Marta Joël-Cedro

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Event Management planowanie eventów Finanse GDS systems Obsługa kluczowych klientów Rozwój kluczowych klientów Marketing Wielozadaniowość Systemy operacyjne Rozwój produktu Social Media Ubezpieczenia Prawo jazdy kat B Podróżowanie Systemy sprzedażowe Organizowanie eventów Wyjazdy incentive - Polska/zagranica Rozwój biznesu - Business Development sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Systemy IT

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Business Development Manager
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Starszy Specjalista ds. Ubezpieczeń Turystycznych
opieka nad kluczowymi klientami i partnerami
merytoryczne oraz techniczne wsparcie pracowników Call Center oraz Regionalnych Centrów Obsługi Ubezpieczeń Signal Iduna
organizacja oraz prowadzenie szkoleń produktowo-systemowych dla kluczowych klientów i zespołu sprzedaży Signal Iduna
współpraca przy tworzeniu nowych produktów linii turystycznej
wprowadzanie produktów do sprzedaży
współpraca z dostawcami zewnętrznych systemów sprzedażowych oraz opieka biznesowa nad wewnętrznym systemem sprzedaży i systemami do zarządzania ubezpieczeniami
przeprowadzanie testów akceptacyjnych w wewnętrznych i zewnętrznych systemach sprzedażowych
tworzenie ofert handlowych
negocjacje handlowe
przygotowywanie analiz, raportów, zestawień dla przełożonego i Zarządu
przygotowywanie tłumaczeń
pozyskiwanie partnerów biznesowych do projektu Signal Iduna Card
reprezentowanie Signal Iduna na targach turystycznych, spotkaniach branży turystycznej organizowanych m.in. przez PIT i ITRP
organizacja oraz wsparcie operacyjne wydarzeń specjalnych (m.in. roadshow, akcje promocyjne, incentive)
redagowanie oraz administrowanie firmowym fanpage
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Specjalista ds. Ubezpieczeń Turystycznych
sprzedaż produktów linii turystycznej (gwarancje ubezpieczeniowe dla organizatorów i pośredników turystycznych, ubezpieczenia turystyczne i business travel, Signal Iduna Card)
wspomaganie Kierownika ds. Kluczowych Klientów
opieka nad kluczowymi klientami i agentami
współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za turystykę w Urzędach Marszałkowskich
prowadzenie szkoleń produktowych i systemowych dla agentów
negocjacje handlowe
pozyskiwanie partnerów biznesowych do projektu Signal Iduna Card
przygotowywanie dokumentacji do gwarancji turystycznych, umów agencyjnych, umów generalnych
współpraca przy tworzeniu nowych produktów linii turystycznej
merytoryczne oraz techniczne wsparcie pracowników Call Center oraz Regionalnych Centrów Obsługi Ubezpieczeń Signal Iduna
tworzenie ofert handlowych
przygotowywanie tłumaczeń
organizacja oraz wsparcie operacyjne wydarzeń specjalnych (m.in. roadshow, akcje promocyjne, incentive)
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Młodszy Specjalista ds. Ubezpieczeń Turystycznych
Enovatis S. A.
Product Manager/konsultant ds. obsługi klienta biznesowego
obsługa klienta biznesowego
tworzenie programów oraz kompleksowa organizacja wyjazdów integracyjnych, motywacyjnych, szkoleniowych dla klientów biznesowych
rezerwacja hoteli w Polsce i na świecie
udział w spotkaniach branżowych
nawiązywanie oraz negocjowanie warunków współpracy z partnerami krajowymi i zagranicznymi
NETMEDIA S.A.
Corporate Travel Consultant
epizod w dziale operacyjnym portalu www.hotele.pl
Piotr B.
Piotr B. · usługodawca
wystawiono
Wspolpraca z Pania Marta to czysta przyjemnosc. Pelny profesjonalizm oraz rzetelnosc i bardzo sprawna komunikacja.
Logo
Event/Incentive Travel Coordinator
freelancer
obsługa eventów, konferencji, spotkań biznesowych
koordynacja wyjazdów incentive travel
opieka nad grupami incentive travel
doradztwo (miejsca, destynacje, program, przeloty)
Logo
Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
PBP Orbis Sp. z o.o., Biuro Podróży Korporacyjnych
rezerwacja hoteli w Polsce i na świecie
rezerwacja samochodów w Polsce i na świecie
obsługa klienta biznesowego
udział w międzynarodowych targach turystycznych (m.in. Germany Travel Mart 2009 w Rostocku)
dodatkowo od sierpnia 2008 - support Działu MICE, m.in. przygotowywanie ofert organizacji szkoleń, konferencji, wyjazdów integracyjnych; kompleksowa obsługa i koordynacja projektów; współpraca przy projektach IV Forum Zakupowe POLZAK, 2008 Orlen Monster Jam, European Purchasing Meeting 2009 dla Reckitt Benckiser, workshopach Viva Cuba 2009 oraz Autentica Cuba 2010
Andrzej Rambowicz
Andrzej Rambowicz · klient
wystawiono
"taka sytuacja": przyjeżdżasz do Warszawy; wiesz, że będziesz musiał zostać w Stolicy kilka dni; o 16:00 orientujesz się, że nie masz jeszcze zarezerwowanego hotelu; po wykonanym telefonie do Pani Marty nocleg "pod mostem" nigdy nie był alternatywą - nawet kiedy teoretycznie wszystkie miejsca były zajęte! - dla Klienta Pani Marty zawsze znalazł się wolny pokój w wybranym hotelu! :)
Współpraca z Panią Martą to była czysta przyjemność! :)
Kamila Krówczyńska
Kamila Krówczyńska · usługodawca
wystawiono
Ponad dwuletnią współpracę z p.Martą wspominam jako niezwykle miłe doświadczenie personalne i zawodowe. Zaaangażowana, komunkatywna, bezbłędnie odczytująca potrzeby klienta, dokładna i terminowa. Szczególnie dobrze radzi sobie z sytuacjach trudnych, wymagających szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów w sposob niestandardowy. Życzyłabym sobie jak najwięcej takich osób do współpracy.
Agnieszka D.
Agnieszka D. · klient
wystawiono
Marta to doświadczony i kompetentny specjalista w branży usług turystycznych. Świetnie mi się z nią współpracowało - Marta zawsze imponowała rzetelnym i solidnym podejściem do wykonywanej pracy.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Praca zawsze przebiegała niezwykle sprawnie. Pani Marta jest osobą dobrze zorganizowaną, sumienną. Ogromnie cenię ją za profesjonalizm, zaangażowanie oraz współpracę w przyjaznej atmosferze.
Marta Wirska
Marta Wirska · klient
wystawiono
Marta podchodzi do obowiązków profesjonalnie i można liczyć na szybką i fachową realizację zadań. Nasza współpraca zawsze przebiegała bezproblemowo. Marta jest uczynna i staranna, a sprawy, którymi się zajmuje są załatwione na czas. Polecam ją jako bardzo dobrego pracownika.
Artur Baranowski
Artur Baranowski · klient
wystawiono
absolutny profesjonalizm
rzetelność, znajomość branży, wyjątkowa słowność, umiejętności interpersonalne na bardzo wysokim poziomie
z czystym sercem mogę zarekomendować Panią Martę każdemu pracodawcy
Logo
stażysta
Biuro Podróży Anny Kubat "Korona Travel"
sprzedaż pakietów turystycznych
sprzedaż ubezpieczeń turystycznych Signal Iduna oraz TU Europa
sprzedaż biletów lotniczych na linie low cost
rezerwacja hoteli
tworzenie pakietów turystycznych na zamówienie klienta
redagowanie i aktualizacja strony internetowej
doradztwo
Logo
praktykant
Hotel Gromada Centrum w Warszawie
obserwacja oraz wspomaganie pracy różnych działów hotelu: służba pięter, recepcja, rezerwacja
Logo
Samorząd Studencki
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie
prowadzenie biura Samorządu
współpraca z Biurem Promocji i Informacji Prasowej Uczelni
reprezentowanie Uczelni m.in. na Targach Szkół Wyższych, Juwenaliach
udział w konferencjach Parlamentu Studentów Rzeczpospolitej Polskiej oraz Międzyuczelnianego Ogólnopolskiego Niezależnego Stowarzyszenia Studentów Uczelni Niepublicznych
organizacja imprez dla studentów Uczelni

Szkolenia i kursy

Kurs Analiza Finansowa I (Akademia Leona Koźmińskiego)
Kurs rezerwacyjny Galileo Viewpoint
Kurs rezerwacyjny Amadeus Samochody Basic
Kurs pierwszej pomocy
Uprawnienia wychowawcy kolonijnego
Kurs e-learning NBP "Kredyty i Ty"

Edukacja

Logo
Zarządzanie w turystyce i rekreacji, magisterskie
ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Warszawie
Logo
Turystyka i rekreacja, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Ubezpieczenia
Inne

Zainteresowania

turystyka biznesowa/MICE
lotnictwo
narty
kino indyjskie
architektura

Organizacje

Samorząd Studencki Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki w Warszawie
Parlament Studentów Rzeczpospolitej Polskiej
MONSSUN - Międzyuczelniane Ogólnopolskie Niezależne Stowarzyszenie Studentów Uczelni Niepaństwowych

Inne

prawo jazdy kat. B
znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych (SABRE - aplikacja Travel Protection, Galileo Viewpoint, Amadeus - aplikacja samochody Basic, Voyager) oraz platform do rezerwacji hotelowych
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu oraz efektywnego wykorzystywania czasu, multitasking

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Bemowo
Bemowo
Grupa dla mieszkańców Bemowa i Jelonek
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
Dla wszystkich,których zajmuje MICE ...
MICE - meetings, incentives, conventions, events - grupa dla wszystkich zawodowych spotkaniowców biznesowych
event od kuchni....
event od kuchni....
Zapraszamy wszystkich organizatorów, współorganizatorów i artystów, do szczerej, choć nie zawsze całkowicie poważnej rozmowy o tworzeniu eventów. Opisujmy swoje sukcesy i przestrzegajmy przed wpadkami
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Eventowe miejsce
Eventowe miejsce
Grupa skupiająca miejsca w których można zorganizować szeroko rozumiane eventy
Events i Hospitality Networking Group
Events i Hospitality Networking Group
Networking Group - Wszyscy w jednym miejscu Specjalisci,profesjonalisci,Wlasciciele,Managerowie,Exsperci,Dostawcy uslug eventowych oraz dla biznesu Hospitality
globalincentive.pl
globalincentive.pl
Event w 5 minut
Hotele i Konferencje Last Minute
Hotele i Konferencje Last Minute
Oferty specjalne hoteli, hoteli Spa, konferencji itd.
Junior Event Manager
Junior Event Manager
Grupa dla pasjonatów dziedziny Event Marketingu
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Parlament Studentów RP
Parlament Studentów RP
Grupa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy działali/działają we władzach statutowych Parlamentu Studentów
Podróże
Podróże
Forum podróżników