Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Marvipol Development S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F096%2Ffirm_26976_ea3b5b_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Marketing Manager
- kreowanie strategii i planu marketingowego firmy
- opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych i reklamowych
- Public Relations - współpraca z mediami, kreowanie wizerunku marki
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z wydawcami, domami mediowymi, agencjami marketingowymi
- planowanie, przygotowanie oraz kontrolowanie wykonania budżetu
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
- opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych i reklamowych
- Public Relations - współpraca z mediami, kreowanie wizerunku marki
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z wydawcami, domami mediowymi, agencjami marketingowymi
- planowanie, przygotowanie oraz kontrolowanie wykonania budżetu
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
![Althermedia Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F082%2Ffirm_40658_f214a2_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
New Business Director
- zarządzanie Działem Przetargów i Rozwoju Sieci
- planowanie i zakup mediów na potrzeby poszczególnych kampanii reklamowych
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami i podwykonawcami
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i innymi agencjami reklamowymi
- nadzór nad organizowanymi kampaniami i eventami
- planowanie i wdrażanie kampanii społecznych i wizerunkowych dla topowych klientów
- kreowanie działań z zakresu PR
- planowanie i zakup mediów na potrzeby poszczególnych kampanii reklamowych
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami i podwykonawcami
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i innymi agencjami reklamowymi
- nadzór nad organizowanymi kampaniami i eventami
- planowanie i wdrażanie kampanii społecznych i wizerunkowych dla topowych klientów
- kreowanie działań z zakresu PR
![Althermedia Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F082%2Ffirm_40658_f214a2_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Project Manager
- koordynacja kampanii full-service
- planowanie i zakup mediów
- prowadzenie działań PR
- organizacja konferencji prasowych
- kontakty z klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i PR
Główni klienci: Ministerstwo Gospodarki, PKP PLK, Wojskowy Instytut Medyczny, ZMID, LPEC, EWE, Polska Grupa Energetyczna, RZGW, SGH, UAM, UW, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Technologii Informacjnych, Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki, Teatr Roma
- planowanie i zakup mediów
- prowadzenie działań PR
- organizacja konferencji prasowych
- kontakty z klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i PR
Główni klienci: Ministerstwo Gospodarki, PKP PLK, Wojskowy Instytut Medyczny, ZMID, LPEC, EWE, Polska Grupa Energetyczna, RZGW, SGH, UAM, UW, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Technologii Informacjnych, Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki, Teatr Roma
![Lingua Nova Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. promocji
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i słuchaczy
- kontakty z klientami zagranicznymi i koordynacja działań PR firmy
- realizacja kampanii reklamowych
- kontakty z klientami zagranicznymi i koordynacja działań PR firmy
- realizacja kampanii reklamowych
Szkolenia i kursy
- Choaching Managerski - Consumer View
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu reklamą
- Warsztaty dla redaktorów w wydawnictwie cyfrowym
- Dyskurs medialny i język w mediach
- PARP Przetargi i zamówienia publiczne
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu reklamą
- Warsztaty dla redaktorów w wydawnictwie cyfrowym
- Dyskurs medialny i język w mediach
- PARP Przetargi i zamówienia publiczne
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- poetyka reklamy
- public relations
- literatura współczesna
- fotografia artystyczna
- public relations
- literatura współczesna
- fotografia artystyczna
Grupy
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Domy Mediowe](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_20534_682e49_tiny.jpg)
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
![Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_58_6da33c_tiny.jpg)
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
![Polskie Public Relations](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_20270_f17f7f_tiny.jpg)
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
![PR przy kawie](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_35678_b56a0a_tiny.jpg)
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
![Praca w mediach](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_21166_caec3e_tiny.jpg)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
![Public Relations w praktyce](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_428_168ef7_tiny.jpg)
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
![Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_64550_2e3ccf_tiny.jpg)
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
![WSPÓŁPRACA BIZNESOWA](http://static.goldenline.pl/group_logo/005/group_14661_cc142a_tiny.jpg)
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker