Marta Kozera

"Always to try to be a little kinder than is necessary" (JM Barry)
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

B2B Microsoft Office Outlook Photoshop Elements Public Relations Radio Zarządzanie personelem Komunikacja Prace administracyjne kontakty interpersonalne Promocja kontakty z mediami organizacja imprez Kontakt z klientem Dziennikarstwo Planowanie eventów Kreacja Rzecznik prasowy produkcja eventów

Języki

angielski
dobry
hiszpański
dobry

Doświadczenie zawodowe

zjednoczenie.com
Account Executive Project Manager
Impresariat Artystyczny BEKA Sp. z o.o
Marketing and communication manager
- opieka marketingowa nad najemcami GCH Manhattan (stały kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty)
- koordynowanie pracy zespołu firmy, delegowanie zadań
- współtworzenie i koordynacja eventów
- tworzenie treści marketingowych i komunikatów prasowych
- obsługa mediów społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram)
- kontakt z podwykonawcami i partnerami, komunikacja B2B
- research i tworzenie baz danych

Organizacja Festiwalu Dobrego Humoru w Gdańsku (2014):
- kontakt telefoniczny i bezpośredni z artystami, podwykonawcami oraz sponsorami
- tworzenie baz danych i raportów
- obsługa biura prasowego
- koordynacja realizacji obligów sponsorskich
- tworzenie komunikatów prasowych, akredytacji oraz pism oficjalnych
- weryfikacja umów
- samodzielna organizacja konferencji prasowej
- koordynacja zleconych zadań związanych z Festiwalem
POLMED S.A.
Telesales
- tworzenie bazy danych
- obsługa systemu SERUM
- kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
Logo
Manager
Werbińska&Pawlina
- organizacja koncertów
- tworzenie bazy potencjalnych miejsc koncertowych
- budowanie relacji z otoczeniem muzycznym
Związek Harcerstwa Polskiego
Instruktor
Organizator oraz kierownik obozów (40-150 osób) w Bałdach (Mazury), Szklanej Hucie, Olpuchu i Szklarskiej Porębie:
- koordynacja zespołu projektowego i całościowego wykonania projektu – zarówno przed jak i w trakcie wydarzenia
- zarządzanie kilkunastoosobową kadrą, podział i delegowanie zadań
- telefoniczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, rodzicami,kierownikami ośrodków,
- rozwiązywanie bieżących problemów

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna: reklama i PR, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.