Marta Klepka

Lider z pasją w dziedzinach marketingu i mediów internetowych | Doświadczenie w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym w regionie EMEA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Branding & Product Identity Digital Marketing E-commerce Mobile Commerce SaaS Social Media Marketing Negocjacje zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Strategia marketingowa Marketing internetowy Zarządzanie Sprzedażą Komunikacja Marketingowa Sprzedaż B2B Reklama Online Rozwój produktu Marketing B2C leadership skills Business Developement , reklama mobilna sprzedaż b2c Marketing B2B

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Audioteka
Marketing Manager | p. o. Country Manager
Rozwój biznesu B2C oraz marketing dla międzynarodowej marki Audioteka, lidera na rynku audiobooków, konkurencji dla Audible (Amazon). Jestem odpowiedzialna za przychody i bazę klientów - bezpośrednio poprzez planowanie sprzedaży i egzekucję strategii komercyjnej, a także poprzez działania marketingowe:
- Analiza cyklu życia i wartości klienta (LTV), strategia e-commerce we wszystkich kanałach B2C (web i mobile)
- CRM i Customer Engagement
- Tworzenie strategii marketingowej na rynek polski, pozycjonowanie produktów, identyfikacja i segmentacja grup celowych, tworzenie komunikacji i działań dedykowanych do różnych grup konsumenckich
- Zarządzanie komunikacją w mediach własnych (strona www, aplikacje mobilne, serwisy społecznościowe) i współpraca z działem mediów celem realizacji strategii pozyskiwania klienta
- Projekty komunikacyjne z kluczowymi partnerami (Microsoft, Agora, Play itd) we współpracy z działem PR i B2B
Logo
Group Digital Director CEE | VivaKi Regional Lead
Grupa Publicis
Współpraca z agencjami z grupy Publicis: ZenithOptimedia, Starcom MediaVest i VivaKi.
Zakres obowiązków:
- rekrutacja specjalistów ds. digital marketingu w regionie CEE
- rozwijanie oferty produktowej spółek lokalnych (nowe obszary np. performance marketing, RTB lub narzędzia np. adserwery, web analytics, big data)
- praca z dostawcami technologii i wydawcami internetowymi (np. Facebook, Google, Twitter)
- strategia działań online dla kluczowych klientów regionalnych (Nestle, P&G, Mondelez, L'Oreal, RBI, Novartis itd.)
Logo
Właściciel
International Business Development
Praca jako niezależny konsultant - wprowadzenie firmy z branży online na nowe rynki, stworzenie strategii marketingu cyfrowego.
Gemius SA
Global PR and Communications Director
Kształtowanie globalnej polityki komunikacyjnej firmy zarówno na rynkach, gdzie posiadła spółki lokalne, jak i w krajach gdzie reprezentowana była przez partnerów biznesowych (30 rynków).
- Zarządzanie działem PR w HQ oraz koordynacja pracy lokalnych specjalistów
- Relacje z mediami, praca jako rzecznik
- Zarządzanie obecnością firmy w sieci - strony korporacyjne, blog, media społecznościowe
- Reprezentowanie firmy na konferencjach branżowych
- Publikacje międzynarodowe, w tym raport "Do You CEE?" http://doyoucee.gemius.com/
- Budowanie relacji z organizacjami branżowymi np IAB Europe, lokalne, JICs itd oraz z kluczowymi klientami
Gemius SA
International Marketing Director
Zarządzanie marketingiem firmy na szczeblu międzynarodowym:
- budowanie strategii marketingowej i jej egzekucja
- koordynacja pracy lokalnych specjalistów ds. marketingu
- organizacja szkoleń i eventów własnych takich jak konferencja "Internet CEE" oraz reprezentowanie firmy na konferencjach międzynarodowych
- budowanie platform digital dla firmy - www, blog, media społecznościowe
- marketing produktowy i korporacyjny
- PR i relacje z mediami
Gemius SA
International Sales and Marketing Director
Praca bezpośrednio z Zarządem spółki, planowanie strategiczne, zarządzanie budżetami sprzedaży i marketingu w regionie EMEA. Fokus na biznesie w Europie Zachodniej (UK, Skandynawia) oraz rynkach dynamicznie rozwijających się (Rosja, Turcja, Czechy, Węgry). Współpraca z parterami w Izraelu i na Bliskim Wschodzie.
Head of Marketing - kreowanie globalnego wizerunku marki i portfolio produktów.
Gemius SA
Deputy Director of International Operations
1. Kierowanie działaniami firmy w regionie EMEA (ponad 20 rynków i 50 osób) wraz z Dyrektorem Działu:
- podejmowanie decyzji biznesowych
- planowanie strategiczne i finansowe
- koordynacja dzialań marketingowych i PRowych
- zarządzanie działem operacji międzynynarodowych
- rekrutacja i szkolenia
2. Rozwój firmy na nowych rynkach
3. Praca z kluczowymi klientami na szczeblu regionalnym
Gemius SA
International Business Development Manager
Zarządzanie spółkami córkami Gemius SA na rynkach: brytyjskim, czeskim, słowackim i węgierskim, słoweńskim, chorwackim, bośniackim i rumuńskim. Nadzór pracy lokalnych dyrektorów handlowych oraz pracowników zagranicznych. Działania marketingowe (promocja marki poprzez konferencje, publikacja materiałów prasowych, obecność w mediach, itd.), współpraca z organizacjami branżowymi, kontakty handlowe z kluczowymi klientami, zarządzanie budżetami spółek oraz rekrutacja pracowników.
Gemius SA
Badacz jakościowy
Stworzenie pierwszej w Polsce platformy do FGI i IDI- badań jakościowych online. Kompleksowe przygotowanie metodologii, narzędzia oraz oferty cenowej na rynku polskim. Współpraca z klientami oraz moderacja grup fokusowych.
Swissmed Centrum Zdrowia S.A.
PR specialist
Przygotowywanie materiałów reklamowych ATL i BTL, relacje inwestorskie, zarządzanie stroną internetową.
Grupa Agora
Dziennikarz
Pisanie artykułów, recenzji i wywiadów do działu: "Kultura"

Szkolenia i kursy

kurs dziennikarstwa, zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji i umiejętności sprzedażowych, kierowania;
konferencje - konferencje dotyczące rynku internetowego i marketingu w wielu krajach europejskich

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
Uniwersytet Gdański
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże - gdyby nie pies to nie byłoby mnie w domu

teatr, taniec i teatr tańca :)

zwierzęta ("psiara" i "wspieracz" organizacji pozarządowych);

dobre kino, w miłym towarzystwie albo wieczory z książką w ręku

jogging, rower i woda (rower wodny niekoniecznie)

mniejszości kulturowe/etniczne, gender studies i zmiana społeczna

wymiana zdań, dyskusja, pogawędka, lubię być z ludźmi i dowiadywać się co siedzi w ich głowach, czasami tylko patrzę i słucham...

Inne

zwycięstwo w konkursie "Grasz o staż" 2005; nieustannie w podróży ;)

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Atmosfera Skydiving Club
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
LinkedIn
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In" moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
MAROKO
MAROKO
dla milosnikow tego pieknego kraju
Media i Marketing Polska
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".
Obrońcy praw zwierząt
Obrońcy praw zwierząt
O wielkości społeczeństwa świadczy jego stosunek do zwierząt. Mahatma Gandhi Grupa dla tych, którzy chcą brać aktywny udział w dyskusji o prawach zwierząt i mieć wpływ na ich skuteczne egzekwowanie
Tajlandia/ Azja Pol.-Wsch.
Tajlandia/ Azja Pol.-Wsch.
Tajlandia/ Azja Pld.-Wsch. - podroze, kultura, religia, etc.