Marta Kałużna

Marta Kałużna

Kierownik Działu Obsługi Klienta, DHL Global Forwarding
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

frachty

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

DHL Global Forwarding
Kierownik Działu Obsługi Klienta
 Opieka nad kluczowymi klientami firmy, przyjmowanie zleceń i ich realizacja
 Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz oddziałami na całym świecie
 Monitoring procesów, wprowadzanie nowych rozwiązań
 ukierunkowanie potrzeb klientów w zakresie transportu lotniczego, drogowego, rozwiązań magazynowych, dopraw celnych, przesyłek WSK i DGR
 Utrzymywanie trendów jakościowych i ilościowych wg założonych planów sprzedażowych i KPI’s,
 Utrzymywanie doskonałych i długotrwałych relacji z klientami, dbanie o wizerunek firmy
 Działania zmierzające do zwiększania wyników sprzedaży oraz utrzymanie ich na wysokim poziomie
DHL Global Forwarding
Air Freight Forwarder
 Przyjmowanie zleceń, dbanie o doskonałe relacje z klientem
 Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Polsce i za granicą
 Koordynacja procesu odbioru i dostawy wg wyznaczonego TT
Schenker Sp. z o.o.
Freight Forwarder
 Organizowanie transportów FTL, LFT i drobnicowych na terenie Europy
 Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Polsce i za granicą
 Koordynacja procesu odbioru i dostawy wg wyznaczonego TT
 Utrzymywanie najwyższego wskaźnika jakości i ilości w wykonywanej pracy
Polsat Grupa
Junior Product Manager
• Dbanie o scenerię;
• Ustalanie warunków współpracy;
• Dostarczanie nagrań do studia montażowego

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.