Marta Burlińska

Channel Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Microsoft Office Negocjacje Odporność na stres Sprzedaż Microsoft Dynamics AX Zarządzanie Sprzedażą Symfonia Prawo jazdy kat B odpowiedzialność praca w zespole komunikatywność dokładność Zaangażowanie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ONE SYSTEM Sp. z o.o.
Manager ds. Kluczowych Klietów
INCUBE CPM Sp. z o.o.
Channel Manager
• budowanie kanału partnerskiego,
• pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług IT,
• współpraca z partnerami w zakresie sprzedaży i działań marketingowych,
• przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
• planowanie, egzekucja, rozliczanie akcji marketingowych,
• udział w przygotowaniu budżetu firmy,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• prowadzenie stałej analizy rynku i udział w planowaniu działań firmy.
CD Projekt Sp. z o.o.
B2B Sales Manager
• koordynacja i nadzór przy tworzeniu, oraz prowadzenie platformy B2B
• współpraca z Vendorami (Acer, Lenovo, Samsung, Sony)
• realizacja projektów indywidualnych z Klientami,
• kreowanie, planowanie, egzekucja, rozliczanie akcji promocyjnych,
• realizacja planów sprzedaży,
• udział w przygotowaniu budżetu działu w zakresie planowania przychodów i kosztów,
• przygotowywanie i realizacja rocznych / kwartalnych / miesięcznych planów współpracy z Klientami,
• kalkulacje opłacalności nowych projektów sprzedażowych,
• przygotowywanie umów handlowych i koordynacja ich realizacji,
• prowadzenie stałej analizy wyznaczonego segmentu rynku i udział w planowaniu działań firmy,
• współpraca z wewnętrznymi działami firmy m.in. marketingu, produkcji, oraz logistyką.
CD Projekt Sp. z o.o.
Junior Key Account Manager
• współpraca z kluczowymi klientami firmy w tym m.in. z sieciami handlowymi: MSHP, Euro RTV AGD, Tesco, Auchan, Real, Biedronka, on-line,
• realizacja planów sprzedaży,
• negocjacje warunków współpracy, w tym kontraktów rocznych z sieciami handlowymi,
• pozyskiwanie nowych klientów,
• koordynacja, wyznaczanie oraz egzekucja zadań wykonywanych przez zespół Przedstawicieli Handlowych,
• zarządzanie sprzedażą kategorii w obszarze film (Disney), soft/gry (Wiedźmin), gry planszowe, puzzle,
• planowanie, rozwój oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Kluczowymi Klientami,
• zarządzanie cyklem życia tytułu u klienta,
• efektywne zarządzanie budżetem w oparciu o plany promocyjne,
• kreowanie, ustalanie, rozliczanie akcji promocyjnych,
• współpraca z wewnętrznymi działami firmy m.in. marketingu, produkcji, oraz logistyką.
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant w Dziale Utrzymania Klienta
POLKOMTEL S.A.
• przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,
• sprzedaż podczas rozmowy telefonicznej produktów iPlus,
• coaching i mentoring pracowników, nie osiągających wyników,
• wprowadzanie umów do systemów wewnętrznych firmy,
Logo
Po. Kierownika
MEDIA MIX - Pizzeria Da Grasso
• zarządzanie zasobami ludzkimi – rekrutacje, awanse, płace, zwolnienia,
• zarządzanie magazynem i dostawami,
• przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Sanepid i PiP,
• koordynowanie rozliczeń,
• tworzenie akcji promocyjnych - kalkulacja, wprowadzanie i rozliczenie.

Szkolenia i kursy

2012 Osiąganie założonych celów we współpracy z zarządami detalicznych klientów kluczowych
2011 Negocjacje handlowe z trudnym klientem i sieciami handlowymi
2009 Techniki Sprzedaży Telefonicznej
2008 Kurs pakietu MS Office (Excel, World, Outlook, Power Point)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

• wspinaczka ściankowa,
• zajęcia pilates,
• podróże,
• kolekcjonowanie porcelany Bolesławiec