Marta Kowalczyk

W poszukiwaniu nowych wyzwań :)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B procesy biznesowe Doświadczenia klienta Zorientowanie na klienta Zadowolenie klienta Microsoft Office usprawnianie procesów Proces sprzedaży Sprzedaż Obsługa klienta Tworzenie procesów i procedur

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Promedica24
Manager ds. Utrzymania Personelu Opiekuńczego
Logo
Koordynator ds. współpracy biznesowej
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami / BFS Group
Budowanie trwałych relacji z przyszłymi i obecnymi Klientami.
Zapraszanie firm do grona Członków PSZK oraz PPRJSiP.
Organizacja konferencji.
Udział w targach pracy.
Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami
Manager Projektu
Koordynowanie Programu Edukacyjnego Filary Sukcesu.
Organizacja warsztatów na uczelniach technicznych.
Prowadzenie strony internetowej oraz Facebookowego profilu Filarów Sukcesu.
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Team Leader, Specjalista ds. Klienta Biznesowego
- Wsparcie zespołu w kwestiach merytorycznych oraz organizacyjnych.
- Pozyskiwanie i sprzedaż usług Klientom biznesowym z sektora MSP.
UPC Polska
Specjalista ds. Doświadczeń Klientów
- Udział w projekcie łączenia się spółek Aster i UPC od strony B2B.
- Koordynowanie badania satysfakcji Klientów biznesowych oraz definiowanie i wdrażanie usprawnień w organizacji.
Andrzej Brogowski
Andrzej Brogowski · współpracownik
wystawiono
Z Martą współpracowałem przy okazji obsługi klientów biznesowych Aster. Cału okres współpracy można podsumować - profesjonalnie, zawsze na czas i w zgodzie z interesami firmy i klienta. Mogę śmiało polecić Martę każdemu pracodawcy, który szuka dobrej osoby z doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego.
Ewelina B.
Ewelina B. · współpracownik
wystawiono
Z Martą miałam okazję współpracować przez kilka lat począwszy od GTS skończywszy na UPC. Swoje zadania zawsze wykonuje sumiennie i bardzo dokładnie. Jest rzeczowa i kompetentna w powierzanych jej zadaniach. Szybko odnajduje się w nowym otoczeniu a tym samym z łatwością przyswaja wiedzę. Polecam Martę jako pracownika!!
Michał N.
Michał N. · współpracownik
wystawiono
Z Martą współpracowałem między innymi podczas migracji klientów, związanych z akwizycjami innych spółek. Polecam Martę jako sumiennego i kompetentnego pracownika. Marta potrafi sprawnie i konsekwentnie działać w oparciu o skomplikowane procesy.
ASTER Sp. z o.o.
Koordynator Projektów Sprzedażowych
- Organizacja i nadzorowanie sprzedaży do Klientów SOHO w ramach zespołu Centrum Wsparcia Klienta Biznesowego.
- Rekrutacja nowych pracowników do zespołu telesprzedawców.
- Tworzenie skryptów rozmów.
Iwona M.
Iwona M. · podwładny
wystawiono
Marta, to bardzo kompetentny i pracowity koordynator. Pracowałam z nią przy projekcie łączenia się spółek Mediatel 4B z Aster Sp. z o.o., nadzorowała pracę zespołu Telefonicznych Doradców Klienta i zarządzała kontaktami z Klientami, targetami itp. Marta jest bardzo dobrym również współpracownikiem, zawsze miła, uśmiechnięta i pomocna. Z czystym sumieniem polecam ją jako pracownika.
Logo
Koordynator Sekcji Wsparcia Klienta
MediaTel SA / Mediatel 4B Sp. z o.o.
- Organizacja i nadzorowanie pracy podległych pracowników odpowiedzialnych za kontakt z Klientami telefoniczny i e-mailowy oraz obsługę reklamacji Klientów.
- Przygotowywanie i optymalizacja procedur oraz standardów pracy.
- Stworzenie i aktualizacja BOKWIKI (baza wiedzy dostępna online).
- Przygotowywanie i odpowiadanie na zapytania dotyczące Klientów od organów uprawnionych.
MediaTel SA
Specjalista ds. Projektów Biura Obsługi Klienta
- Przygotowywanie i optymalizacja procedur.
- Prowadzenie projektów utrzymaniowych i lojalnościowych.
- Udział w projektach mających zwiększyć satysfakcję Klientów.
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
- Budowanie ofert, negocjacje umowy i koordynacja uruchamiania usług.
- Opieka posprzedażna nad grupą resellerów.
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Obsługi Abonenta
- Szkolenie, wsparcie konsultantów oraz nadzorowanie ich pracy.
- Rozpatrywanie reklamacji abonenckich.
- Tworzenie i optymalizacja procedur.
- Udzielanie odpowiedzi na pisma z UKE oraz Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
- Przygotowywanie miesięcznych raportów.
CTM Teleperformance Polska
Doradca Klienta
- Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń technicznych.
- Szkolenie nowych pracowników w Dziale Technicznym.
- Układanie grafików pracy.
CTM Teleperformance Polska
Konsultant telefoniczny
- Rozpatrywanie i odpowiadanie na reklamacje i e-maile Klientów Tele2.
- Obsługa telefoniczna infolinii handlowej Multimo.
Logo
Referent Administracyjno - Biurowy - stażysta
Urząd Gminy w Starym Lubotyniu

Szkolenia i kursy

Kwiecień 2014 r. "Trening kreatywności i rozwoju innowacyjności organizacji"
Marzec 2014 r. "Jak efektywnie sprzedawać przez telefon - sztuka przekonywania"
Lipiec 2011 r. "Wystąpienia publiczne, czyli profesjonalne prezentacje w działaniu"
kwiecień 2008 r. "Profesjonalna obsługa klienta"
Październik 2003 r. „Fundusze strukturalne Unii Europejskiej jako czynnik rozwoju wsi i restrukturyzacji polskiego rolnictwa”

Edukacja

Logo
Gospodarka Przestrzenna, Specjalność: Gospodarka zasobami lokalnymi, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie
Logo
Gospodarka Przestrzenna, Specjalność: Gospodarka odnawialnymi źródłami energii, inżynierskie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Badania marketingowe
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Gotowanie
Fitness
Zwiedzanie

Organizacje

- Członek Indywidualny PSZK
- Prezes Szkolnego Klubu Europejskiego "Euroklub"

Inne

prawo jazdy kat. "B"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Agora SA
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników
Brian Tracy Polska
Brian Tracy Polska
Oficjalna grupa Brian Tracy International w Polsce (BTI Polska). Baza artykułów Briana Tracy, darmowych materiałów, wymiana doświadczeń, aktualności.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dialog z Klientem ...
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy. Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Efekt WOW
Efekt WOW
Grupa dla osób zainteresowanych fenomenem i isotą "Efektu WOW".
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB