Umiejętności

Punktualność dokładność i sumienność wysoka kultura osobista pozyskiwanie klientów Zaangażowanie w wykonywaną pracę pozytywne nastawienie do ludzi i pracy Szybkość uczenia się i chęci do nauki 1 Szkolenie: Podnoszenie jakości obsługi klienta – studenta w sekretariacie i dziekanacie. Zasady profesjonalnej i rzetelnej obs Ukończenie kursu MS Excel 2016

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Mlodszy bibliotekarz i pracownik dziekanatu
Politechnika Poznańska
Prowadzenie samodzielnie biblioteki wydziałowej: Zakup nowych książek, wprowadzenie ich do katalogu on-line, udostępnianie ich studentom i pracownikom naukowym, prenumerata czasopism, Sprawozdanie co roczne do GUSu,
Pracownik dziekanatu: Obsługa studentów, układanie dokumentów, wprowadzanie różnych danych do komputera, robieniem archiwum

Edukacja

Logo
Pedagogika pracy, magisterskie
Wyższ Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
Logo
Bibliotekarstwo, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja Społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Redirecting to /narzedzia/captcha Redirecting to /narzedzia/captcha.