Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager
- kreowanie strategii i planu marketingowego firmy
- opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych i reklamowych
- Public Relations - współpraca z mediami, kreowanie wizerunku marki
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z wydawcami, domami mediowymi, agencjami marketingowymi
- planowanie, przygotowanie oraz kontrolowanie wykonania budżetu
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
- opracowywanie, wdrażanie oraz monitorowanie strategii marketingowych
- wdrażanie i rozwój działań promocyjnych i reklamowych
- Public Relations - współpraca z mediami, kreowanie wizerunku marki
- planowanie i zakup mediów
- współpraca z wydawcami, domami mediowymi, agencjami marketingowymi
- planowanie, przygotowanie oraz kontrolowanie wykonania budżetu
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników
New Business Director
- zarządzanie Działem Przetargów i Rozwoju Sieci
- planowanie i zakup mediów na potrzeby poszczególnych kampanii reklamowych
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami i podwykonawcami
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i innymi agencjami reklamowymi
- nadzór nad organizowanymi kampaniami i eventami
- planowanie i wdrażanie kampanii społecznych i wizerunkowych dla topowych klientów
- kreowanie działań z zakresu PR
- planowanie i zakup mediów na potrzeby poszczególnych kampanii reklamowych
- nawiązywanie współpracy z kluczowymi klientami i podwykonawcami
- koordynacja współpracy z domami mediowymi i innymi agencjami reklamowymi
- nadzór nad organizowanymi kampaniami i eventami
- planowanie i wdrażanie kampanii społecznych i wizerunkowych dla topowych klientów
- kreowanie działań z zakresu PR
Project Manager
- koordynacja kampanii full-service
- planowanie i zakup mediów
- prowadzenie działań PR
- organizacja konferencji prasowych
- kontakty z klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i PR
Główni klienci: Ministerstwo Gospodarki, PKP PLK, Wojskowy Instytut Medyczny, ZMID, LPEC, EWE, Polska Grupa Energetyczna, RZGW, SGH, UAM, UW, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Technologii Informacjnych, Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki, Teatr Roma
- planowanie i zakup mediów
- prowadzenie działań PR
- organizacja konferencji prasowych
- kontakty z klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i PR
Główni klienci: Ministerstwo Gospodarki, PKP PLK, Wojskowy Instytut Medyczny, ZMID, LPEC, EWE, Polska Grupa Energetyczna, RZGW, SGH, UAM, UW, Politechnika Warszawska, Uniwersytet Technologiczno - Przyrodniczy w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Technologii Informacjnych, Urząd Miasta Tomaszów Mazowiecki, Teatr Roma
Specjalista ds. promocji
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i słuchaczy
- kontakty z klientami zagranicznymi i koordynacja działań PR firmy
- realizacja kampanii reklamowych
- kontakty z klientami zagranicznymi i koordynacja działań PR firmy
- realizacja kampanii reklamowych
Szkolenia i kursy
- Choaching Managerski - Consumer View
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu reklamą
- Warsztaty dla redaktorów w wydawnictwie cyfrowym
- Dyskurs medialny i język w mediach
- PARP Przetargi i zamówienia publiczne
- Miejsce i rola planowania mediów w zarządzaniu reklamą
- Warsztaty dla redaktorów w wydawnictwie cyfrowym
- Dyskurs medialny i język w mediach
- PARP Przetargi i zamówienia publiczne
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- poetyka reklamy
- public relations
- literatura współczesna
- fotografia artystyczna
- public relations
- literatura współczesna
- fotografia artystyczna
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR przy kawie
"PR przy kawie" to cykl comiesięcznych spotkań, prowadzonych przez specjalistów – praktyków dziedziny Public Relations.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker