Doświadczenie zawodowe
New Business Manager
Działania sprzedażowe
* Tworzenie bazy kontaktów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
* Budowanie relacji z klientami
* Sporządzanie ofert i prezentacji dla klientów
Działania kreatywne i operacyjne
* Planowanie koncepcji i kampanii internetowych mających na celu budowanie wizerunku w Internecie, wsparcie on-line akcji sprzedażowych; a także kampanii niestandardowych
* Przygotowywanie wycen dla klientów zgodnie z ich potrzebami
* Współpraca z podwykonawcami i partnerami
* Realizowanie i monitorowanie kampanii
* Tworzenie raportów
* Tworzenie bazy kontaktów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów
* Budowanie relacji z klientami
* Sporządzanie ofert i prezentacji dla klientów
Działania kreatywne i operacyjne
* Planowanie koncepcji i kampanii internetowych mających na celu budowanie wizerunku w Internecie, wsparcie on-line akcji sprzedażowych; a także kampanii niestandardowych
* Przygotowywanie wycen dla klientów zgodnie z ich potrzebami
* Współpraca z podwykonawcami i partnerami
* Realizowanie i monitorowanie kampanii
* Tworzenie raportów
Brand Manager
Yerbaciarnia Terere
*Planowanie i działania strategiczne w zakresie wdrożenia nowego biznesu na rynek lokalny
*Działania wizerunkowe
- Budowanie świadomości marki i wizerunku
- Wdrożenie nowego biznesu na rynek lokalny
- Opracowywanie strategii biznesowych i marketingowych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych
- Analiza sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
- Zarządzanie zespołem
*Działania organizacyjne
- Nawiązanie biznesowych relacji z dostawcami oraz koordynowanie zakupów,
- Koordynowanie i kontrola sprzedaży B2B w zakresie eventów organizowanych w lokalu
- Obsługa kluczowego klienta
*Działania wizerunkowe
- Budowanie świadomości marki i wizerunku
- Wdrożenie nowego biznesu na rynek lokalny
- Opracowywanie strategii biznesowych i marketingowych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych
- Analiza sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
- Zarządzanie zespołem
*Działania organizacyjne
- Nawiązanie biznesowych relacji z dostawcami oraz koordynowanie zakupów,
- Koordynowanie i kontrola sprzedaży B2B w zakresie eventów organizowanych w lokalu
- Obsługa kluczowego klienta
Specjalista ds marketingu
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie
* Monitorowanie budżetu działu marketingu
* Prowadzenie okolicznościowych i cyklicznych kampanii marketingowych
* Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
* Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kampanii promocyjnych ATL i BTL
* Organizacja wydarzeń promocyjnych m.in. impreza masowa – Koncert Majowy na Wiśle
* Analiza sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
* Prowadzenie okolicznościowych i cyklicznych kampanii marketingowych
* Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
* Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kampanii promocyjnych ATL i BTL
* Organizacja wydarzeń promocyjnych m.in. impreza masowa – Koncert Majowy na Wiśle
* Analiza sytuacji rynkowej i konkurencyjnej
Asystentka ds. marketingu
Opieka nad markami: MONTBLANC, CARTIER, PIAGET, BOUCHERON, LONGCHAMP
* Przygotowywanie tygodniowych raportów sprzedaży i zakupów oraz aktualizacja stanów magazynowych
* Pomoc w przygotowaniu cenników i raportów dla marek Legic
* Stworzenie oraz aktualizacja baz danych klientów, przygotowanie programu lojalnościowego
* Współpraca z agencjami eventowymi w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych – np.: otwarcia nowych salonów, pokazy biżuteri Boucheron dla dziennikarzy i stylistów
* Organizowanie szkoleń dla pracowników salonów
* Prowadzenie działań PR (np. aktualizowanie archiwum PR, przygotowywanie materiałów dla prasy, tłumaczenia etc)
* Przygotowywanie tygodniowych raportów sprzedaży i zakupów oraz aktualizacja stanów magazynowych
* Pomoc w przygotowaniu cenników i raportów dla marek Legic
* Stworzenie oraz aktualizacja baz danych klientów, przygotowanie programu lojalnościowego
* Współpraca z agencjami eventowymi w zakresie organizacji wydarzeń promocyjnych – np.: otwarcia nowych salonów, pokazy biżuteri Boucheron dla dziennikarzy i stylistów
* Organizowanie szkoleń dla pracowników salonów
* Prowadzenie działań PR (np. aktualizowanie archiwum PR, przygotowywanie materiałów dla prasy, tłumaczenia etc)
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Food Excellent
Naszą misją jest tworzenie rozwiązań cateringowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Zaspokajamy potrzeby wszędzie tam, gdzie wymaga tego ludzka aktywność.
Grupa Lakme
Grupa Lakme działa od 2002r i powstała z inicjatywy młodych utalentowanych muzyków, zafascynowanych sztuką śpiewu, szczególnie operowego. Członkowie Grupy Lakme są solistami Warszawskiej Opery Kameral
Kobiety Biznesu Sukces Pisany Szminką
Grupa kobiet biznesu, chcących budować sieć kontaktów,wymieniać się doświadczeniami, promować siebie oraz swoje firmy, kobiet szukających inspiracji i pomysłów na własny biznes.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych