Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Corel
Media
Public Relations
Rekreacja
tłumaczenia
MS Office
Kaliw
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
- zarządzanie, organizacja i kontrola działu recepcji i gastronomii
- motywowanie i szkolenie podległego personelu
- ustalanie budżetu marketingowego i planu sprzedażowego
- opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych
- sprzedaż i organizacja imprez gastronomicznych oraz konferencji
- monitorowanie obłożenia hotelu i podejmowanie działań mających na celu jego maksymalizację, ze szczególnym uwzględnieniem revenue managementu
- zapewnienie rentowności sprzedaży, poprzez minimalizację kosztów i maksymalizację dochodów
- bieżące raportowanie do dyrektora hotelu
- nadzór nad przebiegiem procesów rezerwacji
- prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania Gości
- bieżąca i efektywna współpraca z innymi działami hotelowymi
- dbałość o wizerunek obiektu oraz oraz reprezentowanie kierownictwa na zewnątrz
- współpraca z firmami zewnętrznymi
- motywowanie i szkolenie podległego personelu
- ustalanie budżetu marketingowego i planu sprzedażowego
- opracowanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych
- sprzedaż i organizacja imprez gastronomicznych oraz konferencji
- monitorowanie obłożenia hotelu i podejmowanie działań mających na celu jego maksymalizację, ze szczególnym uwzględnieniem revenue managementu
- zapewnienie rentowności sprzedaży, poprzez minimalizację kosztów i maksymalizację dochodów
- bieżące raportowanie do dyrektora hotelu
- nadzór nad przebiegiem procesów rezerwacji
- prowadzenie działań w zakresie pozyskiwania Gości
- bieżąca i efektywna współpraca z innymi działami hotelowymi
- dbałość o wizerunek obiektu oraz oraz reprezentowanie kierownictwa na zewnątrz
- współpraca z firmami zewnętrznymi
Specjalista ds. MICE
• zarządzanie przepływem informacji i nadzór nad realizacją wydarzeń;
• analiza potrzeb Klientów zgodne z przesłanymi zapytaniami;
• doradztwo oraz formatowanie ofert dedykowanych zgodnych z potrzebami Kontrahentów i Gości;
• prowadzenie negocjacji i uzgodnień;
• przeprowadzanie spotkań „site inspection”
• tworzenie kalkulacji i umów;
• nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z kontrahentami;
• udział w tworzeniu materiałów promocyjnych;
• analiza potrzeb Klientów zgodne z przesłanymi zapytaniami;
• doradztwo oraz formatowanie ofert dedykowanych zgodnych z potrzebami Kontrahentów i Gości;
• prowadzenie negocjacji i uzgodnień;
• przeprowadzanie spotkań „site inspection”
• tworzenie kalkulacji i umów;
• nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie relacji z kontrahentami;
• udział w tworzeniu materiałów promocyjnych;
Recepcjonistka
• obsługa gości hotelowych zgodnie z obowiązującym standardami;
• prowadzenie kasy złotówkowej i walutowej (wymiana waluty obcej), wystawianie faktur VAT;
• dokonywanie rezerwacji indywidualnych i grupowych – wysyłanie potwierdzeń;
• sprzedaż usług hotelowych zgodnie z zasadami polityki handlowej hotelu;
• przeprowadzanie procedury zamknięcia doby hotelowej (night audit);
• praca w sytuacjach overbookingu;
• zapewnienie terminowego przepływu informacji i dbanie o prawidłową komunikację z innymi działami;
• uczestnictwo w procesie rozpatrywania skarg klientów, przyjmowanie uwag Gości, obsługa ich w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień, informowanie przełożonych.
• prowadzenie kasy złotówkowej i walutowej (wymiana waluty obcej), wystawianie faktur VAT;
• dokonywanie rezerwacji indywidualnych i grupowych – wysyłanie potwierdzeń;
• sprzedaż usług hotelowych zgodnie z zasadami polityki handlowej hotelu;
• przeprowadzanie procedury zamknięcia doby hotelowej (night audit);
• praca w sytuacjach overbookingu;
• zapewnienie terminowego przepływu informacji i dbanie o prawidłową komunikację z innymi działami;
• uczestnictwo w procesie rozpatrywania skarg klientów, przyjmowanie uwag Gości, obsługa ich w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień, informowanie przełożonych.
Szkolenia i kursy
• Angielski: bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie, udokumentowane ukończeniem kursu w terminie 02.-06.2013 przez szkołę Ambit, obecnie kontynuowane;
• Niemiecki: podstawowa znajomość w mowie i piśmie, udokumentowane ukończeniem kursu w terminie 02.-06.2013 przez szkołę Ambit, obecnie kontynuowane;
• „Rozwój umiejętności osobistych pracowników recepcji”, 7-8.11.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego w kontakcie bezpośrednim części I-II”, 4-5.03.2013, 8-9.04.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Nowoczesny marketing części I-II”, 8-9.06.2013, 12-13.10.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego przez telefon”, 14-15.02.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• Niemiecki: podstawowa znajomość w mowie i piśmie, udokumentowane ukończeniem kursu w terminie 02.-06.2013 przez szkołę Ambit, obecnie kontynuowane;
• „Rozwój umiejętności osobistych pracowników recepcji”, 7-8.11.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego w kontakcie bezpośrednim części I-II”, 4-5.03.2013, 8-9.04.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Nowoczesny marketing części I-II”, 8-9.06.2013, 12-13.10.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
• „Doskonała obsługa klienta hotelowego przez telefon”, 14-15.02.2013 prowadzone przez firmę Asesoria;
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
fotografia
Inne
• Znajomość programów: REHOT2, PENSIONNAIRE, KALIW, COREL.
• Umiejętność obsługi internetowych systemów rezerwacyjnych: Booking.com, PTQV, HRS, Stay Poland, Venere;
• Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
• Prawo jazdy – kat B. od 2008 r.
• Umiejętność obsługi internetowych systemów rezerwacyjnych: Booking.com, PTQV, HRS, Stay Poland, Venere;
• Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
• Prawo jazdy – kat B. od 2008 r.
Grupy
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).