Marta Kaczmarek

Student, Uniwersytet Łódzki
Dąbrówka Wielka, łódzkie

Umiejętności

Event Management relacje z mediami Microsoft Office Public Relations Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Młodsza specjalistka ds. PR
Grupa iTur.pl
Organizacja Public Relations Image Group
Project Manager
- promocja projektu społecznego "ZGRYWALIZACJA - zagraj w mieście"
- kontakt z mediami
- tworzenie baz danych
- tworzenie informacji prasowych
- pomoc przy organizacji eventów
- prowadzenie fanpage
Organizacja Public Relations Image Group
Account Executive
- tworzenie baz danych
- tworzenie informacji prasowych
- kontakt z mediami
- research internetowy
ATOM Agency
Praktykantka w dziale ePR
* pisanie artykułów na strony internetowe
* pisanie tekstów reklamowych
* pisanie postów na portale społecznościowe
* marketing szeptany
* uczestniczenie w bieżących pracach agencji

Szkolenia i kursy

• „Systemy motywacji pracowników”
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 29 marca 2011)

• „e-PR czyli komunikacja w sieci”
(prowadzone przez firmę Abilita Communications, 8 kwietnia 2011)

• „Społeczna odpowiedzialność biznesu”
(prowadzone przez Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej, 6 maja 2011)

• „Plan marketingowy w MMŚP”
(prowadzone przez Akademię Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 30 czerwca 2011)

• „Wizerunek jako inwestycja w firmę – podstawy PR dla młodych przedsiębiorców”
(prowadzone przez firmę Image Group, 9 listopada 2011)

• „Jak skutecznie zorganizować wydarzenie medialne z udziałem dziennikarzy i celebrytów. Poradnik dla PR-owca” (prowadzone przez studio PRowokacja Agencja PR, 1 grudnia 2011)

• „Narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu projektami – ujęcie praktyczne”
(prowadzone przez firmę Infosys BPO Poland, 6 grudnia 2011)

• „Rola pozycjonowania w procesie rebrandingu na przykładzie marki Paola”
(prowadzone przez firmę Hoop Polska Sp. z o.o., 6 grudnia 2011)

• „Zarządzanie ludźmi w firmie – typologia osobowości w praktyce”
(prowadzone przez Centrum Rozwoju Holis, 6 grudnia 2011)

• „Zarządzanie projektami w organizacji z uwzględnieniem komunikacji i pracy zespołowej”
(prowadzone przez BRE Bank, 8 marca 2012)

• „PR kryzysowy” (prowadzone przez firmę Abilita Communications, 13 marca 2012)

• „Jak rozpoznać wirusa, który zwiększy świadomość marki w sieci, czyli kilka prawd o skutecznym viral marketingu” (prowadzone przez firmę ATOM Media Interaktywne, 14 marca 2012)

• „Budowanie pozycji marki NESCAFE na rynku kawy rozpuszczalnej”
(prowadzone przez firmę Nestle Polska, 15 marca 2012)

• „Brand under construction”
(prowadzone przez firmę K2 Internet, 21 marzec 2012)

• „Randka z inwestorem, czyli marketing pomysłów w praktyce?”
(prowadzone przez Centrum Innowacji – Akcelerator Technologii Fundację UŁ, 22 marca 2012)

• „Działania poboczne jako centralna siła promocyjna”
(prowadzone przez Łukasza Zbieranowskiego i Macieja Lebiedowicza, 28 marca 2012)

• „Trudna sztuka media relations”
(prowadzone przez Studio PRowokacja, 12 kwietnia 2012)

• „Rzecznikiem prasowym być”
(prowadzone przez Abilita Communications, 12 kwietnia 2012)

• "Event manager - organizator imprez"
(prowadzone przez Event Manager Training Group, 22 czerwca 2013)

Edukacja

Logo
Zarządzanie biznesem, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
International Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
stosunki międzynarodowe, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- fitness
- kultura rosyjska
- social media

Organizacje

- przewodnicząca Studenckiego Koła Naukowego Public Relations
- redaktorka serwisu internetowego ezg.info.pl

Grupy

14 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Agencja POWER - Event Incentive Conference Sport
Event, Incentice, Conference, Sport - Agencja Power http://agencjapower.pl http://www.powersport.pl
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Fitness & Kulturystyka
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
FlowUp
FlowUp
Flow-Up Możesz tu znaleźć tematy:  Rozwój osobisty  Marketing  E-biznes  Zarządzanie i organizowanie  Biznes  Inne wolne (polityka dla ludzi i firm, humor, szkolenia...) (To forum
Gryfikajca
Gryfikajca
Gryfikacja (z ang. Gamefication lub Game Based Marketing) czyli stosowanie mechanizmów i sposobu myślenia właściwego dla gier do rozwiązywania problemów i zwiększenia zaangażowanie odbiorców. Szerokie
Imprezy integracyjne
Imprezy integracyjne
ZAPRASZAM DO DYSKUSJI NA TEMAT IMPREZ INTEGRACYJNYCH, FIRMOWYCH, KONCERTÓW, FESTIWALI,EVENTÓW. TUTAJ MOŻNA DZIELIĆ SIĘ UWAGAMI, DOŚWIADCZENIAMI, OFERTAMI W TYM ZAKRESIE.ZAPRASZAM
Kontakty dla prasy
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Marketing Partyzancki
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką