Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
CRM Manager
•Stworzenie i wdrożenie koncepcji komunikacji głęboko personalizowanej – wykorzystanie szczegółowych danych z bazy.
•Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ofert personalizowanych.
•Współtworzenie koncepcji segmentów komunikacyjnych, cykli ofertowych oraz kanałów oferowania.
•Współtworzenie strategii marketingu bezpośredniego – mailingi i założenia do komunikacji w Contact Center.
•Współtworzenie koncepcji sprzedaży dla Klientów znanych.
•Generowanie pomysłów i tworzenie założeń do testów i badań rynkowych.
•Przygotowywanie podsumowań do raportów i rekomendacji dotyczących wdrożeń.
•Przygotowywanie koncepcji testów dla Klientów znanych w zakresie eventowych akcji marketingowych.
•Optymalizacja procesów, których efektem jest zwiększenie dochodowości kampanii, zmniejszanie kosztów realizacji procesów, unikanie błędów oraz eliminacja ryzyk prawnych i reputacyjnych.
•Wykorzystywanie nowych kanałów dystrybucji informacji o ofercie.
•Ścisła współpraca z departamentami produktowymi i marketingu w zakresie poszukiwań optymalnych ścieżek i sposobów sprzedaży.
•Współpraca z departamentami z obszaru operacji – departament, prawny compliance itp.
•Weryfikacja poprawności jakości ofert – na styku danych z baz z treścią oferty dedykowanej danemu segmentowi oraz grafiki (poddruku).
•Tworzenie założeń dotyczących grafiki wykorzystywanej przy oferowaniu DM.
•Copywriting – tworzenie treści przekazu adekwatnych do założeń danego segmentu.
•Tworzenie i konsultacja kart kampanii – w zakresie założeń koncepcyjnych i jakościowych.
•Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ofert personalizowanych.
•Współtworzenie koncepcji segmentów komunikacyjnych, cykli ofertowych oraz kanałów oferowania.
•Współtworzenie strategii marketingu bezpośredniego – mailingi i założenia do komunikacji w Contact Center.
•Współtworzenie koncepcji sprzedaży dla Klientów znanych.
•Generowanie pomysłów i tworzenie założeń do testów i badań rynkowych.
•Przygotowywanie podsumowań do raportów i rekomendacji dotyczących wdrożeń.
•Przygotowywanie koncepcji testów dla Klientów znanych w zakresie eventowych akcji marketingowych.
•Optymalizacja procesów, których efektem jest zwiększenie dochodowości kampanii, zmniejszanie kosztów realizacji procesów, unikanie błędów oraz eliminacja ryzyk prawnych i reputacyjnych.
•Wykorzystywanie nowych kanałów dystrybucji informacji o ofercie.
•Ścisła współpraca z departamentami produktowymi i marketingu w zakresie poszukiwań optymalnych ścieżek i sposobów sprzedaży.
•Współpraca z departamentami z obszaru operacji – departament, prawny compliance itp.
•Weryfikacja poprawności jakości ofert – na styku danych z baz z treścią oferty dedykowanej danemu segmentowi oraz grafiki (poddruku).
•Tworzenie założeń dotyczących grafiki wykorzystywanej przy oferowaniu DM.
•Copywriting – tworzenie treści przekazu adekwatnych do założeń danego segmentu.
•Tworzenie i konsultacja kart kampanii – w zakresie założeń koncepcyjnych i jakościowych.
Szkolenia i kursy
Train the trainer – Better Business
Copywriting – skuteczna perswazja za pomocą słów - High5
CRM - Zarządzanie relacjami z Klientem – Competitive Skills
Sekrety perswazji w biznesie – Instytut Neurolingwistyki
Współpraca w zespole – Dolnośląska Akademia Umiejętności PROFES
Umiejętność negocjacji na nowoczesnym rynku pracy – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
Skuteczny Doradca MŚP – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Kredytowanie MŚP – Warszawski Instytut Bankowości
Relacje z klientem, szkolenie wewnętrzne, Lukas Bank
Prawo Jazdy kat. B.
Copywriting – skuteczna perswazja za pomocą słów - High5
CRM - Zarządzanie relacjami z Klientem – Competitive Skills
Sekrety perswazji w biznesie – Instytut Neurolingwistyki
Współpraca w zespole – Dolnośląska Akademia Umiejętności PROFES
Umiejętność negocjacji na nowoczesnym rynku pracy – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
Skuteczny Doradca MŚP – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Kredytowanie MŚP – Warszawski Instytut Bankowości
Relacje z klientem, szkolenie wewnętrzne, Lukas Bank
Prawo Jazdy kat. B.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Zainteresowania
Szeroko rozumiane zagadnienia dotyczące życia społecznego – cieszy mnie poszukiwanie zależności w codziennie zmieniającym się świecie.
Inne
Referencje:
• Bank Zachodni WBK SA
• Lukas Bank SA
• Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Nagrody / dyplomy:
• Nagroda Dyrektora Pionu - Santnder Consumer Bank S.A.
• Nagroda w kategorii Najwyższa Jakość Pracy w CTUB Lukas Bank SA.
• II miejsce kampania sprzedaży kart kredytowych Visa Clasic, sierpień 2004 (Lukas Bank).
• Bank Zachodni WBK SA
• Lukas Bank SA
• Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Nagrody / dyplomy:
• Nagroda Dyrektora Pionu - Santnder Consumer Bank S.A.
• Nagroda w kategorii Najwyższa Jakość Pracy w CTUB Lukas Bank SA.
• II miejsce kampania sprzedaży kart kredytowych Visa Clasic, sierpień 2004 (Lukas Bank).
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.