskania klienta, poprzez planowanie zakresu, tworzenie harmonogramów, realizację, fakturowanie i podsumowanie)
- Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy
- Składanie ofert przetargowych na zamówienia publiczne oraz koordynacja realizacji przetargów wygranych
- Aktywna współpraca z partnerami i podwykonawcami oraz poszerzanie sieci dystrybutorów produktów firmy
- Product Manager interaktywnego urządzenia do edukacji i zabawy dla dzieci (zaplanowanie ostatecznego kształtu produktu wraz ze stworzeniem scenariuszy dedykowanych efektów interaktywnych, zaprojektowanie oferty sprzedażowej i marketingowej produktu, jego aktywna sprzedaż oraz praca nad jego rozwojem)
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction
- Kompleksowa koordynacja realizacji projektów firmy (od momentu pozyskania klienta, poprzez planowanie zakresu, tworzenie harmonogramów, realizację, fakturowanie i podsumowanie)
- Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy
- Składanie ofert przetargowych na zamówienia publiczne oraz koordynacja realizacji przetargów wygranych
- Aktywna współpraca z partnerami i podwykonawcami oraz poszerzanie sieci dystrybutorów produktów firmy
- Product Manager interaktywnego urządzenia do edukacji i zabawy dla dzieci (zaplanowanie ostatecznego kształtu produktu wraz ze stworzeniem scenariuszy dedykowanych efektów interaktywnych, zaprojektowanie oferty sprzedażowej i marketingowej produktu, jego aktywna sprzedaż oraz praca nad jego rozwojem)
Współpraca z agencją artystyczną
Zadania:
- Opracowanie graficznej prezentacji oferty sponsorskiej
- Poszukiwanie wsparcia finansowego dla aktualnych przedsięwzięć
- Organizacja patronatów medialnych i współpraca z mediami
- Opracowanie graficznej prezentacji oferty sponsorskiej
- Poszukiwanie wsparcia finansowego dla aktualnych przedsięwzięć
- Organizacja patronatów medialnych i współpraca z mediami
Praktyki magisterskie na stanowisku asystenta działu marketingu internetowego
Zadania:
- Wsparcie kierownika działu SEO
- Analiza portali internetowych na podstawie danych z popularnych wyszukiwarek internetowych
- Analiza techniczna stron internetowych i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych
- Analiza i dobór fraz kluczowych
- Sporządzanie statystyk i raportów
- Wsparcie kierownika działu SEO
- Analiza portali internetowych na podstawie danych z popularnych wyszukiwarek internetowych
- Analiza techniczna stron internetowych i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych
- Analiza i dobór fraz kluczowych
- Sporządzanie statystyk i raportów
Pomysłodawca i główny organizator dwóch edycji festiwalu muzycznego „Alternatywne Granie” w Zgorzelc
festiwal Alternatywne Granie
Zadania:
- Pozyskiwanie sponsorów finansujących festiwal
- Organizacja sprzętu nagłaśniającego
- Organizacja potrzebnych zezwoleń od strony miasta i Miejskiego Domu Kultury
- Organizacja ubezpieczenia festiwalu
- Zarządzanie reklamą i prowadzenie współpracy z mediami
- Pozyskiwanie sponsorów finansujących festiwal
- Organizacja sprzętu nagłaśniającego
- Organizacja potrzebnych zezwoleń od strony miasta i Miejskiego Domu Kultury
- Organizacja ubezpieczenia festiwalu
- Zarządzanie reklamą i prowadzenie współpracy z mediami
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja
Zainteresowania
Gry typu RPG i MMORPG, muzyka rockowa, literatura obyczajowa i fantasy, buldogi francuskie
Inne
- Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (Microsoft Office 97, 2007, 2010 oraz Open Office)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Microsoft Windows XP/Vista/7
- Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania projektami w oprogramowaniu Jira oraz Basecamp
- Dobra znajomość języka (X)HTML oraz arkuszy stylów CSS 2.0+
- Podstawowa znajomość języka PHP 5.0+
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych MySQL
- Podstawowe umiejętności projektowania, edycji i tworzenia grafiki przystosowanej pod strony WWW w programach PaintShop Pro, IrfanView oraz Gimp
- Doskonałe umiejętności organizatorskie i negocjacyjne
- Prawo jazdy kategorii B
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Microsoft Windows XP/Vista/7
- Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania projektami w oprogramowaniu Jira oraz Basecamp
- Dobra znajomość języka (X)HTML oraz arkuszy stylów CSS 2.0+
- Podstawowa znajomość języka PHP 5.0+
- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych MySQL
- Podstawowe umiejętności projektowania, edycji i tworzenia grafiki przystosowanej pod strony WWW w programach PaintShop Pro, IrfanView oraz Gimp
- Doskonałe umiejętności organizatorskie i negocjacyjne
- Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.