Marta Kałużna
Kierownik Działu Obsługi Klienta, DHL Global Forwarding
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
frachty
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Opieka nad kluczowymi klientami firmy, przyjmowanie zleceń i ich realizacja
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz oddziałami na całym świecie
Monitoring procesów, wprowadzanie nowych rozwiązań
ukierunkowanie potrzeb klientów w zakresie transportu lotniczego, drogowego, rozwiązań magazynowych, dopraw celnych, przesyłek WSK i DGR
Utrzymywanie trendów jakościowych i ilościowych wg założonych planów sprzedażowych i KPI’s,
Utrzymywanie doskonałych i długotrwałych relacji z klientami, dbanie o wizerunek firmy
Działania zmierzające do zwiększania wyników sprzedaży oraz utrzymanie ich na wysokim poziomie
Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy oraz oddziałami na całym świecie
Monitoring procesów, wprowadzanie nowych rozwiązań
ukierunkowanie potrzeb klientów w zakresie transportu lotniczego, drogowego, rozwiązań magazynowych, dopraw celnych, przesyłek WSK i DGR
Utrzymywanie trendów jakościowych i ilościowych wg założonych planów sprzedażowych i KPI’s,
Utrzymywanie doskonałych i długotrwałych relacji z klientami, dbanie o wizerunek firmy
Działania zmierzające do zwiększania wyników sprzedaży oraz utrzymanie ich na wysokim poziomie
Junior Product Manager
• Dbanie o scenerię;
• Ustalanie warunków współpracy;
• Dostarczanie nagrań do studia montażowego
• Ustalanie warunków współpracy;
• Dostarczanie nagrań do studia montażowego
Edukacja
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Specjalizacje
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.