Marta Holka

Team Manager/Process Manager, Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

ITIL Lean Thinking Rozwiązywanie problemów Zarządzanie jakością Dobra organizacja pracy MS Office Obsługa klienta odpowiedzialność za powierzone zadania sumienność, pracowitość, zaangażowanie łatwość w nawiązywaniu kontaktów

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Team Manager/Process Manager
Change Management
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
ITIL Process Controller
- Preparing various reports regarding the service provided by Service Desk (daily, weekly and monthly)
- Attending conference calls with resolvers and customer to discuss current issues occurring on the Service Desk
- Providing advice and guidance for Agents regarding trouble shooting and procedures
- People Management (rota organization and planning)
- Monitoring agent performance combined with motivation and encouragement
- Managing ticket stack
- Dealing with escalations
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o. o.
Agent 1 linii wsparcia ds. obsługi klienta - Service Desk Agent - IMAC Service Analyst
- realizacja zamówień soft- i hardware'owych dla klienta anglojęzycznego
- pierwsza linia wsparcia ds. obsługi klienta
- szkolenie nowych pracowników/przygotowywanie instrukcji
- utworzenie bazy danych przykładowych zamówień
- Sense & Respond Champion - wprowadzanie technik Lean dla zespołu

NAGRODY:
Bronze Award - styczeń 2014 - In recognition of hard work, proactive approach towards every-day tasks and positive attitude. Additionally for supporting both analysis and scheduling team, depending on the operational needs, keeping high performance and suggesting service improvements.
Finally, for being competent, reliable and helpful for your colleagues, support team and management. Well done!

Star of the month - wrzesień 2013 - In recognition of involvement in Sense and Respond actions within the GDC. Your help has been a great asset to the team in completing the 1st stage of the S&R project - Managing Performance Visually. You've also managed to start the 2nd phase, more challenging in RBSG Team.

Star of the month - maj 2013 - For her dedication within the Sense & Respond Project and excellent results achieved within the area of Service Analysis

Star of the month - listopad 2012 - For excellent results, initiative and creating support tools ensuring an effective transition of service
Logo
Fotograf/grafik
Działalność fotograficzna
- realizacja sesji zdjęciowych - fotografia ślubna, reklamowa, produktowa, wizerunkowa
- wsparcie od strony fotograficznej kampanii wyborczych
- przetwarzanie graficzne zdjęć
- działalność edukacyjna - prowadzenie kursów fotograficznych oraz komputerowych (ECDL Start i Core)

Szkolenia i kursy

* Lean Management - implementation of the Continuous Improvement Program
* Lean Management - Lean Six Sigma - program structure & selected tools
* Business English
* Problem & Incident Management
* Sense & Respond Champion
* Advanced written communication

Edukacja

Logo
Amerykanistyka i Mass Media, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Efektywne wykorzystanie zasobów informatycznych, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Kolegium Języków Obcych - język angielski, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

lotnictwo, fotografia, jazda na rolkach

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.