Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Komunikacja
Digital Marketing
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Senior Marketing Manager
Zarządzanie strategią marketingową
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
Koordynacja badań marketingowych (Badanie Digital Young, Młodzi a konkursy, Digital Consumer)
Przygotowywanie, realizacja i nadzór procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
Promocja witryn sieci reklamowej (demotywatory.pl, autocentrum.pl)
Przygotowanie treści materiałów marketingowych
Tworzenie i obsługa kampanii AdWords
Obsługa Megapanel PBI/Gemius
Promocja sieci w kanałach social media
Ścisła współpraca z blogerami w ramach produktu YellowGreen
Koordynacja projektu badawczego Ad!Measure
Planowanie i realizacja budżetu marketingowego
Koordynacja badań marketingowych (Badanie Digital Young, Młodzi a konkursy, Digital Consumer)
Przygotowywanie, realizacja i nadzór procesu wprowadzania na rynek nowych produktów
Promocja witryn sieci reklamowej (demotywatory.pl, autocentrum.pl)
Przygotowanie treści materiałów marketingowych
Tworzenie i obsługa kampanii AdWords
Obsługa Megapanel PBI/Gemius
Promocja sieci w kanałach social media
Ścisła współpraca z blogerami w ramach produktu YellowGreen
Koordynacja projektu badawczego Ad!Measure
Market Research Trainee
Badania jakościowe - zogniskowane wywiady grupowe, wywiady rodzinne
Badania ilościowe - koordynacja projektów, tworzenie kwestionariusza badawczego, analiza wyników w programie SPSS, tworzenie raportu podsumowującego z rekomendacjami (również w języku angielskim)
Współpraca z Działem Komunikacji Marketingowej
Monitorowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce
Badania ilościowe - koordynacja projektów, tworzenie kwestionariusza badawczego, analiza wyników w programie SPSS, tworzenie raportu podsumowującego z rekomendacjami (również w języku angielskim)
Współpraca z Działem Komunikacji Marketingowej
Monitorowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)