Umiejętności
Zarządzanie procesem biznesowym
zarządzanie marketingiem
Planowanie strategiczne
Budowanie zepołu
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Marketingu i Obsługi Klienta
• Obszar obsługi klienta - Call Center, backoffice (rozliczenia, fakturowanie, reklamacje i windykacja):
- Tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klienta w Firmie, optymalizacja procesowa i narzędziowa.
• Obszar marketingu:
- Nadzorowanie procesu zarządzania ofertą produktową – cykl życia produktu, planowanie sprzedaży, monitorowanie rynku, analizy konkurencji, pozycjonowanie produktów;
- Opracowanie i realizacja Planów Marketingowych Spółki;
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku EXATEL S.A..
• Obszar administracji sprzedaży:
- Zarządzanie zespołem planowania i analiz sprzedaży - przygotowywanie budżetu, raporty, analizy
- Nadzorowanie procesu administracji sprzedaży, monitorowania i raportowania bieżącej dzielności obszaru Marketingu i Sprzedaży
- Tworzenie procesów biznesowych i systemów prowizyjnych w obszarze sprzedaży.
• Realizacja i modyfikacja strategii, udział w strategicznych projektach Spółki dotyczących wdrażania nowych produktów i usług oraz systemów IT.
- Tworzenie i wdrażanie strategii obsługi klienta w Firmie, optymalizacja procesowa i narzędziowa.
• Obszar marketingu:
- Nadzorowanie procesu zarządzania ofertą produktową – cykl życia produktu, planowanie sprzedaży, monitorowanie rynku, analizy konkurencji, pozycjonowanie produktów;
- Opracowanie i realizacja Planów Marketingowych Spółki;
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku EXATEL S.A..
• Obszar administracji sprzedaży:
- Zarządzanie zespołem planowania i analiz sprzedaży - przygotowywanie budżetu, raporty, analizy
- Nadzorowanie procesu administracji sprzedaży, monitorowania i raportowania bieżącej dzielności obszaru Marketingu i Sprzedaży
- Tworzenie procesów biznesowych i systemów prowizyjnych w obszarze sprzedaży.
• Realizacja i modyfikacja strategii, udział w strategicznych projektach Spółki dotyczących wdrażania nowych produktów i usług oraz systemów IT.
Project Manager
• Projekt - Wdrożenie nowego kanału obsługi kontrahentów:
- Stworzenie 45- osobowego Zespołu - rekrutacja, szkolenie, zarządzanie Zespołem;
- Zautomatyzowanie procesu obsługi kontrahentów z wykorzystaniem nowych technologii.
• Audyt procesów, opracowanie optymalizacji procesów, doskonalenie procesów (Six Sigma);
• Tworzenie i wdrażanie polityki jakościowej zarządzania procesami w Firmie;
• Wdrażanie i monitorowanie systemu raportowania;
- Stworzenie 45- osobowego Zespołu - rekrutacja, szkolenie, zarządzanie Zespołem;
- Zautomatyzowanie procesu obsługi kontrahentów z wykorzystaniem nowych technologii.
• Audyt procesów, opracowanie optymalizacji procesów, doskonalenie procesów (Six Sigma);
• Tworzenie i wdrażanie polityki jakościowej zarządzania procesami w Firmie;
• Wdrażanie i monitorowanie systemu raportowania;
Project Manager/ Kierownik Zespołu ds. Projektów i Procesów
• Nadzór nad prowadzonymi projektami w ramach Pionu Sprzedaży i Marketingu;
• Realizacja wdrożenia Systemu Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM);
• Opracowania procedur zachodzących w procesie zarządzania sprzedażą;
• Analiza rynku pod kątem atrakcyjności inwestycyjnej;
• Planowanie sprzedaży, raportowanie, analiza wyników.
• Realizacja wdrożenia Systemu Zarządzania Relacjami z Klientem (CRM);
• Opracowania procedur zachodzących w procesie zarządzania sprzedażą;
• Analiza rynku pod kątem atrakcyjności inwestycyjnej;
• Planowanie sprzedaży, raportowanie, analiza wyników.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Born2BeSafe.org
Inicjatywa na Rzecz Zdrowego Rozsądku.
Myślenie nie boli, brak wyobraźni może być bolesny.
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;