Umiejętności
negocjacje handlowe
komunikatywność
Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy zespołowej
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Projektu
MG INSTALACJE
- pozyskiwanie oraz prowadzenie inwestycji;
- pozyskiwanie dostawców oraz podwykonawców;
- zakupy materiałów i urządzeń;
- negocjacje handlowe z dostawcami oraz podwykonawcami;
- sprzedaż ceramiki łazienkowej na inwestycje oraz dla klientów indywidualnych;
- opracowywanie umów handlowych dla dostawców i podwykonawców.
- pozyskiwanie dostawców oraz podwykonawców;
- zakupy materiałów i urządzeń;
- negocjacje handlowe z dostawcami oraz podwykonawcami;
- sprzedaż ceramiki łazienkowej na inwestycje oraz dla klientów indywidualnych;
- opracowywanie umów handlowych dla dostawców i podwykonawców.
Dyrektor finansowy
MG INSTALACJE Michał Górski
- nadzór nad realizacją kontraktów w zakresie finansowym;
- negocjacje z dostawcami i podwykonawcami;
- negocjacje umów ramowych, kontraktów budowlanych itp;
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców na potrzeby realizacji kontraktów;
- tworzenie bazy dostawców i podwykonawców;
- udział w tworzeniu struktury organizacyjnej firmy;
- opracowywanie i wdrażanie procedur dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa;
- nadzór nad płatnościami dla dostawców i podwykonawców
- negocjacje z dostawcami i podwykonawcami;
- negocjacje umów ramowych, kontraktów budowlanych itp;
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców na potrzeby realizacji kontraktów;
- tworzenie bazy dostawców i podwykonawców;
- udział w tworzeniu struktury organizacyjnej firmy;
- opracowywanie i wdrażanie procedur dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa;
- nadzór nad płatnościami dla dostawców i podwykonawców
Dyrektor Finansowy
Hansa Construction Sp. z o.o.
- pozyskiwanie i prowadzenie kontraktów,
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców,
- prowadzenie nadzoru nad kontraktami zagranicznymi,
- negocjacje handlowe z dostawcami i podwykonawcami,
- opracowywanie prognoz finansowych i tworzenie budżetu na potrzeby inwestycji
- opracowywanie i wdrażanie procedur oraz struktur organizacji firmy
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców,
- prowadzenie nadzoru nad kontraktami zagranicznymi,
- negocjacje handlowe z dostawcami i podwykonawcami,
- opracowywanie prognoz finansowych i tworzenie budżetu na potrzeby inwestycji
- opracowywanie i wdrażanie procedur oraz struktur organizacji firmy
Dyrektor Finansowy d/s realizacji projektów
- nadzór nad realizacją kontraktów w zakresie finansowym;
- negocjacje z dostawcami i podwykonawcami;
- negocjacje umów ramowych, kontraktów budowlanych itp;
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców na potrzeby realizacji kontraktów;
- tworzenie bazy dostawców i podwykonawców;
- udział w tworzeniu struktury organizacyjnej firmy;
- opracowywanie i wdrażanie procedur dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa;
- nadzór nad płatnościami dla dostawców i podwykonawców
- negocjacje z dostawcami i podwykonawcami;
- negocjacje umów ramowych, kontraktów budowlanych itp;
- pozyskiwanie dostawców i podwykonawców na potrzeby realizacji kontraktów;
- tworzenie bazy dostawców i podwykonawców;
- udział w tworzeniu struktury organizacyjnej firmy;
- opracowywanie i wdrażanie procedur dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa;
- nadzór nad płatnościami dla dostawców i podwykonawców
Przedstawiciel handlowy - branża instalacyjna i sanitarna
Grudnik Warszawa Sp. z o.o.
o Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi odbiorcami działu hurtowego i inwestycji.
o Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawierania umów handlowych.
o Zbieranie i analizowanie informacji rynkowych o własnej firmie i konkurencji.
o Budowa i utrzymywanie relacji z klientami sieci dystrybucyjnej.
o Obsługa inwestycji od etapu projektu do finalizacji kontraktu.
o Analiza sprzedaży oraz określanie potencjału rynku pod kątem grup produktowych.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji w zakresie określonych produktów.
o Tworzenie ofert dla punktów handlowych, inwestorów, deweloperów, wykonawców i klientów ostatecznych.
o Windykacja należności.
o Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do zawierania umów handlowych.
o Zbieranie i analizowanie informacji rynkowych o własnej firmie i konkurencji.
o Budowa i utrzymywanie relacji z klientami sieci dystrybucyjnej.
o Obsługa inwestycji od etapu projektu do finalizacji kontraktu.
o Analiza sprzedaży oraz określanie potencjału rynku pod kątem grup produktowych.
o Prowadzenie szkoleń i prezentacji w zakresie określonych produktów.
o Tworzenie ofert dla punktów handlowych, inwestorów, deweloperów, wykonawców i klientów ostatecznych.
o Windykacja należności.
Projekty
Zebra Tower - Warszawa
Budynek biurowy o specyficznym kształcie w Warszawie - realizacja projektu w zakresie wszystkich instalacji sanitarnych oraz elektrycznych.
Zakres obowiązków
Prowadzenie projektu w zakresie realizacji instalacji sanitarnych i elektrycznych, pozyskiwanie dostawców i podwykonawców, nadzór finansowy nad realizacją inwestycji.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Inne
- dobra znajomość pakietu MS OFFICE,
- prawo jazdy kat. B,
- prawo jazdy kat. B,