Marta Kordus
Umiejętności
Punktualność
dokładność i sumienność
wysoka kultura osobista
pozyskiwanie klientów
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
pozytywne nastawienie do ludzi i pracy
Szybkość uczenia się i chęci do nauki
1
Szkolenie: Podnoszenie jakości obsługi klienta – studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obs
Ukończenie kursu MS Excel 2016
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Mlodszy bibliotekarz i pracownik dziekanatu
Politechnika Poznańska
Prowadzenie samodzielnie biblioteki wydziałowej: Zakup nowych książek, wprowadzenie ich do katalogu on-line, udostępnianie ich studentom i pracownikom naukowym, prenumerata czasopism, Sprawozdanie co roczne do GUSu,
Pracownik dziekanatu: Obsługa studentów, układanie dokumentów, wprowadzanie różnych danych do komputera, robieniem archiwum
Pracownik dziekanatu: Obsługa studentów, układanie dokumentów, wprowadzanie różnych danych do komputera, robieniem archiwum
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych