Umiejętności
ITIL
Lean Thinking
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie jakością
Dobra organizacja pracy
MS Office
Obsługa klienta
odpowiedzialność za powierzone zadania
sumienność, pracowitość, zaangażowanie łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
ITIL Process Controller
- Preparing various reports regarding the service provided by Service Desk (daily, weekly and monthly)
- Attending conference calls with resolvers and customer to discuss current issues occurring on the Service Desk
- Providing advice and guidance for Agents regarding trouble shooting and procedures
- People Management (rota organization and planning)
- Monitoring agent performance combined with motivation and encouragement
- Managing ticket stack
- Dealing with escalations
- Attending conference calls with resolvers and customer to discuss current issues occurring on the Service Desk
- Providing advice and guidance for Agents regarding trouble shooting and procedures
- People Management (rota organization and planning)
- Monitoring agent performance combined with motivation and encouragement
- Managing ticket stack
- Dealing with escalations
Agent 1 linii wsparcia ds. obsługi klienta - Service Desk Agent - IMAC Service Analyst
- realizacja zamówień soft- i hardware'owych dla klienta anglojęzycznego
- pierwsza linia wsparcia ds. obsługi klienta
- szkolenie nowych pracowników/przygotowywanie instrukcji
- utworzenie bazy danych przykładowych zamówień
- Sense & Respond Champion - wprowadzanie technik Lean dla zespołu
NAGRODY:
Bronze Award - styczeń 2014 - In recognition of hard work, proactive approach towards every-day tasks and positive attitude. Additionally for supporting both analysis and scheduling team, depending on the operational needs, keeping high performance and suggesting service improvements.
Finally, for being competent, reliable and helpful for your colleagues, support team and management. Well done!
Star of the month - wrzesień 2013 - In recognition of involvement in Sense and Respond actions within the GDC. Your help has been a great asset to the team in completing the 1st stage of the S&R project - Managing Performance Visually. You've also managed to start the 2nd phase, more challenging in RBSG Team.
Star of the month - maj 2013 - For her dedication within the Sense & Respond Project and excellent results achieved within the area of Service Analysis
Star of the month - listopad 2012 - For excellent results, initiative and creating support tools ensuring an effective transition of service
- pierwsza linia wsparcia ds. obsługi klienta
- szkolenie nowych pracowników/przygotowywanie instrukcji
- utworzenie bazy danych przykładowych zamówień
- Sense & Respond Champion - wprowadzanie technik Lean dla zespołu
NAGRODY:
Bronze Award - styczeń 2014 - In recognition of hard work, proactive approach towards every-day tasks and positive attitude. Additionally for supporting both analysis and scheduling team, depending on the operational needs, keeping high performance and suggesting service improvements.
Finally, for being competent, reliable and helpful for your colleagues, support team and management. Well done!
Star of the month - wrzesień 2013 - In recognition of involvement in Sense and Respond actions within the GDC. Your help has been a great asset to the team in completing the 1st stage of the S&R project - Managing Performance Visually. You've also managed to start the 2nd phase, more challenging in RBSG Team.
Star of the month - maj 2013 - For her dedication within the Sense & Respond Project and excellent results achieved within the area of Service Analysis
Star of the month - listopad 2012 - For excellent results, initiative and creating support tools ensuring an effective transition of service
Fotograf/grafik
Działalność fotograficzna
- realizacja sesji zdjęciowych - fotografia ślubna, reklamowa, produktowa, wizerunkowa
- wsparcie od strony fotograficznej kampanii wyborczych
- przetwarzanie graficzne zdjęć
- działalność edukacyjna - prowadzenie kursów fotograficznych oraz komputerowych (ECDL Start i Core)
- wsparcie od strony fotograficznej kampanii wyborczych
- przetwarzanie graficzne zdjęć
- działalność edukacyjna - prowadzenie kursów fotograficznych oraz komputerowych (ECDL Start i Core)
Szkolenia i kursy
* Lean Management - implementation of the Continuous Improvement Program
* Lean Management - Lean Six Sigma - program structure & selected tools
* Business English
* Problem & Incident Management
* Sense & Respond Champion
* Advanced written communication
* Lean Management - Lean Six Sigma - program structure & selected tools
* Business English
* Problem & Incident Management
* Sense & Respond Champion
* Advanced written communication
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
lotnictwo, fotografia, jazda na rolkach
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.