Umiejętności
B2B
procesy biznesowe
Doświadczenia klienta
Zorientowanie na klienta
Zadowolenie klienta
Microsoft Office
usprawnianie procesów
Proces sprzedaży
Sprzedaż
Obsługa klienta
Tworzenie procesów i procedur
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Doświadczeń Klientów
- Udział w projekcie łączenia się spółek Aster i UPC od strony B2B.
- Koordynowanie badania satysfakcji Klientów biznesowych oraz definiowanie i wdrażanie usprawnień w organizacji.
- Koordynowanie badania satysfakcji Klientów biznesowych oraz definiowanie i wdrażanie usprawnień w organizacji.
wystawiono
Z Martą współpracowałem przy okazji obsługi klientów biznesowych Aster. Cału okres współpracy można podsumować - profesjonalnie, zawsze na czas i w zgodzie z interesami firmy i klienta. Mogę śmiało polecić Martę każdemu pracodawcy, który szuka dobrej osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego.
wystawiono
Z Martą miałam okazję współpracować przez kilka lat począwszy od GTS skończywszy na UPC. Swoje zadania zawsze wykonuje sumiennie i bardzo dokładnie. Jest rzeczowa i kompetentna w powierzanych jej zadaniach. Szybko odnajduje się w nowym otoczeniu a tym samym z łatwością przyswaja wiedzę. Polecam Martę jako pracownika!!
Koordynator Projektów Sprzedażowych
- Organizacja i nadzorowanie sprzedaży do Klientów SOHO w ramach zespołu Centrum Wsparcia Klienta Biznesowego.
- Rekrutacja nowych pracowników do zespołu telesprzedawców.
- Tworzenie skryptów rozmów.
- Rekrutacja nowych pracowników do zespołu telesprzedawców.
- Tworzenie skryptów rozmów.
wystawiono
Marta, to bardzo kompetentny i pracowity koordynator. Pracowałam z nią przy projekcie łączenia się spółek Mediatel 4B z Aster Sp. z o.o., nadzorowała pracę zespołu Telefonicznych Doradców Klienta i zarządzała kontaktami z Klientami, targetami itp. Marta jest bardzo dobrym również współpracownikiem, zawsze miła, uśmiechnięta i pomocna. Z czystym sumieniem polecam ją jako pracownika.
Koordynator Sekcji Wsparcia Klienta
MediaTel SA / Mediatel 4B Sp. z o.o.
- Organizacja i nadzorowanie pracy podległych pracowników odpowiedzialnych za kontakt z Klientami telefoniczny i e-mailowy oraz obsługę reklamacji Klientów.
- Przygotowywanie i optymalizacja procedur oraz standardów pracy.
- Stworzenie i aktualizacja BOKWIKI (baza wiedzy dostępna online).
- Przygotowywanie i odpowiadanie na zapytania dotyczące Klientów od organów uprawnionych.
- Przygotowywanie i optymalizacja procedur oraz standardów pracy.
- Stworzenie i aktualizacja BOKWIKI (baza wiedzy dostępna online).
- Przygotowywanie i odpowiadanie na zapytania dotyczące Klientów od organów uprawnionych.
Szkolenia i kursy
Kwiecień 2014 r. "Trening kreatywności i rozwoju innowacyjności organizacji"
Marzec 2014 r. "Jak efektywnie sprzedawać przez telefon - sztuka przekonywania"
Lipiec 2011 r. "Wystąpienia publiczne, czyli profesjonalne prezentacje w działaniu"
kwiecień 2008 r. "Profesjonalna obsługa klienta"
Październik 2003 r. „Fundusze strukturalne Unii Europejskiej jako czynnik rozwoju wsi i restrukturyzacji polskiego rolnictwa”
Marzec 2014 r. "Jak efektywnie sprzedawać przez telefon - sztuka przekonywania"
Lipiec 2011 r. "Wystąpienia publiczne, czyli profesjonalne prezentacje w działaniu"
kwiecień 2008 r. "Profesjonalna obsługa klienta"
Październik 2003 r. „Fundusze strukturalne Unii Europejskiej jako czynnik rozwoju wsi i restrukturyzacji polskiego rolnictwa”
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Badania marketingowe
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Gotowanie
Fitness
Zwiedzanie
Fitness
Zwiedzanie
Organizacje
- Członek Indywidualny PSZK
- Prezes Szkolnego Klubu Europejskiego "Euroklub"
- Prezes Szkolnego Klubu Europejskiego "Euroklub"
Inne
prawo jazdy kat. "B"
Grupy
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Brian Tracy Polska
Oficjalna grupa Brian Tracy International w Polsce (BTI Polska). Baza artykułów Briana Tracy, darmowych materiałów, wymiana doświadczeń, aktualności.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy.
Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB