Marta Jagłowska

Marketing Manager, Marvipol S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa relacje z mediami Reklama online Marketing internetowy Project Management Social Media Social Media Marketing

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Marvipol Development S.A.
Marketing Manager
- kreowanie strategii i planu marketingowego firmy
- opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych i reklamowych
- Public Relations - współpraca z mediami, kreowanie wizerunku marki
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z wydawcami, domami mediowymi, agencjami marketingowymi
- planowanie, przygotowanie oraz kontrolowanie wykonania budżetu
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
Althermedia Sp. z o.o.
New Business Director
- zarządzanie Działem Przetargów i Rozwoju Sieci
- planowanie i zakup mediów na potrzeby poszczególnych kampanii reklamowych
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami i podwykonawcami
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i innymi agencjami reklamowymi
- nadzór nad organizowanymi kampaniami i eventami
- planowanie i wdrażanie kampanii społecznych i wizerunkowych dla topowych klientów
- kreowanie działań z zakresu PR
Althermedia Sp. z o.o.
Project Manager
- koordynacja kampanii full-service
- planowanie i zakup mediów
- prowadzenie działań PR
- organizacja konferencji prasowych
- kontakty z klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i PR

Główni klienci: Ministerstwo Gospodarki, PKP PLK, Wojskowy Instytut Medyczny, ZMID, LPEC, EWE, Polska Grupa Energetyczna, RZGW, SGH, UAM, UW, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Technologii Informacjnych, Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki, Teatr Roma
Lingua Nova Sp. z o.o.
Specjalista ds. promocji
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i słuchaczy
- kontakty z klientami zagranicznymi i koordynacja działań PR firmy
- realizacja kampanii reklamowych

Szkolenia i kursy

- Choaching Managerski - Consumer View
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu reklamą
- Warsztaty dla redaktorów w wydawnictwie cyfrowym
- Dyskurs medialny i język w mediach
- PARP Przetargi i zamówienia publiczne

Edukacja

Logo
Filologia angielska , licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Filologia polska - reklama i public relations, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- poetyka reklamy
- public relations
- literatura współczesna
- fotografia artystyczna

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR przy kawie
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker