Marta Jaskulska
Katowice,
śląskie
Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Client Relations Manager
-Account Director dwóch kluczowych, międzynarodowych klientów firmy
-Prowadzienie zespołu Account Managerów odpowiedzialnych za kilkudziesięciu międzynarodowych klientów
-Punkt escalacji dla klientów obsługiwanych przez podległy zespół Account Managerów
-Monitorowanie, wspieranie i rozwój członków zespołu w celu zapewnienia najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta
-Negocjacje i renegocjacje umów z klientami, promowanie nowych produktów i usług.
-Asystowanie w procesach przetargowych międzynarodowych klientów.
-Aktywne wspieranie zespołów Operations, Business Development i Client Relaitions w Wielkiej Brytanii, w procesie pozyskiwania i implementacji klientów·
-Monitoring efekywności i rozwijanie oferowanych usług i produktów.
-Poszukiwanie i wdrażanie nowych usług i produktów dla klientów europejskich
-Prowadzienie zespołu Account Managerów odpowiedzialnych za kilkudziesięciu międzynarodowych klientów
-Punkt escalacji dla klientów obsługiwanych przez podległy zespół Account Managerów
-Monitorowanie, wspieranie i rozwój członków zespołu w celu zapewnienia najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta
-Negocjacje i renegocjacje umów z klientami, promowanie nowych produktów i usług.
-Asystowanie w procesach przetargowych międzynarodowych klientów.
-Aktywne wspieranie zespołów Operations, Business Development i Client Relaitions w Wielkiej Brytanii, w procesie pozyskiwania i implementacji klientów·
-Monitoring efekywności i rozwijanie oferowanych usług i produktów.
-Poszukiwanie i wdrażanie nowych usług i produktów dla klientów europejskich
Senior Team Leader
-Prowadzenie 14 osobowego zespołu specjalistów ds. analiz rekrutacyjnych (background screening analysts)-Nadzorowanie i wspieranie Supervisorów podzespołów w zarządzania zespołami
-Monitoring bieżącej pracy zespołu w celu zapewnienia wysokiej efektywności i jakości pracy
-Przeprowadzanie rekrutacji oraz szkolenie nowych pracowników
-Dbanie o ciągly rozwój, jakość pracy , efektywność oraz osiąganie zamierzonych celów zespołu poprzez motywowanie i mentoring
-Identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz obszarów rozwoju Supervisorów oraz pozostałych członków zespołu, przeprowadzanie ocen okresowych
-Account Management:(bieżąca opieka nad kilkunastoma klientami firmy, w tym jednym klientem kluczowym, budowanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o jakość usług i satysfakcję klienta, promocja nowych usług)
-Monitoring bieżącej pracy zespołu w celu zapewnienia wysokiej efektywności i jakości pracy
-Przeprowadzanie rekrutacji oraz szkolenie nowych pracowników
-Dbanie o ciągly rozwój, jakość pracy , efektywność oraz osiąganie zamierzonych celów zespołu poprzez motywowanie i mentoring
-Identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz obszarów rozwoju Supervisorów oraz pozostałych członków zespołu, przeprowadzanie ocen okresowych
-Account Management:(bieżąca opieka nad kilkunastoma klientami firmy, w tym jednym klientem kluczowym, budowanie długotrwałych relacji z klientami, dbanie o jakość usług i satysfakcję klienta, promocja nowych usług)
Team Leader
-Kierowanie zespołem specjalistów ds. analiz rekrutacyjnych (background screening analysts
-Monitoring bieżącej pracy zespołu w celu zapewnienia wysokiej efektywności i jakości pracy
-Dbanie o ciągly rozwój, jakość pracy , efektywność oraz osiąganie zamierzonych celów zespołu poprzez motywowanie i mentoring
-Identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz obszarów rozwoju członków zespołu, przeprowadzanie ocen okresowych
-Monitoring bieżącej pracy zespołu w celu zapewnienia wysokiej efektywności i jakości pracy
-Dbanie o ciągly rozwój, jakość pracy , efektywność oraz osiąganie zamierzonych celów zespołu poprzez motywowanie i mentoring
-Identyfikacja potrzeb szkoleniowych oraz obszarów rozwoju członków zespołu, przeprowadzanie ocen okresowych
Background Screening Analyst
-Weryfikacja danych osób zatrudnionych lub ubiegających się o pracę (employment screening) dla klientów firmy
-Wyszukiwanie informacji wykorzystując zasoby internetowe, publiczne i niepubliczne bazy danych
-Kontakt z instytucjami i firmami na całym świecie i potwierdzanie informacji dotyczących osób aplikujących,
-Analiza CV, identyfikowanie i raportowanie niezgodności, „kłamstw w CV”, negatywnych informacji oraz niewyjaśnionych przerw w zatrudnieniu,
-przygotowanie produktu końcowego - kompletnych raportów na podstawie zebranych informacji
-Wyszukiwanie informacji wykorzystując zasoby internetowe, publiczne i niepubliczne bazy danych
-Kontakt z instytucjami i firmami na całym świecie i potwierdzanie informacji dotyczących osób aplikujących,
-Analiza CV, identyfikowanie i raportowanie niezgodności, „kłamstw w CV”, negatywnych informacji oraz niewyjaśnionych przerw w zatrudnieniu,
-przygotowanie produktu końcowego - kompletnych raportów na podstawie zebranych informacji
Asystend Administracyjny
-Organizacja pracy recepcji i sekretariatu
-Aktywne budowanie długotrwałych relacji z klientami, promowanie usług szkoleniowych, dobieranie oferty do potrzeb klienta
-Współpraca i wspieranie zespołu nauczycieli języka, w większości „native speakers”.
-Obsługa komputerowego systemu kartotek studentów oraz systemu płatności
-Aktywne budowanie długotrwałych relacji z klientami, promowanie usług szkoleniowych, dobieranie oferty do potrzeb klienta
-Współpraca i wspieranie zespołu nauczycieli języka, w większości „native speakers”.
-Obsługa komputerowego systemu kartotek studentów oraz systemu płatności
Szkolenia i kursy
2003 - 2004 Agencja Rozwoju Gospodarczego - Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Szkolenia:
Trening asertywności i zarządzanie zmianą – WSB
Account Management – Lauren Peso
Sztuka skutecznej autoprezentacji - Lauren Peso
Zarządzanie zasobami ludzkimi – Grupa 24
Efektywna komunikacja w zespole – Grupa 24
Profesjonalna Obsługa Klienta - Centrum Niderlandzkie
Szkolenia:
Trening asertywności i zarządzanie zmianą – WSB
Account Management – Lauren Peso
Sztuka skutecznej autoprezentacji - Lauren Peso
Zarządzanie zasobami ludzkimi – Grupa 24
Efektywna komunikacja w zespole – Grupa 24
Profesjonalna Obsługa Klienta - Centrum Niderlandzkie
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Grupy
BHP w firmie
zapraszam wszystkich dla których ważne jest bezpieczeństwo w firmie.
Zapraszam do dyskusji w tym temacie,pytań i korzystania z usług moje firmy BHP
Coach standardy ICC
Zapraszam wszystkich coachów, którzy nie tylko ukończyli kursy ICC ale też wyznają standardy tej organizacji. Chcemy propagować i inspirować ludzi do tego by dowiadywali się czym jest coaching i jakie
Coaching psychologiczny. Coaching psychology
Jak poznać własne mocne strony oraz doskonalić swoje kompetencje interpersonalne?
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
EFS
This group is in order to offer advice and share experiences connected with writing and running EFS projects in Poland.
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
Polityka międzynarodowa
Zapraszam osoby zainteresowane szeroko pojęta aktualna sytuacją polityczna na świecie.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.