Marta Morycińska

Dyrektor Obsługi Klienta, Exatel S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie procesem biznesowym zarządzanie marketingiem Planowanie strategiczne Budowanie zepołu Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

EXATEL SA
Dyrektor Departamentu Marketingu i Obsługi Klienta
• Obszar obsługi klienta - Call Center, backoffice (rozliczenia, fakturowanie, reklamacje i windykacja):
- Tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klienta w Firmie, optymalizacja procesowa i narzędziowa.
• Obszar marketingu:
- Nadzorowanie procesu zarządzania ofertą produktową – cykl życia produktu, planowanie sprzedaży, monitorowanie rynku, analizy konkurencji, pozycjonowanie produktów;
- Opracowanie i realizacja Planów Marketingowych Spółki;
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku EXATEL S.A..
• Obszar administracji sprzedaży:
- Zarządzanie zespołem planowania i analiz sprzedaży - przygotowywanie budżetu, raporty, analizy
- Nadzorowanie procesu administracji sprzedaży, monitorowania i raportowania bieżącej dzielności obszaru Marketingu i Sprzedaży
- Tworzenie procesów biznesowych i systemów prowizyjnych w obszarze sprzedaży.
• Realizacja i modyfikacja strategii, udział w strategicznych projektach Spółki dotyczących wdrażania nowych produktów i usług oraz systemów IT.
AIG
Project Manager
AIG
• Projekt - Wdrożenie nowego kanału obsługi kontrahentów:
- Stworzenie 45- osobowego Zespołu - rekrutacja, szkolenie, zarządzanie Zespołem;
- Zautomatyzowanie procesu obsługi kontrahentów z wykorzystaniem nowych technologii.
• Audyt procesów, opracowanie optymalizacji procesów, doskonalenie procesów (Six Sigma);
• Tworzenie i wdrażanie polityki jakościowej zarządzania procesami w Firmie;
• Wdrażanie i monitorowanie systemu raportowania;
Telefonia Dialog S.A.
Project Manager/ Kierownik Zespołu ds. Projektów i Procesów
• Nadzór nad prowadzonymi projektami w ramach Pionu Sprzedaży i Marketingu;
• Realizacja wdrożenia Systemu Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM);
• Opracowania procedur zachodzących w procesie zarządzania sprzedażą;
• Analiza rynku pod kątem atrakcyjności inwestycyjnej;
• Planowanie sprzedaży, raportowanie, analiza wyników.

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Born2BeSafe.org
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku. Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
PR-omocja szkoleń
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych. Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem: [Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
praca biznes  marketing
praca biznes marketing
jak połaczyc te trzy elementy w jedno
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;