Marta Grzelak

Specjslista ds. Obsługi Klienta

Umiejętności

Web Content Management Umiejętność pracy w grupie Umiejętności komunikacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Redagowanie tekstów Word, Excel, PowerPoint Tworzenie artykułów, publikacji XnView Gimp (podstawy) Zdolności organizacyjne i planowania

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Reklamacji i Rezygnacji Abonenckich
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Merytoryczne wsparcie w kluczowym dla operatora projekcie tworzenia interfejsu do przenoszenia numerów abonenckich zgodnie z wytycznymi UKE.
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
Badanie przyczyn churnu oraz aktywny winback.
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Rezygnacji
Analiza i rozpatrywanie reklamacji w oparciu o regulaminy operatora oraz regulacje prawne.
Obsługa rezygnacji klientów biznesowych z usług operatora w oparciu o wiążące strony dokumenty.
Analiza skarg z UKE oraz redagowanie oficjalnych odpowiedzi.
Obsługa procesów związanych z przenoszeniem numerów abonenckich.
redNet Media Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Elektroniczna i telefoniczna obsługa klientów biznesowych.
Pomoc informatyczna klientom zewnętrznym.
Redagowanie ogłoszeń oraz aktualizacja danych i treści w serwisie.
Redagowanie działu wiadomości i pisanie artykułów.
Praca przy redagowaniu publikacji targowych i katalogów mieszkaniowych.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo kompetentna, dokładna, szybka w działaniu, świetnie odnajduje się w zespole, bardzo miła i przyjacielska osoba.
Logo
Doradca w Biurze Obsługi Klienta
księgarnia internetowa Mareno.pl
Elektroniczna i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych.
Weryfikacja zamówień.
Stworzenie procedury reklamacyjnej oraz rozpatrywanie reklamacji.
Tworzenie katalogu produktów i jego stała rozbudowa.
Analiza treści maili na potrzeby tworzenia FAQ.
Redagowanie recenzji książek, redagowanie newslettera.
Zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów.
Logo
freelance
branżowe czasopismo „Wydawca”
Pisanie artykułów na zlecenie.
Logo
Pracownik wypożyczalni
Biblioteka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP
Obsługa wypożyczalni i czytelni.
Praca w informatorium (przygotowywanie spisów bibliograficznych, tworzenie abstraktów).

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Polityki Wydawniczej i Księgarstwa, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Informacja Biznesowa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Bibliotekoznawstwo i Informacja Naukowa, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Psychologia, joga, literatura non-fiction i reportaż, kino niszowe.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Czytelnia
Czytelnia
Darmowe ebooki, całe książki, artykuły
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
jakość obsługi klienta
jakość obsługi klienta
grupa dla osób, którym zależy na najwyższej jakości obsłudze klienta.
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
LIDERZY OBSŁUGI
LIDERZY OBSŁUGI
Wymiana opinii z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, budowania długotrwałych relacji z klientami, zarządzania doświadczeniem klienta.
Podróże po Polsce
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe
Sklepy internetowe bez tajemnic. Dochodowe, profesjonalne, nowoczesne.
Tanie latanie
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.