Marta Kowalska

Marta Kowalska

Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

MS Project Project Finance Project Management Project Risk Scrum Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Kierownik projektu
Zarządzanie projektami: organizowanie zasobów do projektu, zarządzanie zespołem projektowym (ok 10 osób); zarządzanie zakresem, zmianą, harmonogramem, ryzykiem, budżetem.
Logo
Specjalista ds zarządzania portfelem projektów
Grupa Aegon Polska
Zarządzanie portfelem projektów: aktualizacja wewnętrznych procedur zarządzania projektami, weryfikacja i modyfikacja szablonów dokumentów projektowych, wsparcie jednostek biznesowych w zakresie definiowania przez nich założeń projektowych, planowaniu i kontroli realizacji projektów, wsparcie Spółki przy planowaniu i ustalaniu priorytetów projektów – budowanie portfela projektów, bieżące monitorowanie postępu prac projektowych oraz sporządzanie okresowych raportów

Umowa została rozwiązane ze względu na zmianę organizacyjną i likwidację stanowiska.
Logo
Project Manager
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Zarządzanie projektami: organizowanie zasobów do projektu, zarządzanie zespołem projektowym (powyżej 10 osób, w tym, m. in.: Managerowie ds. Produktów, Managerowie ds. Obsługi Klienta, Główna Księgowa, Radcy prawni, Analitycy systemowi, Kierownicy zespołów IT, UAT Managerowie); zarządzanie zakresem, zmianą, harmonogramem, ryzykiem, budżetem.
Logo
Specjalista ds. zarządzania projektami
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Zarządzanie projektami: organizowanie zasobów do projektu, zarządzanie 5 - osobowym zespołem projektowym
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring.
Pełnienie funkcji „Kierownika biura projektów” – zbieranie tygodniowej informacji od Kierowników Projektów (5 osób) dotyczących statusu prowadzonych zmian, w tym aktualizacja harmonogramu i rejestru ryzyk.
Raportowanie do Zarządu w cyklach tygodniowych statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów.
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych.
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej. Nadzorowanie utrzymania standardów
i dyscypliny projektowej.
Zarządzanie ryzykiem i budżetem administracyjnym
Logo
Asystentka Zarządu
BZ WBK-Aviva TUO, BZ WBK-Aviva TUnŻ
Asystowanie Prezesowi Zarządu
Obsługa kalendarza korporacyjnego
Koordynacja dostaw materiałów biurowych i artykułów spożywczych
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Przygotowywanie prezentacji statusu portfela zmian dla Zarządu i innych organów zarządzających
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów – przygotowanie, przeprowadzenie konsultacji wewnętrznych i zewnętrznych, weryfikacja, aktualizacja, monitoring
Prowadzenie biura projektów
Nadzorowanie utrzymania standardów i dyscypliny projektowej
Raportowanie do Zarządu statusu portfela projektów oraz skonsolidowanego rejestru ryzyk projektów
Przygotowywanie prezentacji portfela zmian prowadzonych w organizacji dla Rady Nadzorczej oraz innych organów zarządczych
Prowadzenie archiwum dokumentacji projektowej
Ścisła współpraca z Menedżerami Produktu i Kierownikami Projektów
Zarządzanie budżetem administracyjnym
Zarządzanie ryzykiem w obszarze administracji
TBM DOM Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracji / Asystentka Zarządu
• Koordynowanie procesu inwestycyjnego (pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie, podziały działek)
• Współpraca z biurem handlowym (sprzedaż mieszkań, rozliczenia z klientami, wystawianie faktur, kontrola przedwstępnych umów sprzedaży, przygotowywanie dokumentacji wymaganej przy podpisywaniu aktów notarialnych)
The Outlet Company Management Sp. z o.o.
Asystentka Biura Zarządu
Asystowanie przy projektach marketingowych, administracyjnych oraz działaniach związanych z bieżącym zarządzaniem nieruchomościami
Koordynowanie procesów związanych ze zmianą umów – przygotowywanie aneksów, zawiadomień dotyczących zmian strukturalnych firmy
Logo
Support Assistant
The City Of Edinburgh Council, Finance Department
Sortowanie dokumentów - wewnątrz sekcji jak również w całym departamencie
Organizowanie cateringu
Składanie zamówień na artykuły biurowe
Logo
Administrator
Crosmatch Recruitment – (praca w The City Of Edinburgh Council)
Kontrola poczty przychodzącej do działu Finance
Asysta przy rozliczaniu delegacji oraz godzin pracy pracowników tymczasowych
Przygotowywanie zestawień w MS Excel oraz MS Acces
Logo
Sekretarka / Recepcjonistka
The Outlet Company Warsaw Sp. z o.o. (Fashion House Outlet Centre)
Obsługa klienta
Tłumaczenie dokumentów na język angielski
Asystowanie przy projektach marketingowych
Kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie terminarza spotkań
Organizowanie wyjazdów służbowych

Projekty

Usprawnienia w procesie kredytowym dla linii biznesowej Micro i Agro
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem
Zmiany w produkcie ubezpieczeniowym powiązanym z kredytem gotówkowym
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem
Zmiany w produkcie ubezpieczeniowym powiązanym z limitem w koncie
Zamiany procesów biznesowych i uruchomienie nowego kanału sprzedaży
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem
Rekomendacja U
Dostosowanie sprzedawanych produktów do wymogów Rekomendacji U wydanej przez KNF – przejście na model ubezpieczeń indywidualnych
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem
Zmiany w Locum
Obsługa promocji sprzedażowej produktu związanego z ochroną mieszkania
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem
Zmiany w InPlus
Zmiana algorytmu podatkowego w produkcie inwestycyjnym
Zakres obowiązków
Zarządzanie projektem

Szkolenia i kursy

- Scrum Master Certified
- Certyfikat PRINCE2 Foundation
- Zarządzanie Procesami Biznesowymi
- Jak skutecznie zarządzać dokumentacją i informacją w firmie?
- Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych
- First Certification In English

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Europeistyka (specjalizacja Zarządzanie Firmą Europejską), licencjackie
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

fotografia

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
SGH37ProjectManagement
SGH37ProjectManagement
Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami (Project Management) - 37 edycja SGH