Marta Górska

Specjalista ds. konferencji i bankietów, Hotel Nadmorski **** Gdynia
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Corel Media Public Relations Rekreacja tłumaczenia MS Office Kaliw

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

focus hotels
Regionalny kierownik sprzedaży
Hotel Focus
Kierownik sprzedaży
Villa Angela
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
- zarządzanie, organizacja i kontrola działu recepcji i gastronomii
- motywowanie i szkolenie podległego personelu
- ustalanie budżetu marketingowego i planu sprzedażowego
- opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych
- sprzedaż i organizacja imprez gastronomicznych oraz konferencji
- monitorowanie obłożenia hotelu i podejmowanie działań mających na celu jego maksymalizację, ze szczególnym uwzględnieniem revenue managementu
- zapewnienie rentowności sprzedaży, poprzez minimalizację kosztów i maksymalizację dochodów
- bieżące raportowanie do dyrektora hotelu
- nadzór nad przebiegiem procesów rezerwacji
- prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania Gości
- bieżąca i efektywna współpraca z innymi działami hotelowymi
- dbałość o wizerunek obiektu oraz oraz reprezentowanie kierownictwa na zewnątrz
- współpraca z firmami zewnętrznymi
Hotel Nadmorski **** Gdynia
Specjalista ds. MICE
• zarządzanie przepływem informacji i nadzór nad realizacją wydarzeń;
• analiza potrzeb Klientów zgodne z przesłanymi zapytaniami;
• doradztwo oraz formatowanie ofert dedykowanych zgodnych z potrzebami Kontrahentów i Gości;
• prowadzenie negocjacji i uzgodnień;
• przeprowadzanie spotkań „site inspection”
• tworzenie kalkulacji i umów;
• nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z kontrahentami;
• udział w tworzeniu materiałów promocyjnych;
Hotel Nadmorski **** Gdynia
Recepcjonistka
• obsługa gości hotelowych zgodnie z obowiązującym standardami;
• prowadzenie kasy złotówkowej i walutowej (wymiana waluty obcej), wystawianie faktur VAT;
• dokonywanie rezerwacji indywidualnych i grupowych – wysyłanie potwierdzeń;
• sprzedaż usług hotelowych zgodnie z zasadami polityki handlowej hotelu;
• przeprowadzanie procedury zamknięcia doby hotelowej (night audit);
• praca w sytuacjach overbookingu;
• zapewnienie terminowego przepływu informacji i dbanie o prawidłową komunikację z innymi działami;
• uczestnictwo w procesie rozpatrywania skarg klientów, przyjmowanie uwag Gości, obsługa ich w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień, informowanie przełożonych.
Logo
Recepcjonist
Villa Sedan
• obsługa gości hotelowych;
• rozliczanie pobytów i wystawianie rachunków imiennych, a także faktur VAT;
• dokonywanie rezerwacji indywidualnych i grupowych – wysyłanie potwierdzeń;
• sprzedaż usług hotelowych;
• prowadzenie audytu nocnego;

Szkolenia i kursy

• Angielski: bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie, udokumentowane ukończeniem kursu w terminie 02.-06.2013 przez szkołę Ambit, obecnie kontynuowane;
• Niemiecki: podstawowa znajomość w mowie i piśmie, udokumentowane ukończeniem kursu w terminie 02.-06.2013 przez szkołę Ambit, obecnie kontynuowane;
• „Rozwój umiejętności osobistych pracowników recepcji”, 7-8.11.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego w kontakcie bezpośrednim części I-II”, 4-5.03.2013, 8-9.04.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Nowoczesny marketing części I-II”, 8-9.06.2013, 12-13.10.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego przez telefon”, 14-15.02.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku
Logo
Turystyka i Rekreacja ze specjalizacją - gospodarka turystyczna i hotelarstwo, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. ks. Bronisława Markiewicza

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

fotografia

Inne

• Znajomość programów: REHOT2, PENSIONNAIRE, KALIW, COREL.
• Umiejętność obsługi internetowych systemów rezerwacyjnych: Booking.com, PTQV, HRS, Stay Poland, Venere;
• Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
• Prawo jazdy – kat B. od 2008 r.

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).