Umiejętności
Rozliczenia międzyokresowe
Reklama
Spotkania biznesowe
Analiza konkurencji
Imprezy firmowe
Marketing Zintegrowany
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
Marketing internetowy
Raporty markeingowe
Zarządzanie Sprzedażą
Plany sprzedażowe
Zarządzanie czasem
Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu marketingu
Efektywne zarządzanie działem marketingu, a w szczególności: planowanie pracy, motywacja i kontrola pracy podległych pracowników, przeprowadzanie analiz kosztów poniesionych przez komórkę i ich optymalizacja.
Kompleksowa odpowiedzialność za realizacje wyznaczonych celów oraz kontrola prawidłowego funkcjonowania procesów.
Kompleksowa odpowiedzialność za realizacje wyznaczonych celów oraz kontrola prawidłowego funkcjonowania procesów.
Specjalista ds. Marketingu Internetowego i Analiz
1. Przygotowywanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych, zakres obowiązków z poprzedniego stanowiska.
2. Prowadzenie działań marketingowych w Internecie, a w szczególności:
• Współtworzenie strony internetowej www.promax.media.pl
• zwiększanie liczby efektywnych odwiedzin w w/w serwisie
• Optymalizacja w/w serwisu pod względem użyteczności i osiągania celów konwersji, w szczególności na podstawie analiz w systemie Google Analitics
• Współtworzenie, prowadzenie i kontrola przebiegu internetowych kampanii promocyjnych, w tym w szczególności akcji linków sponsorowanych, kampanii AdWords oraz remarketingowych
• nadzór nad pozycjonowaniem serwisu www.promax.media.pl
• poszukiwanie nowoczesnych metod reklamy w Internecie
• wybór i współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia internetowych działań marketingowych, w szczególności SEO i SEM
• aktualizacja danych dot. PROMAX dostępnych w zewnętrznych serwisach internetowych
• bieżąca dbałość o odpowiednie targetowanie grup docelowych, dopasowanie przekazu reklamowego i optymalizację kosztów prowadzonych kampanii .
3. Przygotowanie raportów i analiz marketingowych, a w szczególności:
• Przygotowywanie raportów działań marketingowych i analizowanie kosztów.
• Badanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
• Gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży produktów, analiza trendów, prognozowanie sprzedaży.
• Analiza konkurencji (operatorzy kablowi, platformy cyfrowe, inni uczestnicy rynku telekomunikacyjnego.
2. Prowadzenie działań marketingowych w Internecie, a w szczególności:
• Współtworzenie strony internetowej www.promax.media.pl
• zwiększanie liczby efektywnych odwiedzin w w/w serwisie
• Optymalizacja w/w serwisu pod względem użyteczności i osiągania celów konwersji, w szczególności na podstawie analiz w systemie Google Analitics
• Współtworzenie, prowadzenie i kontrola przebiegu internetowych kampanii promocyjnych, w tym w szczególności akcji linków sponsorowanych, kampanii AdWords oraz remarketingowych
• nadzór nad pozycjonowaniem serwisu www.promax.media.pl
• poszukiwanie nowoczesnych metod reklamy w Internecie
• wybór i współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia internetowych działań marketingowych, w szczególności SEO i SEM
• aktualizacja danych dot. PROMAX dostępnych w zewnętrznych serwisach internetowych
• bieżąca dbałość o odpowiednie targetowanie grup docelowych, dopasowanie przekazu reklamowego i optymalizację kosztów prowadzonych kampanii .
3. Przygotowanie raportów i analiz marketingowych, a w szczególności:
• Przygotowywanie raportów działań marketingowych i analizowanie kosztów.
• Badanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
• Gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży produktów, analiza trendów, prognozowanie sprzedaży.
• Analiza konkurencji (operatorzy kablowi, platformy cyfrowe, inni uczestnicy rynku telekomunikacyjnego.
wystawiono
Marta jest rewelacyjna w bezpośrednich kontaktach z ludźmi. Z każdym znajdzie wspólny język. Ma ponadprzeciętne zdolności analityczne. Potrafi z łatwością odszukać dowolne informacje, zestawić i wyciągnąć z nich trafne wnioski. Zawsze pamięta o wszystkich szczegółach. Świetnie ogarnia równoległe projekty.
Specjalista ds. marketingu i raportowania
.Wszystkie obowiązki wykonywane do tej pory jako specjalista ds, marketingu oraz:
- Analiza konkurencji.
- Wprowadzanie zmian i dbałość o rzetelność informacji na Intranecie.
- Przygotowanie raportów do nadawców oraz organizacji związanych z działalnością firmy. (prowadzenie ewidencji i wysyłanie raportów oraz wyjaśnianie nieprawidłowości).
- Współpraca z działem technicznym.
- Organizowanie spotkań z klientami firmy.
- Analiza konkurencji.
- Wprowadzanie zmian i dbałość o rzetelność informacji na Intranecie.
- Przygotowanie raportów do nadawców oraz organizacji związanych z działalnością firmy. (prowadzenie ewidencji i wysyłanie raportów oraz wyjaśnianie nieprawidłowości).
- Współpraca z działem technicznym.
- Organizowanie spotkań z klientami firmy.
Specjalista ds. marketingu
Promocja sprzedaży produktów firmy:
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, producentami gadżetów, nadawcami programów w zakresie kwestii marketingowych,
- nadzór na reklamą na kanach planszowych
Planowanie i realizacja działań takich jak: sponsoring, imprezy plenerowe.
Koordynowanie i przeprowadzanie konkursów dla klientów.
Promowanie i dbałość o wizerunek zewnętrzny firmy Biura Obsługi Abonenta.
Produkcja materiałów reklamowych.
Raporty i budżet
- przygotowywanie raportów marketingowych i kosztowych promocji
- gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
Nadzór i wspóltworzenie strony internetowej
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, producentami gadżetów, nadawcami programów w zakresie kwestii marketingowych,
- nadzór na reklamą na kanach planszowych
Planowanie i realizacja działań takich jak: sponsoring, imprezy plenerowe.
Koordynowanie i przeprowadzanie konkursów dla klientów.
Promowanie i dbałość o wizerunek zewnętrzny firmy Biura Obsługi Abonenta.
Produkcja materiałów reklamowych.
Raporty i budżet
- przygotowywanie raportów marketingowych i kosztowych promocji
- gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
Nadzór i wspóltworzenie strony internetowej
Szkolenia i kursy
"Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR i działania PR wewnętrzne i zewnętrzne", "Rozmowa handlowa - pokonywanie obiekcji", "Zarządzanie projektami UE", "Aktywna obsługa klienta", "Kompetentny przywódca podstawą rozwoju biznesu", "Aktywna obsługa klienta - sprzedaż przez zaspokajanie potrzeb", Analiza rynku, wsparcie w podejmowania decyzji", "Google Adwords zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki w sieci".
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sport, przede wszystkim zdrowie przez ćwiczenia fizyczne. Codzienna dawka endorfin.
Organizacje
Learnpower, DEA consulting, Politechnika Poznańska, Fortitudo, Instytut Nowych Technologii w Łodzi, Open Konsultacje i Szkolenia,
Inne
Ukończona szkoła i zdanie egzaminu w zawodzie technik informatyk. Dodatkowo zajmuję się przeprowadzaniem kampanii reklamowej online (pozycjonowanie serwisu www, linki sponsorowane, analizy Google Analytics, kampanie Adwords. Ścisła współpraca z grafikami podczas projektów.