Marta Grodner

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Komunikacja Digital Marketing Marketing Zintegrowany Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Planowanie mediów

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Manager
Redge Technologies
Stroer Media Sp. z o.o.
Marketing Manager
Ad-Vice
Senior Marketing Manager
Zarządzanie strategią marketingową
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
Koordynacja badań marketingowych (Badanie Digital Young, Młodzi a konkursy, Digital Consumer)
Przygotowywanie, realizacja i nadzór procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
Promocja witryn sieci reklamowej (demotywatory.pl, autocentrum.pl)
Przygotowanie treści materiałów marketingowych
Tworzenie i obsługa kampanii AdWords
Obsługa Megapanel PBI/Gemius
Promocja sieci w kanałach social media
Ścisła współpraca z blogerami w ramach produktu YellowGreen
Koordynacja projektu badawczego Ad!Measure
Ad-Vice
Specjalista ds. marketingu
Współpraca z agencjami reklamowymi oraz badawczymi
Koordynacja działań badawczych
Tworzenie materiałów marketingowych
Strategia Social Media
Wsparcie działań sprzedażowych
Kontakt z mediami
Organizacja eventów
DDB & tribal
Copywriter
Tłumaczenia kreatywne dla następujących Klientów: LOT, Philips, Lipton Ice Tea, McDonald's
UPC Polska
Market Research Trainee
Badania jakościowe - zogniskowane wywiady grupowe, wywiady rodzinne
Badania ilościowe - koordynacja projektów, tworzenie kwestionariusza badawczego, analiza wyników w programie SPSS, tworzenie raportu podsumowującego z rekomendacjami (również w języku angielskim)
Współpraca z Działem Komunikacji Marketingowej
Monitorowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce
Logo
Młodszy badacz
"Logic of civil society" prof. Grzegorza Ekierta (Harvard University)
Kodowanie materiału (język angielski), analiza statystyczna

Edukacja

Logo
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, doktorat
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie