Marta Wybraniec

Product Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Rozwój produktu Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

action sp. z o.o.
Product Manager
1.Zarządzanie produktami- marki własne:
a) Activejet (zasilanie: listwy zasilające przeciwprzepięciowe, przedłużacze,
oświetlenie tradycyjne, dekoracyjne);
b) TUCKANO ( akcesoria kuchnia i łazienka)
c) IBaby, (akcesoria dla dzieci)
• budowanie i zarządzanie ofertą produktową w oparciu o sieci handlowe (DIY,
FOOD), rynek dealerski, e-commerce, eksport
• budowanie strategii cenowej, zarządzanie marżowością,
• udział w budowaniu cenników,
• zarządzanie stanami magazynowymi produktów,
• realizacja założeń budżetowych dotyczących sprzedaży i marży,
• planowanie i koordynacja działań sprzedażowo - marketingowych,
• podejmowanie działań aktywizujących bieżącą sprzedaż;
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
action sp. z o.o.
Junior Product Manager
1. Zarządzanie produktami – marka własna (oświetlenie dekoracyjne,
pielęgnacja domu)
• monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów,
• kontrolowanie realizacji biznesplanów poszczególnych produktów,
• prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji promocyjnych,
• udział w budowaniu cenników,
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE.
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami,
• dbanie o odpowiedni poziom zapasów produktów w magazynie,
• zakup towarów
• kontrola terminowości realizacji zamówień.
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
action sp. z o.o.
asystentka działu sprzedaży ActiveJet/Actis
• wsparcie działań w zakresie obsługi klientów oraz przygotowywania ofert
cenowych;
• sporządzanie zestawień i analiz statystycznych dla Dyrektora działu,
• wsparcie Dyrektora działu,
• pomoc w monitorowaniu realizacji zamówień • sieci handlowe;
• tworzenie raportów i opisów produktów;
• koordynacja zamówień i reklamacji dla kluczowych klientów (DIY);
• monitorowanie realizacji płatności;
• raportowanie i nadzór łańcucha dostaw dla kluczowych klientów;
• prowadzenie korespondencji działu;
• pomoc w bieżących działaniach działu;
• kontakty z innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia prawidłowego
przepływu informacji;
• koordynacja pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych.
Costa Coffee
KIEROWNIK KAWIARNI
Całościowe zarządzanie kawiarnią:
• realizacja zabudżetowanej sprzedaż;
• kontrola kosztów związanych z utrzymaniem kawiarni
• dbanie o efektywne wprowadzanie nowych promocji - systematyczna kontrola
wyników w tym zakresie oraz realizacja działań marketingowych
zaprojektowanych dla nowej promocji (ekspozycja produktów);
• kontrola kosztów pracy;
• planowanie zatrudnienia – zapewnienie odpowiedniej odsady w kawiarni w
różnych sezonach roku, uwzględniających wzrosty lub spadki sprzedaży oraz
plan urlopów;
• codzienny kontakt z wszystkimi działami - systematyczne raportowanie
wyników kawiarni, załatwianie spraw bieżących w kawiarni ;
• przeprowadzanie inwentaryzacji;
Zarządzanie personelem:
•10 osób podległych na stanowiskach, od pracownika kawiarni, przez
kierowników zmian:
• rekrutacja pracowników;
• szkolenie i wdrażanie pracowników;
• wypracowywanie i wdrażanie podziału obowiązków podległego zespołu;
• opracowywanie grafików pracy zgodnie z Kodeksem Pracy.
Costa Coffee
Kierownik zmiany
• zarządzanie zespołem zmianowym - zależnie od wielkości kawiarni 3-5 osób;
• obsługa zamówień od klientów kawiarni;
• dbanie o porządek;
• odpowiedzialność za zamówienia półproduktów dla kawiarni;
• inwentaryzacje tygodniowe i zamknięcia tygodnia;
• pomoc kierownikowi kawiarni w zarządzaniu kawiarnią;
• zarządzanie kawiarnią w sytuacjach kryzysowych - problemy techniczne, nagłe
zwolnienia;
• łączenie wyżej wymienionej funkcji z byciem koordynatorem szkoleń w
kawiarni -szkolenie nowo przyjętych baristów i kontrola wiedzy obecnych
pracowników;
• pomoc w przygotowaniu grafiku pracy;
• zastępowanie Kierownika Kawiarni w czasie jego nieobecności.

Szkolenia i kursy

Skuteczne negocjacje Szkolenie Różnice kulturowe PL/CH
Negocjacje oczami kupca
Negocjacje zakupowe
Profesjonalny tłumacz
Kurs języka rosyjskiego w Instytucie Języka Rosyjskiego. im. Puszkina w Moskwie

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Uniwersytet w Białymstoku
Logo
Filologia rosyjska z rozszerzonym językiem angielskim, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management