Marta Krzyżanowska

Kierownik działu marketingu, Przedsiębiorstwo PROMAX sp.j.
Ostrów Wielkopolski, wielkopolskie

Umiejętności

Rozliczenia międzyokresowe Reklama Spotkania biznesowe Analiza konkurencji Imprezy firmowe Marketing Zintegrowany Analiza rynku Komunikacja Marketingowa Marketing internetowy Raporty markeingowe Zarządzanie Sprzedażą Plany sprzedażowe Zarządzanie czasem Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Przedsiębiorstwo PROMAX sp.j.
Kierownik działu marketingu
Efektywne zarządzanie działem marketingu, a w szczególności: planowanie pracy, motywacja i kontrola pracy podległych pracowników, przeprowadzanie analiz kosztów poniesionych przez komórkę i ich optymalizacja.
Kompleksowa odpowiedzialność za realizacje wyznaczonych celów oraz kontrola prawidłowego funkcjonowania procesów.
Przedsiębiorstwo PROMAX sp.j.
Specjalista ds. Marketingu Internetowego i Analiz
1. Przygotowywanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych, zakres obowiązków z poprzedniego stanowiska.

2. Prowadzenie działań marketingowych w Internecie, a w szczególności:
• Współtworzenie strony internetowej www.promax.media.pl
• zwiększanie liczby efektywnych odwiedzin w w/w serwisie
• Optymalizacja w/w serwisu pod względem użyteczności i osiągania celów konwersji, w szczególności na podstawie analiz w systemie Google Analitics
• Współtworzenie, prowadzenie i kontrola przebiegu internetowych kampanii promocyjnych, w tym w szczególności akcji linków sponsorowanych, kampanii AdWords oraz remarketingowych
• nadzór nad pozycjonowaniem serwisu www.promax.media.pl
• poszukiwanie nowoczesnych metod reklamy w Internecie
• wybór i współpraca z agencjami interaktywnymi w zakresie prowadzenia internetowych działań marketingowych, w szczególności SEO i SEM
• aktualizacja danych dot. PROMAX dostępnych w zewnętrznych serwisach internetowych
• bieżąca dbałość o odpowiednie targetowanie grup docelowych, dopasowanie przekazu reklamowego i optymalizację kosztów prowadzonych kampanii .

3. Przygotowanie raportów i analiz marketingowych, a w szczególności:
• Przygotowywanie raportów działań marketingowych i analizowanie kosztów.
• Badanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
• Gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
• Przygotowywanie raportów sprzedaży produktów, analiza trendów, prognozowanie sprzedaży.
• Analiza konkurencji (operatorzy kablowi, platformy cyfrowe, inni uczestnicy rynku telekomunikacyjnego.
Ewa Tomczak
Ewa Tomczak · przełożony
wystawiono
Marta jest rewelacyjna w bezpośrednich kontaktach z ludźmi. Z każdym znajdzie wspólny język. Ma ponadprzeciętne zdolności analityczne. Potrafi z łatwością odszukać dowolne informacje, zestawić i wyciągnąć z nich trafne wnioski. Zawsze pamięta o wszystkich szczegółach. Świetnie ogarnia równoległe projekty.
Przedsiębiorstwo PROMAX sp.j.
Specjalista ds. marketingu i raportowania
.Wszystkie obowiązki wykonywane do tej pory jako specjalista ds, marketingu oraz:
- Analiza konkurencji.
- Wprowadzanie zmian i dbałość o rzetelność informacji na Intranecie.
- Przygotowanie raportów do nadawców oraz organizacji związanych z działalnością firmy. (prowadzenie ewidencji i wysyłanie raportów oraz wyjaśnianie nieprawidłowości).
- Współpraca z działem technicznym.
- Organizowanie spotkań z klientami firmy.
Przedsiębiorstwo PROMAX sp.j.
Specjalista ds. marketingu
Promocja sprzedaży produktów firmy:
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, producentami gadżetów, nadawcami programów w zakresie kwestii marketingowych,
- nadzór na reklamą na kanach planszowych
Planowanie i realizacja działań takich jak: sponsoring, imprezy plenerowe.
Koordynowanie i przeprowadzanie konkursów dla klientów.
Promowanie i dbałość o wizerunek zewnętrzny firmy Biura Obsługi Abonenta.
Produkcja materiałów reklamowych.
Raporty i budżet
- przygotowywanie raportów marketingowych i kosztowych promocji
- gromadzenie i opis dokumentów potwierdzających wydatki.
Nadzór i wspóltworzenie strony internetowej

Szkolenia i kursy

"Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR i działania PR wewnętrzne i zewnętrzne", "Rozmowa handlowa - pokonywanie obiekcji", "Zarządzanie projektami UE", "Aktywna obsługa klienta", "Kompetentny przywódca podstawą rozwoju biznesu", "Aktywna obsługa klienta - sprzedaż przez zaspokajanie potrzeb", Analiza rynku, wsparcie w podejmowania decyzji", "Google Adwords zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki w sieci".

Edukacja

Logo
Innowacyjny E-Marketing, studia podyplomowe
WSB Poznań
Logo
Zarządzanie i Marketing specjalność Logistyka, magisterskie
Politechnika Poznańska
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Kaliszu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Sport, przede wszystkim zdrowie przez ćwiczenia fizyczne. Codzienna dawka endorfin.

Organizacje

Learnpower, DEA consulting, Politechnika Poznańska, Fortitudo, Instytut Nowych Technologii w Łodzi, Open Konsultacje i Szkolenia,

Inne

Ukończona szkoła i zdanie egzaminu w zawodzie technik informatyk. Dodatkowo zajmuję się przeprowadzaniem kampanii reklamowej online (pozycjonowanie serwisu www, linki sponsorowane, analizy Google Analytics, kampanie Adwords. Ścisła współpraca z grafikami podczas projektów.