Marta Małkowska

Project Manager Aduma S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Agile Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Strategia marketingowa Project Management Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Aduma S.A.
Project Manager
Zadania:
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction łączących oprogramowanie i sprzęt, spełniających potrzeby biznesowe klientów z różnorodnych branż (TELEKOM, retail, muzea, galerie handlowe, FMCG)

- Kompleksowa koordynacja międzynarodowych projektów firmy na etapie zbierania wymagań biznesowych, określania celów, planowania zakresu i zasobów, estymacji kosztów i ryzyk, określania warunków brzegowych do umów i fakturowania, tworzenia harmonogramów, realizacji, prowadzenia rejestru zmian, zamknięcia, fakturowania i podsumowania

- Realizacja projektów zgodnie z metodyką Scrum, wśród nich m.in. pierwsze w Europie Środkowej interaktywne muzeum włókiennictwa w Łodzi, mobilne interaktywne pawilony medyczne, oprogramowanie dla globalnych marek finansowych, hotelarskich i informatycznych

- Motywowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji pomiędzy członkami zespołu z działów IT, grafiki, sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego

- Tworzenie i bieżące aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz dbanie o stały przepływ informacji i spójną komunikację pomiędzy interesariuszami projektu

- Ewaluacja projektów i zarządzanie wiedzą dotyczącą projektów zrealizowanych

- Koordynacja umów i prac podwykonawców oraz partnerów biznesowych

- Utrzymywanie kontaktu i relacji z klientami na etapie realizacji projektów
Aduma S.A.
Project Coordinator
Zadania:
- Projektowanie od podstaw koncepcji rozwiązań typu Human-Computer Interaction

- Kompleksowa koordynacja realizacji projektów firmy (od momentu pozyskania klienta, poprzez planowanie zakresu, tworzenie harmonogramów, realizację, fakturowanie i podsumowanie)

- Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy

- Składanie ofert przetargowych na zamówienia publiczne oraz koordynacja realizacji przetargów wygranych

- Aktywna współpraca z partnerami i podwykonawcami oraz poszerzanie sieci dystrybutorów produktów firmy

- Product Manager interaktywnego urządzenia do edukacji i zabawy dla dzieci (zaplanowanie ostatecznego kształtu produktu wraz ze stworzeniem scenariuszy dedykowanych efektów interaktywnych, zaprojektowanie oferty sprzedażowej i marketingowej produktu, jego aktywna sprzedaż oraz praca nad jego rozwojem)
Aduma S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Zadania:
- Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż produktów firmy

- Tworzenie kompleksowych koncepcji działań reklamowych dla klientów

- Utrzymywanie relacji z klientami

- Planowanie realizacji dla klientów w kontekście możliwości systemowych oraz technicznych
Pro Musica Sp. z o.o.
Współpraca z agencją artystyczną
Zadania:
- Opracowanie graficznej prezentacji oferty sponsorskiej

- Poszukiwanie wsparcia finansowego dla aktualnych przedsięwzięć

- Organizacja patronatów medialnych i współpraca z mediami
Artefakt sp. z o.o. sp. k.
Praktyki magisterskie na stanowisku asystenta działu marketingu internetowego
Zadania:
- Wsparcie kierownika działu SEO

- Analiza portali internetowych na podstawie danych z popularnych wyszukiwarek internetowych

- Analiza techniczna stron internetowych i opracowywanie zaleceń optymalizacyjnych

- Analiza i dobór fraz kluczowych

- Sporządzanie statystyk i raportów
Logo
Samodzielny organizator koncertów i manager muzyczny
Brak Stałego Zatrudnienia
Zadania:
- Organizacja pojedynczych koncertów i tras koncertowych

- Negocjowanie warunków występów zespołów

- Tworzenie stron internetowych zespołów

- PR i zarządzanie promocją
Portal Internetowy dlaStudenta.pl
Dziennikarz muzyczny
Zadania:
- Redagowanie tekstów o tematyce muzycznej

- Sporządzanie relacji z koncertów i wydarzeń muzycznych

- Przeprowadzanie i redagowanie wywiadów
Logo
Pomysłodawca i główny organizator dwóch edycji festiwalu muzycznego „Alternatywne Granie” w Zgorzelc
festiwal Alternatywne Granie
Zadania:
- Pozyskiwanie sponsorów finansujących festiwal

- Organizacja sprzętu nagłaśniającego

- Organizacja potrzebnych zezwoleń od strony miasta i Miejskiego Domu Kultury

- Organizacja ubezpieczenia festiwalu

- Zarządzanie reklamą i prowadzenie współpracy z mediami

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe , magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

Gry typu RPG i MMORPG, muzyka rockowa, literatura obyczajowa i fantasy, buldogi francuskie

Inne

- Bardzo dobra znajomość pakietów biurowych (Microsoft Office 97, 2007, 2010 oraz Open Office)

- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Microsoft Windows XP/Vista/7

- Bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania projektami w oprogramowaniu Jira oraz Basecamp

- Dobra znajomość języka (X)HTML oraz arkuszy stylów CSS 2.0+

- Podstawowa znajomość języka PHP 5.0+

- Podstawowa znajomość relacyjnych baz danych MySQL

- Podstawowe umiejętności projektowania, edycji i tworzenia grafiki przystosowanej pod strony WWW w programach PaintShop Pro, IrfanView oraz Gimp

- Doskonałe umiejętności organizatorskie i negocjacyjne

- Prawo jazdy kategorii B

Grupy

Management zespołu
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.