Marta Kossakowska

Quality Factor Agencja Interaktywna
Brwinów, mazowieckie

Umiejętności

CRM databases E-commerce Optimization E-commerce SEO Facebook Facebook Marketing Google Ad Planner Google Adwords Google Analytics Google Apps Google Docs Google Maps Wyszukiwarka Google Google Webmaster Tools Internet Microsoft Office Online Lead Generation Online Marketing Analysis SEM SEO SEO Audits Konsultacje techniczne Promocja stron internetowych prawo jazdy Negocjacje Strony Internetowe adwords Zarządzanie zespołem Facebook ads Reklama przywództwo w zespole Zarządzanie Facebook advertising administracja strony internetowej Analiza konkurencji AdWords - Reklama teksty na strony internetowe Reklama Online Facebook - menedżer reklam Projektowanie stron internetowych SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych Pozycjonowanie SEO Reklama Interaktywna Angielski reklama w mediach społecznościowych Budowa stron internetowych Konsultacje Konsultant Specjalista ds. marketingu i reklamy Reklama internetowa SEO (podstawy) Pisanie tekstów SEO Google Tag Manager Sprzedaż reklam Prowadzenie strony internetowej google drive Facebook Ads Optimization Zrządzanie sprzedażą Marketing online copywriting, social media marketing, SEM nadzór nad budową serwisów internetowych budowanie stron www Budowanie zespołów sprzedażowych SEO, SEM, Marketing, Szkolenia Copywriting SEO E-Commerce SEM marketing internetowy i e-commerce Certyfikat Google Adwords (Sieć reklamowa dla zawwansowanych) Pozycjonowanie i optymalizacja stron SEO i SEM Tworzenie stron internetowych Sprzedawcy Finanse przedsiębiorstwa Reklama bannerowa znajomosc Google Analytics (narzedzie do analizy strony internetowej).

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Quality Factor Agencja Interaktywna
CEO
Realizacja misji Agencji Interaktywnej Quality Factor, tj.: "Jakość gwarancją skutecznych działań!", począwszy od celów strategicznych po taktyczne.
ClearSense Polska
Performance Marketing Senior Account Manager
Performance Media
Team Leader
samodzielna sprzedaż usług (sektor B2B, MŚP), zarządzanie kilkuosobowym podległym zespołem, realizacja założonych planów sprzedażowych, wsparcie w planowaniu i realizacji szkoleń oraz programów rozwojowych, udział w tworzeniu systemów motywacyjnych oraz systemów wynagrodzeń, udział w kreowaniu kierunków rozwoju biznesu, koordynacja projektów
Euroadres Polska Sp. z. o. o.
Kierownik Grupy Sprzedażowej/Kierownik Projektu SEO
ustalanie celów sprzedażowych dla grupy oraz poszczególnych konsultantów (grupa 20-osobowa składająca się z Key Accountów oraz Telemarketerów), motywowanie zespołu, podnoszenie efektywności konsultantów – szkolenia i coaching, monitorowanie oraz ocena jakości rozmów, analiza oraz raportowanie wyników sprzedażowych, wdrożenie oraz koordynacja projektu sprzedaży nowych usług w ofercie firmy Euroadres (usług SEM) – w tym tworzenie kampanii sprzedażowych dla klientów, prezentacji, ofert oraz umów
Logo
Key Account Manager
Warsaw Study Center
współtworzenie długofalowej strategii sprzedaży, pozyskiwanie klientów z  sektora B2B (sprzedaż aktywna szkoleń językowych), sprzedaż pasywna szkoleń językowych (w tym również pozyskiwanie klientów w ramach zamówień publicznych), działania PR-owe oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi partnerami handlowymi, realizacja oraz nadzorowanie promocji firmy w sieci, nadzorowanie współpracowników w zakresie sprzedaży (również w ramach call center), wdrażanie oprogramowania CRM, rozbudowa baz danych, analiza rynku oraz konkurencji, diagnoza potrzeb potencjalnych klientów, tworzenie ofert (w tym również tworzenie ofert przetargowych), tworzenie prezentacji, umów, spotkania sprzedażowe oraz negocjacje handlowe z potencjalnymi klientami, raportowanie działań sprzedażowych
Logo
Kierownik Sprzedaży
Effectum Polska (dla Sunrise System)
zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem handlowców, rekrutacja pracowników, szkolenia produktowe i sprzedażowe, coaching, tworzenie kampanii promocyjnych w internecie dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów, sprzedaż aktywna rozwiązań z obszaru marketingu w Internecie (pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert i prezentacji, rozmowy handlowe oraz negocjacje z kluczowymi klientami), prognozowanie oraz realizowanie planów sprzedażowych, raportowanie

Edukacja

Logo
Ekonomia i Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Webdesign
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

kulinaria, medycyna niekonwencjonalna, ogrodnictwo, feng shui, zdrowie&fitness

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie