Umiejętności
Benchmarking
Financial Controlling
FMCG
Retail Audit
SPSS
SQL
Zarządzanie projektami
MS Office
Controlling
Badania ilościowe
Desk research
Badania satysfakcji pracowników
Zarządzanie klientami
Badania marketingowe
Badania Rynku
Analiza trendów
Badania satysfakcji klienta
Kontrola kosztów
BADANIA
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Business Analyst
- monitoring sytuacji rynkowej w Polsce i Europie Zachodniej (desk research)
- przygotowywanie i realizacja badań marketingowych
- mierzenie efektywności podejmowanych działań marketingowych
- przeprowadzanie badań satysfakcji Pracowników i Klientów
- monitoring działań konkurencji
- analiza danych finansowych (dział controllingu)
- przygotowywanie i realizacja badań marketingowych
- mierzenie efektywności podejmowanych działań marketingowych
- przeprowadzanie badań satysfakcji Pracowników i Klientów
- monitoring działań konkurencji
- analiza danych finansowych (dział controllingu)
Kierownik Operacyjny (dział badań marketingowych)
- zarządzenie działem operacyjnym przygotowującym i realizującym badania marketingowe (branża FMCG, DIY, finansowa)
- przygotowywanie oraz prezentacja raportów z wykonanych badań
- tworzenie i wdrażanie procedur przygotowujących do audytu PKJPA z zakresu Retail Audit
- zarządzanie marką
- nadzór nad działaniami handlowymi
- wspieranie działań marketingowych marki Exploreo
- analiza rentowności realizowanych kontraktów
- przygotowywanie oraz prezentacja raportów z wykonanych badań
- tworzenie i wdrażanie procedur przygotowujących do audytu PKJPA z zakresu Retail Audit
- zarządzanie marką
- nadzór nad działaniami handlowymi
- wspieranie działań marketingowych marki Exploreo
- analiza rentowności realizowanych kontraktów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- koordynowanie projektów merchandisingowych oraz Retail Audit na terenie całego kraju;
- przygotowywanie ofert oraz projektów mających na celu wsparcie sprzedaży dla Klientów branży FMCG
- przygotowywanie raportów i analiz projektów;
- współpraca ze strukturą Koordynatorów i Supervisorów w całej Polsce;
- utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami;
- rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Klientów
- przygotowywanie ofert oraz projektów mających na celu wsparcie sprzedaży dla Klientów branży FMCG
- przygotowywanie raportów i analiz projektów;
- współpraca ze strukturą Koordynatorów i Supervisorów w całej Polsce;
- utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami;
- rozpatrywanie reklamacji zgłoszonych przez Klientów
Szkolenia i kursy
- certyfikat SPSS Technology Expert
- kurs maklerski (ASSET Financial Training)
- kurs maklerski (ASSET Financial Training)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Badania i rozwój
FMCG
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Marketing
Badania marketingowe
Organizacje
członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)
Grupy
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i