Marta Lau

pijar
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Główny specjalista ds. PR i Marketingu
PGE ENERGIA JĄDROWA S.A.
realizacja strategii komunikacyjnych związanych z budową pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej (korporacyjnych, sponsoringowych marketingowych, w tym w ramach kampanii „Świadomie o atomie”), zarządzanie relacjami z mediami, doradztwo strategiczne w sytuacjach kryzysowych, wsparcie działań komunikacji wewnętrznej, realizacja projektów PR w tym w ramach spółek Grupy PGE, inicjowanie i realizacja projektów integracyjnych dla nowopowstałego zespołu (np. Gra Mistrzów, sesja zdjęciowa dla kobiet „Energia bez pudru, Euro de Atom 2012 - Mistrzostwa dla pracowników w grę w piłkarzyki, Dzień Dziecka dla dzieci pracowników, aukcje charytatywne).
Edelman Polska
account manager
opracowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, zarządzanie relacjami z mediami, doradztwo strategiczne w sytuacjach kryzysowych, inicjowanie proaktywnych działań klientów agencji oraz samej agencji, prowadzenie szkoleń medialnych oraz kryzysowych dla klientów, udział w procesie new business.
Klienci: Shell – Shell Eco maraton 2010, 3M, MetLife Amplico, Kampania “Pobudź firmę do życia”, Allianz Bank, Princes, Sime Darby etc.
Działania dla agencji: Programy „My mamy mamy!”, projekt „A co Ty zrobiłeś dla powodzian!”
Multi Communications
account manager
opracowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, doradztwo strategiczne w sytuacjach kryzysowych, inicjowanie proaktywnych działań klientów agencji oraz samej agencji, przygotowywanie ofert z zakresu new business, koordynacja produkcji oraz współtworzenie korporacyjnych wydawnictw (broszury, reklamy, strony internetowe), wsparcie komunikacji wewnętrznej agencji.
Klienci: ITI, Fundacja Politikos etc.
Działania dla agencji: projekt „Multi-Aukcja”
RUCH S.A.
rzecznik prasowy
zarządzanie relacjami z mediami (m.in.: opracowanie i realizacja strategii medialnej Spółki, organizacja formalnych i nieformalnych spotkań z mediami, kreowanie tematów dla mediów, opracowywanie materiałów prasowych); komunikacja wewnętrzna (m.in.: wsparcie korporacyjnych działań komunikacji wewnętrznej, stała współpraca z organami Spółki - Zarząd, Rada Nadzorcza); koordynowanie prac agencji PR; zarządzanie i wspieranie narzędziami PR w sytuacjach kryzysowych; szkolenia medialne dla kadry kierowniczej, realizacja działań medialnych zgodnych z harmonogramem procesu IPO, koordynowanie prac agencji PR, szkolenia medialne dla przedstawicieli Spółki, szkolenia z zakresu obowiązków informacyjnych, współpraca przy działaniach marketingowych.
Tesco Polska
specjalista ds. relacji z mediami
zarządzanie relacjami z mediami (m.in.: przygotowywanie informacji prasowych i oświadczeń, organizacja konferencji prasowych, spotkania formalne i nieformalne z dziennikarzami); komunikacja wewnętrzna (m.in.: wsparcie korporacyjnych działań komunikacji wewnętrznej, organizacja międzynarodowych spotkań kadry kierowniczej); zarządzanie w sytuacjach kryzysowych; realizacja projektów PR dla produktów marki własnej Tesco (m.in.: koordynacja działań PR przy wprowadzaniu na polski rynek marki Cherokee); szkolenia medialne dla kadry kierowniczej; zarządzanie budżetami projektów PR; wsparcie działań charytatywnych i sponsoringowych.
Instytut Zarządzania
menedżer ds. komunikacji
INSTYTUT ZARZĄDZANIA
zarządzanie relacjami z mediami, promowanie medialne przedsięwzięć Instytutu, współpraca z działami PR partnerów handlowych.
Telewizja Puls
researcher
T-Mobile Polska S.A.
konsultant ds. obsługi klienta

Zainteresowania

historia przedwojennej Warszawy
projektowanie i wykonywanie biżuterii
fotografia
wspinaczka
poezja Skamandrytów

Grupy

Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?