Marta Majewska

CRM Manager
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Consumer Bank S.A.
CRM Manager
•Stworzenie i wdrożenie koncepcji komunikacji głęboko personalizowanej – wykorzystanie szczegółowych danych z bazy.
•Poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie ofert personalizowanych.
•Współtworzenie koncepcji segmentów komunikacyjnych, cykli ofertowych oraz kanałów oferowania.
•Współtworzenie strategii marketingu bezpośredniego – mailingi i założenia do komunikacji w Contact Center.
•Współtworzenie koncepcji sprzedaży dla Klientów znanych.
•Generowanie pomysłów i tworzenie założeń do testów i badań rynkowych.
•Przygotowywanie podsumowań do raportów i rekomendacji dotyczących wdrożeń.
•Przygotowywanie koncepcji testów dla Klientów znanych w zakresie eventowych akcji marketingowych.
•Optymalizacja procesów, których efektem jest zwiększenie dochodowości kampanii, zmniejszanie kosztów realizacji procesów, unikanie błędów oraz eliminacja ryzyk prawnych i reputacyjnych.
•Wykorzystywanie nowych kanałów dystrybucji informacji o ofercie.
•Ścisła współpraca z departamentami produktowymi i marketingu w zakresie poszukiwań optymalnych ścieżek i sposobów sprzedaży.
•Współpraca z departamentami z obszaru operacji – departament, prawny compliance itp.
•Weryfikacja poprawności jakości ofert – na styku danych z baz z treścią oferty dedykowanej danemu segmentowi oraz grafiki (poddruku).
•Tworzenie założeń dotyczących grafiki wykorzystywanej przy oferowaniu DM.
•Copywriting – tworzenie treści przekazu adekwatnych do założeń danego segmentu.
•Tworzenie i konsultacja kart kampanii – w zakresie założeń koncepcyjnych i jakościowych.
AIG Bank Polska SA
Junior CRM Manager - Departament CRM
Santander Bank Polska
Doradaca biznesowy w Zespole Relacji z Klientem Instytucjonalnym
Lukas Bank S.A.
St. specjalista ds. Telemarketingu – Centrum Telefonicznych Usług Bankowych,
Lukas Bank S.A.
POLSKA PRESS GRUPA
Specjalista ds. Biura Ogłoszeń
POLSKA PRESS GRUPA
Asystentka Dyrektora Wydawniczego

Szkolenia i kursy

 Train the trainer – Better Business
 Copywriting – skuteczna perswazja za pomocą słów - High5
 CRM - Zarządzanie relacjami z Klientem – Competitive Skills
 Sekrety perswazji w biznesie – Instytut Neurolingwistyki
 Współpraca w zespole – Dolnośląska Akademia Umiejętności PROFES
 Umiejętność negocjacji na nowoczesnym rynku pracy – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
 Skuteczny Doradca MŚP – Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
 Kredytowanie MŚP – Warszawski Instytut Bankowości
 Relacje z klientem, szkolenie wewnętrzne, Lukas Bank
 Prawo Jazdy kat. B.

Edukacja

Logo
Psychologia w biznesie, studia podyplomowe
Krakowska Szkoła Biznesu - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Trener Biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
socjologia - komunikacja społeczna i badanie rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

Szeroko rozumiane zagadnienia dotyczące życia społecznego – cieszy mnie poszukiwanie zależności w codziennie zmieniającym się świecie.

Inne

Referencje:
• Bank Zachodni WBK SA
• Lukas Bank SA
• Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Nagrody / dyplomy:
• Nagroda Dyrektora Pionu - Santnder Consumer Bank S.A.
• Nagroda w kategorii Najwyższa Jakość Pracy w CTUB Lukas Bank SA.
• II miejsce kampania sprzedaży kart kredytowych Visa Clasic, sierpień 2004 (Lukas Bank).

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Trenerzy Wewnętrzni
Trenerzy Wewnętrzni
Grupa dla trenerów i wszystkich zajmujących się szkoleniami w korporacjach