Marta Jabłońska

Hotel Almond Business & SPA
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Amadeus Microsoft Excel Microsoft Word Project Management Social Media Marketing Microsoft PowerPoint Umiejętności interpersonalne Strategia marketingowa Obsługa klienta Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Organizacja szkoleń i konferencji Umiejętności sprzedaży booking.com HRS

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
Hotel Almond Business & SPA
-znajomość zagadnień marketingu i promocji, e-marketingu, social media, reklamy internetowej oraz specyfiki branży hotelarskiej
- przygotowywanie projektów, opracowywań i realizacji koncepcji promocji produktu
- organizacja, prowadzenia i koordynacja kilku projektów jednocześnie
- redagowanie tekstów ("lekkie pióro")
- przygotowywanie tekstów reklamowych, sprzedażowych, PR i informacji do publikacji w Internecie i mediach
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego
- promowanie wizerunku firmy w instytucjach zewnętrznych
-promowanie produktów i usług z oferty
-opracowywanie materiałów reklamowych, w tym skutecznych komunikatów i treści marketingowych
-tworzenie treści do materiałów reklamowych - mediów drukowanych i elektronicznych w komunikacji
-prowadzenie kampanii marketingowych z wykorzystaniem strony internetowej i social media
-koordynacja kreacji oraz produkcji wszelkich materiałów promocyjnych
-współpraca z podmiotami zewnętrznymi
Logo
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Hotel Hugo Business & SPA
- sprzedaż usług hotelowych, konferencyjnych i gastronomicznych (sukcesywne wzrosty sprzedaży udokumentowane miesięcznymi zestawieniami sprzedaży indywidualnej),
- aktywne współtworzenie strategii sprzedaży oraz planowanie działań marketingowych (pomysły na udoskonalenie oferty hotelu),
- analiza zapytań, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji z klientami, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją imprez i rozliczanie ich,
- budowanie stałej relacji z Gośćmi i pozyskiwanie nowych (m.in. z Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, Grupa Azoty, firmy z parku przemysłowego Blachownia Holding, etc.)
- organizacja, prowadzenie i koordynacja wszelkiego rodzaju działań promocyjnych,
-monitorowanie konkurencji
- utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi,
- redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych,
- stały kontakt z pozostałymi działami Hotelu,
- stała współpraca z Dyrektorem Hotelu i zastępowanie go
Logo
Recepcjonistka
Hotel Hugo Business & SPA
- czynności związane z przyjęciem, zameldowaniem Gości do hotelu,
- prowadzenie rozliczeń finansowych, wymeldowania, wystawianie faktur VAT,
- realizowanie recepcyjnych rozliczeń dobowych,
- kształtowanie dobrych relacji z Gośćmi hotelu, udzielanie informacji i pomocy

Szkolenia i kursy

Certyfikat Franklin University (Negotiation Skills)
Profesjonalna Obsługa Klienta
Neuromarketing i neuropsychologia sprzedaży i zarządzania w praktyce
Telefoniczne rozmowy handlowe

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu - Wydział Zamiejscowy w Chorzowie
Logo
Turystyka i Rekreacja, Hotelarstwo, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Inne
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering