Marta Leśko

Sales Manager
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales Manager
Etiprint Sp. z o.o.
:)
Prosystem SA
Specjalista ds. Handlowych
11/2011 –
• Zarządzanie własnym czasem pracy
• Znakomite umiejętności pozyskania potencjalnych klientów wielkości średnich oraz dużych przedsiębiorstw z różnych sektorów gospodarki
• Działania operacyjne nad projektem, koordynowanie procesów rozwojowych
• Określanie potrzeb klienta dzięki komunikacji, spotkaniom biznesowym,
• Przygotowywanie ofert handlowych we współpracy z inżynierami
• Umiejętność określenia wagi projektu,
• Znajomość współpracy z producentami obowiązujące statusy partnerstw oraz wynikające z nich korzyści, prowadzenie projektów we współpracy z przedstawicielem producenta
• Znajomość rynku dystrybucji z sektora bezpieczeństwa sieciowego
• Reprezentowanie zespołu wewnątrz i na zewnątrz organizacji, uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez producentów.
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta, Handlowiec
Maxcomputers Sp. Z o. o.
• Znajomość sektora b2b na terenie całej Polski
• Umiejętne pozyskiwanie informacji od klienta na temat dostawców, zamówień
• Podtrzymywanie codziennego aktywnego kontaktu z klientami firmy
• Napędzanie sprzedaży dzięki aktywnej promocji oferowanych produktów
• Prezentowanie klientom nowych modeli sprzętu
• Dbanie o konfort klientów w momencie dokonywania decyzji o zakupie,
• Negocjowanie cen w oparciu o aktywny monitoring cen na rynku
• Nadzór nad pierwszymi zamówieniami, pozyskanie dokumentów przeprowadzenie przez proces aktywacji konta klienta nauka zakupów w systemie sprzedażowym, uzyskanie kredytu kupieckiego przez klienta
• Rozwiązywanie pojawiających się problemów związanych z obsługą klienta (dostawy, reklamacje, oferty cenowe, terminy)
• Współpraca z działem finansowym, logistycznym
• Obserwacja trendów na rynku, wymiana doświadczeń z zespołem handlowym
• Spotkania z klientami, kreowanie dobrego wizerunku firmy
• Realizacja wieloskładowych celów sprzedażowych kreowanych strategią firmy
Logo
Menadżer
Z3 Sp. Z o. o.
• Zarządzanie zespołem 15 osób
• Znakomite umiejętności zarządzania czasem, świetne zdolności komunikacyjne oraz umiejętność zachowania poufności
• Określanie struktury zespołu oraz zapotrzebowania na nowych pracowników. Udział w procesie rekrutacji, stworzenie procesu umożliwiającego szybką aklimatyzację nowych pracowników
• Stworzenie klimatu do rozwoju firmy otwartego na różnorodność myśli oraz podejść do zagadnienia
• Podtrzymywanie regularnego rytmu pracy poprzez cotygodniowe spotkania zespołu, regularne spotkania indywidualne z pracownikami,
• Kreowanie kierunku działalności firmy, opracowanie strategii długoterminowej firmy
• Współudział w tworzeniu i zarządzaniu Stowarzyszenia, organizacja zawodów
• Szeroko pojęta promocja działalności firmy skierowana bezpośrednio do klienta jak również dzięki pośrednictwie mediów
• Reprezentowanie firmy, spotkania bizesowe
• Budowanie długofalowych relacji z klientami
GNT Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
• Znajomość sektora b2b na terenie całej Polski
• Podtrzymywanie codziennego aktywnego kontaktu z klientami firmy
• Napędzanie sprzedaży dzięki aktywnej promocji oferowanych produktów
• Prezentowanie klientom nowych modeli sprzętu
• Dbanie o komfort klientów w momencie dokonywania decyzji o zakupie,
• Nadzór nad pierwszymi zamówieniami, pozyskanie dokumentów przeprowadzenie przez proces aktywacji konta klienta nauka zakupów w systemie sprzedażowym, uzyskanie kredytu kupieckiego przez klienta
• Rozwiązywanie pojawiających się problemów związanych z obsługą klienta (dostawy, reklamacje, oferty cenowe, terminy)
• Współpraca z działem finansowym, logistycznym
• Realizacja wieloskładowych celów sprzedażowych kreowanych strategią firmy

Szkolenia i kursy

2012 Przełamywanie trudnych postaw klientów . Typologia klienta w praktyce. (organizator IBM Polska, trenerzy: GET Training - Blueprint Management Consultants)
2007 Sztuka przekonywania w Telesprzedaży (Centrum Szkoleniowe JET)
2007 Trudne Sytuacje w Rozmowie Telesprzedażowej (Centrum Szkoleniowe JET)
2007 Partner w Biznesie (Centrum Szkoleniowe JET)

Edukacja

Logo
Ekonomia, Stosunki Gospodarcze UE, licencjackie
Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego

Inne

UMIEJĘTNOŚCI
• Umiejętność zachowania skupienia i efektywności w szybko zmieniającym się, stresującym środowisku, także w niepewnych okolicznościach
• Znakomite zdolności interpersonalne i komunikacyjne
• Elastyczność i otwarcie dla nowych wyzwań
• Umiejętnośc budowy długoterminowych związków biznesowych
• Znakomite zdolności organizacyjne, umiejętnośc ukończenia znaczej ilości zadań w krótkim czasie
• Umiejętność pracy w grupie, chęć współpracy

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.