Umiejętności
Bardzo dobra znajomość programu Comarch CDN XL z poziomu Zamówienia i Sprzedaż Dobra znajomość BI Comarch (umiejętność sporządza
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Analiz Operacyjnych
1) Zarządzanie 3 osobowym zespołem Back Office
2) Rozdzielanie pracy w dziale Back Office DH
3) Raportowanie w zakresie kontrolingu operacyjnego
4) Analiza strat produkcyjnych
5) Badanie wydajności maszyn produkcyjnych, czasów przestojów
6) Analiza cen surowców i opakowań
7) Wsparcie działu zakupów przy negocjacjach cen surowców
8) Wsparcie działu kontrolingu finansowego
9) Raport Service Level
10) Raport sprzedaży
2) Rozdzielanie pracy w dziale Back Office DH
3) Raportowanie w zakresie kontrolingu operacyjnego
4) Analiza strat produkcyjnych
5) Badanie wydajności maszyn produkcyjnych, czasów przestojów
6) Analiza cen surowców i opakowań
7) Wsparcie działu zakupów przy negocjacjach cen surowców
8) Wsparcie działu kontrolingu finansowego
9) Raport Service Level
10) Raport sprzedaży
Młodszy specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
1) Wsparcie procesu planowania produkcji
2) Komunikacja z klientem w zakresie realizacji zamówień i rozrachunków.
3) Monitorowanie dostępności wyrobów gotowych i awizowanie dostaw.
4) Wystawianie, kompletacja, korespondencja i archiwizacja w zakresie dokumentów
sprzedażowych (ewidencja sprzedaży – fakturowanie).
5) Analiza i obsługa rozrachunków z tytułu sprzedaży.
6) Prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów.
DOŚWIADCZENIE
7) Zbieranie i raportowanie w zakresie informacji o brakach w dostawach.
8) Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie sprzedaży i realizacji zamówień
9) Bezpośrednie wsparcie KAM
10) Zapewnienie dokumentacji niezbędnej w zakresie procedur wewnętrznych w procesach komunikacji z klientem (Karty produktów, inne)
11) Przyjmowanie, protokołowanie oraz raportowanie w zakresie reklamacji od klientów.
12) Kontrola poprawności wystawianych dokumentów, w tym również WZ.
13) Koordynacja pracy poszczególnych działów, w tym pracy logistyki, magazynu i produkcji z DH
2) Komunikacja z klientem w zakresie realizacji zamówień i rozrachunków.
3) Monitorowanie dostępności wyrobów gotowych i awizowanie dostaw.
4) Wystawianie, kompletacja, korespondencja i archiwizacja w zakresie dokumentów
sprzedażowych (ewidencja sprzedaży – fakturowanie).
5) Analiza i obsługa rozrachunków z tytułu sprzedaży.
6) Prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów.
DOŚWIADCZENIE
7) Zbieranie i raportowanie w zakresie informacji o brakach w dostawach.
8) Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie sprzedaży i realizacji zamówień
9) Bezpośrednie wsparcie KAM
10) Zapewnienie dokumentacji niezbędnej w zakresie procedur wewnętrznych w procesach komunikacji z klientem (Karty produktów, inne)
11) Przyjmowanie, protokołowanie oraz raportowanie w zakresie reklamacji od klientów.
12) Kontrola poprawności wystawianych dokumentów, w tym również WZ.
13) Koordynacja pracy poszczególnych działów, w tym pracy logistyki, magazynu i produkcji z DH
Asystent działu handlowego
1) Obsługa zamówień klientów.
2) Komunikacja z klientem w zakresie realizacji zamówień i rozrachunków
3) Monitorowanie dostępności wyrobów gotowych i awizowanie dostaw
4) Wystawianie, kompletacja, korespondencja i archiwizacja w zakresie dokumentów sprzedażowych (ewidencja sprzedaży – fakturowanie).
5) Analiza i obsługa rozrachunków z tytułu sprzedaży.
6) Prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów.
7) Zbieranie i raportowanie w zakresie informacji o brakach w dostawach.
8) Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie sprzedaży i realizacji zamówień
9) Bezpośrednie wsparcie KAM
10) Zapewnienie dokumentacji niezbędnej w zakresie procedur wewnętrznych w procesach komunikacji z klientem (Karty produktów, inne)
11) Przyjmowanie, protokołowanie oraz raportowanie w zakresie reklamacji od klientów.
12) Kontrola poprawności wystawianych dokumentów, w tym również WZ.
13) Koordynacja pracy poszczególnych działów, w tym pracy logistyki, magazynu i produkcji z działem handlowym.
2) Komunikacja z klientem w zakresie realizacji zamówień i rozrachunków
3) Monitorowanie dostępności wyrobów gotowych i awizowanie dostaw
4) Wystawianie, kompletacja, korespondencja i archiwizacja w zakresie dokumentów sprzedażowych (ewidencja sprzedaży – fakturowanie).
5) Analiza i obsługa rozrachunków z tytułu sprzedaży.
6) Prowadzenie kartoteki kontrahentów i towarów.
7) Zbieranie i raportowanie w zakresie informacji o brakach w dostawach.
8) Sporządzanie zestawień i raportów w zakresie sprzedaży i realizacji zamówień
9) Bezpośrednie wsparcie KAM
10) Zapewnienie dokumentacji niezbędnej w zakresie procedur wewnętrznych w procesach komunikacji z klientem (Karty produktów, inne)
11) Przyjmowanie, protokołowanie oraz raportowanie w zakresie reklamacji od klientów.
12) Kontrola poprawności wystawianych dokumentów, w tym również WZ.
13) Koordynacja pracy poszczególnych działów, w tym pracy logistyki, magazynu i produkcji z działem handlowym.
Recepcjonistka
1) Organizacja pracy i realizacja zadań recepcji.
2) Koordynowanie i raportowanie w zakresie obiegu dokumentów (w tym faktur) pomiędzy działami
3) Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (w tym przesyłek kurierskich).
4) Obsługa telefonów przychodzących i przekierowanie rozmów.
5) Obsługa gości, wizyt i spotkań
6) Organizowanie podróży służbowych
7) Nadzór nad magazynem próbek wyrobów gotowych
8) Zamawianie i dystrybucja artykułów biurowych, przemysłowych i spożywczych
9) Administracyjne wsparcie pracowników firmy
10) Rozliczenia faktur na MPK
11) Współpraca z działem księgowości
2) Koordynowanie i raportowanie w zakresie obiegu dokumentów (w tym faktur) pomiędzy działami
3) Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (w tym przesyłek kurierskich).
4) Obsługa telefonów przychodzących i przekierowanie rozmów.
5) Obsługa gości, wizyt i spotkań
6) Organizowanie podróży służbowych
7) Nadzór nad magazynem próbek wyrobów gotowych
8) Zamawianie i dystrybucja artykułów biurowych, przemysłowych i spożywczych
9) Administracyjne wsparcie pracowników firmy
10) Rozliczenia faktur na MPK
11) Współpraca z działem księgowości
Specjalista ds. obsługi klienta i windykacji należności
1) Organizacja i nadzór nad procesem tłumaczeniowym
2) Księgowanie dokumentów
3) Rozliczenia księgowe na KPiR
4) Rozliczanie podatku VAT
5) Fakturowanie
6) Udzielanie kompleksowych informacji dotyczących oferowanych usług, ich dostępności i warunków realizacji
7) Przyjmowanie i obsługa zamówień, koordynowanie realizacji
8) Rozpatrywanie reklamacji
9) Przygotowywanie raportów pod kątem analizy jakościowej i ilościowej, a także raportów porównawczych
10) Wystawianie wezwań do zapłaty
11) Windykacja
12) Kontrola należności
13) Wprowadzanie pozwów do Sądu Elektronicznego
14) Kontrola stanu spraw Sądowych
2) Księgowanie dokumentów
3) Rozliczenia księgowe na KPiR
4) Rozliczanie podatku VAT
5) Fakturowanie
6) Udzielanie kompleksowych informacji dotyczących oferowanych usług, ich dostępności i warunków realizacji
7) Przyjmowanie i obsługa zamówień, koordynowanie realizacji
8) Rozpatrywanie reklamacji
9) Przygotowywanie raportów pod kątem analizy jakościowej i ilościowej, a także raportów porównawczych
10) Wystawianie wezwań do zapłaty
11) Windykacja
12) Kontrola należności
13) Wprowadzanie pozwów do Sądu Elektronicznego
14) Kontrola stanu spraw Sądowych
Szkolenia i kursy
Kurs księgowośco w SKWP (Certyfikat księgowego)
Podstawy programowania
Bardzo dobra znajomość i obsługa komputera(MS Word, MS Excel, Windows 95/98/XP).
Umiejętność organizacji czasu własnego
Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia
Pozytywne nastawienie do pracy, akceptacja celów i założeń firmy,
Aktualna książeczka Sanitarno – Epidemiologiczna,
Prawo jazdy kat.B - własny samochód,
Dobra znajomość programu graficznego SolidEDGE
Podstawowa znajomość programu Catia
Podstawy programowania
Bardzo dobra znajomość i obsługa komputera(MS Word, MS Excel, Windows 95/98/XP).
Umiejętność organizacji czasu własnego
Umiejętność logicznego i kreatywnego myślenia
Pozytywne nastawienie do pracy, akceptacja celów i założeń firmy,
Aktualna książeczka Sanitarno – Epidemiologiczna,
Prawo jazdy kat.B - własny samochód,
Dobra znajomość programu graficznego SolidEDGE
Podstawowa znajomość programu Catia
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Narciarstwo, motoryzacja, jazda konno, podróże.
ZAINTERESOWANIA:
motoryzacja, innowacje, produkcja, nowinki techniczne, logistyka przedsiębiorstw, bezpieczeństwo w samochodach, bezpieczeństwo niemowląt i dzieci w fotelikach samochodowych, crashtesty, innowacyjność w systemach informatycznych, metody redukcji kosztów produkcji, gospodarka magazynowa i wiele innych.
ZAINTERESOWANIA:
motoryzacja, innowacje, produkcja, nowinki techniczne, logistyka przedsiębiorstw, bezpieczeństwo w samochodach, bezpieczeństwo niemowląt i dzieci w fotelikach samochodowych, crashtesty, innowacyjność w systemach informatycznych, metody redukcji kosztów produkcji, gospodarka magazynowa i wiele innych.
Organizacje
,
Inne
Temat pracy dyplomowej inżynierskiej:
"Bierne systemy bezpieczeństwa w pojazdach samochodowych i ich związek z zaleceniami Euro New Car Assesment Programme"
Temat pracy dyplomowej magisterskiej: "Innowacyjność w logistycznych systemach transportowych"
"Bierne systemy bezpieczeństwa w pojazdach samochodowych i ich związek z zaleceniami Euro New Car Assesment Programme"
Temat pracy dyplomowej magisterskiej: "Innowacyjność w logistycznych systemach transportowych"
Grupy
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Zarządzanie Produkcją
Grupa ma na celu integracje studentów WSE, oraz szeroko rozumianą ideę dzielenia się wiedzą na temat kompleksowego zarządzania produkcją.