Umiejętności
Web Content Management
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Redagowanie tekstów
Word, Excel, PowerPoint
Tworzenie artykułów, publikacji
XnView
Gimp (podstawy)
Zdolności organizacyjne i planowania
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Starszy Konsultant ds. Reklamacji i Rezygnacji Abonenckich
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Merytoryczne wsparcie w kluczowym dla operatora projekcie tworzenia interfejsu do przenoszenia numerów abonenckich zgodnie z wytycznymi UKE.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Merytoryczne wsparcie w kluczowym dla operatora projekcie tworzenia interfejsu do przenoszenia numerów abonenckich zgodnie z wytycznymi UKE.
Starszy Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Badanie przyczyn churnu oraz aktywny winback.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Badanie przyczyn churnu oraz aktywny winback.
Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Specjalista ds. obsługi klienta
Elektroniczna i telefoniczna obsługa klientów biznesowych.
Pomoc informatyczna klientom zewnętrznym.
Redagowanie ogłoszeń oraz aktualizacja danych i treści w serwisie.
Redagowanie działu wiadomości i pisanie artykułów.
Praca przy redagowaniu publikacji targowych i katalogów mieszkaniowych.
Pomoc informatyczna klientom zewnętrznym.
Redagowanie ogłoszeń oraz aktualizacja danych i treści w serwisie.
Redagowanie działu wiadomości i pisanie artykułów.
Praca przy redagowaniu publikacji targowych i katalogów mieszkaniowych.
Doradca w Biurze Obsługi Klienta
księgarnia internetowa Mareno.pl
Elektroniczna i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych.
Weryfikacja zamówień.
Stworzenie procedury reklamacyjnej oraz rozpatrywanie reklamacji.
Tworzenie katalogu produktów i jego stała rozbudowa.
Analiza treści maili na potrzeby tworzenia FAQ.
Redagowanie recenzji książek, redagowanie newslettera.
Zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów.
Weryfikacja zamówień.
Stworzenie procedury reklamacyjnej oraz rozpatrywanie reklamacji.
Tworzenie katalogu produktów i jego stała rozbudowa.
Analiza treści maili na potrzeby tworzenia FAQ.
Redagowanie recenzji książek, redagowanie newslettera.
Zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Psychologia, joga, literatura non-fiction i reportaż, kino niszowe.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.