Umiejętności
Event Management
relacje z mediami
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
• „Systemy motywacji pracowników”
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 29 marca 2011)
• „e-PR czyli komunikacja w sieci”
(prowadzone przez firmę Abilita Communications, 8 kwietnia 2011)
• „Społeczna odpowiedzialność biznesu”
(prowadzone przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, 6 maja 2011)
• „Plan marketingowy w MMŚP”
(prowadzone przez Akademię Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 30 czerwca 2011)
• „Wizerunek jako inwestycja w firmę – podstawy PR dla młodych przedsiębiorców”
(prowadzone przez firmę Image Group, 9 listopada 2011)
• „Jak skutecznie zorganizować wydarzenie medialne z udziałem dziennikarzy i celebrytów. Poradnik dla PR-owca” (prowadzone przez studio PRowokacja Agencja PR, 1 grudnia 2011)
• „Narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu projektami – ujęcie praktyczne”
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 6 grudnia 2011)
• „Rola pozycjonowania w procesie rebrandingu na przykładzie marki Paola”
(prowadzone przez firmę Hoop Polska Sp. z o.o., 6 grudnia 2011)
• „Zarządzanie ludźmi w firmie – typologia osobowości w praktyce”
(prowadzone przez Centrum Rozwoju Holis, 6 grudnia 2011)
• „Zarządzanie projektami w organizacji z uwzględnieniem komunikacji i pracy zespołowej”
(prowadzone przez BRE Bank, 8 marca 2012)
• „PR kryzysowy” (prowadzone przez firmę Abilita Communications, 13 marca 2012)
• „Jak rozpoznać wirusa, który zwiększy świadomość marki w sieci, czyli kilka prawd o skutecznym viral marketingu” (prowadzone przez firmę ATOM Media Interaktywne, 14 marca 2012)
• „Budowanie pozycji marki NESCAFE na rynku kawy rozpuszczalnej”
(prowadzone przez firmę Nestle Polska, 15 marca 2012)
• „Brand under construction”
(prowadzone przez firmę K2 Internet, 21 marzec 2012)
• „Randka z inwestorem, czyli marketing pomysłów w praktyce?”
(prowadzone przez Centrum Innowacji – Akcelerator Technologii Fundację UŁ, 22 marca 2012)
• „Działania poboczne jako centralna siła promocyjna”
(prowadzone przez Łukasza Zbieranowskiego i Macieja Lebiedowicza, 28 marca 2012)
• „Trudna sztuka media relations”
(prowadzone przez Studio PRowokacja, 12 kwietnia 2012)
• „Rzecznikiem prasowym być”
(prowadzone przez Abilita Communications, 12 kwietnia 2012)
• "Event manager - organizator imprez"
(prowadzone przez Event Manager Training Group, 22 czerwca 2013)
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 29 marca 2011)
• „e-PR czyli komunikacja w sieci”
(prowadzone przez firmę Abilita Communications, 8 kwietnia 2011)
• „Społeczna odpowiedzialność biznesu”
(prowadzone przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, 6 maja 2011)
• „Plan marketingowy w MMŚP”
(prowadzone przez Akademię Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 30 czerwca 2011)
• „Wizerunek jako inwestycja w firmę – podstawy PR dla młodych przedsiębiorców”
(prowadzone przez firmę Image Group, 9 listopada 2011)
• „Jak skutecznie zorganizować wydarzenie medialne z udziałem dziennikarzy i celebrytów. Poradnik dla PR-owca” (prowadzone przez studio PRowokacja Agencja PR, 1 grudnia 2011)
• „Narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu projektami – ujęcie praktyczne”
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 6 grudnia 2011)
• „Rola pozycjonowania w procesie rebrandingu na przykładzie marki Paola”
(prowadzone przez firmę Hoop Polska Sp. z o.o., 6 grudnia 2011)
• „Zarządzanie ludźmi w firmie – typologia osobowości w praktyce”
(prowadzone przez Centrum Rozwoju Holis, 6 grudnia 2011)
• „Zarządzanie projektami w organizacji z uwzględnieniem komunikacji i pracy zespołowej”
(prowadzone przez BRE Bank, 8 marca 2012)
• „PR kryzysowy” (prowadzone przez firmę Abilita Communications, 13 marca 2012)
• „Jak rozpoznać wirusa, który zwiększy świadomość marki w sieci, czyli kilka prawd o skutecznym viral marketingu” (prowadzone przez firmę ATOM Media Interaktywne, 14 marca 2012)
• „Budowanie pozycji marki NESCAFE na rynku kawy rozpuszczalnej”
(prowadzone przez firmę Nestle Polska, 15 marca 2012)
• „Brand under construction”
(prowadzone przez firmę K2 Internet, 21 marzec 2012)
• „Randka z inwestorem, czyli marketing pomysłów w praktyce?”
(prowadzone przez Centrum Innowacji – Akcelerator Technologii Fundację UŁ, 22 marca 2012)
• „Działania poboczne jako centralna siła promocyjna”
(prowadzone przez Łukasza Zbieranowskiego i Macieja Lebiedowicza, 28 marca 2012)
• „Trudna sztuka media relations”
(prowadzone przez Studio PRowokacja, 12 kwietnia 2012)
• „Rzecznikiem prasowym być”
(prowadzone przez Abilita Communications, 12 kwietnia 2012)
• "Event manager - organizator imprez"
(prowadzone przez Event Manager Training Group, 22 czerwca 2013)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
- fitness
- kultura rosyjska
- social media
- kultura rosyjska
- social media
Organizacje
- przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Public Relations
- redaktorka serwisu internetowego ezg.info.pl
- redaktorka serwisu internetowego ezg.info.pl
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Event, Incentice, Conference, Sport - Agencja Power
http://agencjapower.pl
http://www.powersport.pl
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
FlowUp
Flow-Up
Możesz tu znaleźć tematy:
Rozwój osobisty
Marketing
E-biznes
Zarządzanie i organizowanie
Biznes
Inne wolne (polityka dla ludzi i firm, humor, szkolenia...)
(To forum
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Imprezy integracyjne
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEMAT IMPREZ INTEGRACYJNYCH, FIRMOWYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI,EVENTÓW. TUTAJ MOŻNA DZIELIĆ SIĘ UWAGAMI, DOŚWIADCZENIAMI, OFERTAMI W TYM ZAKRESIE.ZAPRASZAM
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.