Języki
francuski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds Obsługi Klientów
- telefoniczna obsługa klientów kontaktujących się z Infolinią oraz wykonywanie telefonów wychodzących,
- obsługa klientów w biurze,
- obsługa korespondencji e- mailowej,
- przekazywanie do innych działów zapotrzebowania zgłoszonego przez Klienta,
- kontrolowanie realizacji przez inny dział zgłoszonej sprawy oraz powiadamianie Klienta o sposobie jej realizacji,
- wspieranie innych działów w ramach telefonicznych kontaktów z klientami.
- obsługa klientów w biurze,
- obsługa korespondencji e- mailowej,
- przekazywanie do innych działów zapotrzebowania zgłoszonego przez Klienta,
- kontrolowanie realizacji przez inny dział zgłoszonej sprawy oraz powiadamianie Klienta o sposobie jej realizacji,
- wspieranie innych działów w ramach telefonicznych kontaktów z klientami.
Młodszy Doradca Klienta w Departamencie Call Centre
- szczegółowa znajomość głównych i uzupełniających produktów Banku w segmencie klienta indywidualnego i małych firm
- udzielanie klientom telefonicznej informacji na temat produktów i usług oferowanych przez Bank w zakresie jednego obszaru tematycznego obsługiwanego przez Call Centre,
- przyjmowanie i realizowanie dyspozycji klientów (wewnętrznych i zewnętrznych) zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami,
- wykonywanie czynności kasowych bezgotówkowych (księgowania bezgotówkowe),
- prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych (sprzedaż podczas rozmów przychodzących i/lub wychodzących),
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z wykonywaną pracą,
- przyjmowanie skarg i reklamacji klientów zgłaszanych telefonicznie,
- realizacja czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach obowiązującego systemu zarządzania reklamacjami.
- udzielanie klientom telefonicznej informacji na temat produktów i usług oferowanych przez Bank w zakresie jednego obszaru tematycznego obsługiwanego przez Call Centre,
- przyjmowanie i realizowanie dyspozycji klientów (wewnętrznych i zewnętrznych) zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami,
- wykonywanie czynności kasowych bezgotówkowych (księgowania bezgotówkowe),
- prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów bankowych (sprzedaż podczas rozmów przychodzących i/lub wychodzących),
- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z wykonywaną pracą,
- przyjmowanie skarg i reklamacji klientów zgłaszanych telefonicznie,
- realizacja czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach obowiązującego systemu zarządzania reklamacjami.
Szkolenia i kursy
znajomość i umiejętność obsługi systemów bankowych:
ICBS; Arksys; PS Teller
- odbyte szkolenie z zakresu Funduszy Inwestycyjnych (ING Bank Śląski, ING TFI), IKE,
- szkolenie wewnętrzne ING Banku Śląskiego z zakresu produktów i usług dla klienta VIP,
- szkolenia wewnętrzne AEGON TU na Życie z produktów oszczędnościowo- inwestycyjnych,
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń OFE w AEGON PTE,
- dobra znajomość aplikacji MS Office
• znajomość środowiska Windows 2000 i Windows XP
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B
ICBS; Arksys; PS Teller
- odbyte szkolenie z zakresu Funduszy Inwestycyjnych (ING Bank Śląski, ING TFI), IKE,
- szkolenie wewnętrzne ING Banku Śląskiego z zakresu produktów i usług dla klienta VIP,
- szkolenia wewnętrzne AEGON TU na Życie z produktów oszczędnościowo- inwestycyjnych,
- szkolenia z zakresu ubezpieczeń OFE w AEGON PTE,
- dobra znajomość aplikacji MS Office
• znajomość środowiska Windows 2000 i Windows XP
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Zainteresowania
sport,
książka,
muzyka,
film.
książka,
muzyka,
film.
Inne
- odporność na stres
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
- dyspozycyjność
- punktualność
- dobra organizacja stanowiska pracy
- łatwość nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy w zespole
- odpowiedzialność
- dyspozycyjność
- punktualność
- dobra organizacja stanowiska pracy
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony