Marta Kowalska
Project Manager
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
MS Project
Project Finance
Project Management
Project Risk
Scrum
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds zarządzania portfelem projektów
Grupa Aegon Polska
Zarządzanie portfelem projektów: aktualizacja wewnętrznych procedur zarządzania projektami, weryfikacja i modyfikacja szablonów dokumentów projektowych, wsparcie jednostek biznesowych w zakresie definiowania przez nich założeń projektowych, planowaniu i kontroli realizacji projektów, wsparcie Spółki przy planowaniu i ustalaniu priorytetów projektów – budowanie portfela projektów, bieżące monitorowanie postępu prac projektowych oraz sporządzanie okresowych raportów
Umowa została rozwiązane ze względu na zmianę organizacyjną i likwidację stanowiska.
Umowa została rozwiązane ze względu na zmianę organizacyjną i likwidację stanowiska.
Project Manager
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Zarządzanie projektami: organizowanie zasobów do projektu, zarządzanie zespołem projektowym (powyżej 10 osób, w tym, m. in.: Managerowie ds. Produktów, Managerowie ds. Obsługi Klienta, Główna Księgowa, Radcy prawni, Analitycy systemowi, Kierownicy zespołów IT, UAT Managerowie); zarządzanie zakresem, zmianą, harmonogramem, ryzykiem, budżetem.
Specjalista ds. zarządzania projektami
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Zarządzanie projektami: organizowanie zasobów do projektu, zarządzanie 5 - osobowym zespołem projektowym
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring.
Pełnienie funkcji „Kierownika biura projektów” – zbieranie tygodniowej informacji od Kierowników Projektów (5 osób) dotyczących statusu prowadzonych zmian, w tym aktualizacja harmonogramu i rejestru ryzyk.
Raportowanie do Zarządu w cyklach tygodniowych statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów.
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych.
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej. Nadzorowanie utrzymania standardów
i dyscypliny projektowej.
Zarządzanie ryzykiem i budżetem administracyjnym
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring.
Pełnienie funkcji „Kierownika biura projektów” – zbieranie tygodniowej informacji od Kierowników Projektów (5 osób) dotyczących statusu prowadzonych zmian, w tym aktualizacja harmonogramu i rejestru ryzyk.
Raportowanie do Zarządu w cyklach tygodniowych statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów.
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych.
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej. Nadzorowanie utrzymania standardów
i dyscypliny projektowej.
Zarządzanie ryzykiem i budżetem administracyjnym
Asystentka Zarządu
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Asystowanie Prezesowi Zarządu
Obsługa kalendarza korporacyjnego
Koordynacja dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Przygotowywanie prezentacji statusu portfela zmian dla Zarządu i innych organów zarządzających
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring
Prowadzenie biura projektów
Nadzorowanie utrzymania standardów i dyscypliny projektowej
Raportowanie do Zarządu statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej
Ścisła współpraca z Menedżerami Produktu i Kierownikami Projektów
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Zarządzanie ryzykiem w obszarze administracji
Obsługa kalendarza korporacyjnego
Koordynacja dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Przygotowywanie prezentacji statusu portfela zmian dla Zarządu i innych organów zarządzających
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring
Prowadzenie biura projektów
Nadzorowanie utrzymania standardów i dyscypliny projektowej
Raportowanie do Zarządu statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej
Ścisła współpraca z Menedżerami Produktu i Kierownikami Projektów
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Zarządzanie ryzykiem w obszarze administracji
Specjalista ds. administracji / Asystentka Zarządu
• Koordynowanie procesu inwestycyjnego (pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie, podziały działek)
• Współpraca z biurem handlowym (sprzedaż mieszkań, rozliczenia z klientami, wystawianie faktur, kontrola przedwstępnych umów sprzedaży, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przy podpisywaniu aktów notarialnych)
• Współpraca z biurem handlowym (sprzedaż mieszkań, rozliczenia z klientami, wystawianie faktur, kontrola przedwstępnych umów sprzedaży, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przy podpisywaniu aktów notarialnych)
Asystentka Biura Zarządu
Asystowanie przy projektach marketingowych, administracyjnych oraz działaniach związanych z bieżącym zarządzaniem nieruchomościami
Koordynowanie procesów związanych ze zmianą umów – przygotowywanie aneksów, zawiadomień dotyczących zmian strukturalnych firmy
Koordynowanie procesów związanych ze zmianą umów – przygotowywanie aneksów, zawiadomień dotyczących zmian strukturalnych firmy
Sekretarka / Recepcjonistka
The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. (Fashion House Outlet Centre)
Obsługa klienta
Tłumaczenie dokumentów na język angielski
Asystowanie przy projektach marketingowych
Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie terminarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych
Tłumaczenie dokumentów na język angielski
Asystowanie przy projektach marketingowych
Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie terminarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych
Projekty
Szkolenia i kursy
- Scrum Master Certified
- Certyfikat PRINCE2 Foundation
- Zarządzanie Procesami Biznesowymi
- Jak skutecznie zarządzać dokumentacją i informacją w firmie?
- Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
- First Certification In English
- Certyfikat PRINCE2 Foundation
- Zarządzanie Procesami Biznesowymi
- Jak skutecznie zarządzać dokumentacją i informacją w firmie?
- Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
- First Certification In English
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
fotografia
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
SGH37ProjectManagement
Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami (Project Management) - 37 edycja SGH