Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Rozwój produktu
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
1.Zarządzanie produktami- marki własne:
a) Activejet (zasilanie: listwy zasilające przeciwprzepięciowe, przedłużacze,
oświetlenie tradycyjne, dekoracyjne);
b) TUCKANO ( akcesoria kuchnia i łazienka)
c) IBaby, (akcesoria dla dzieci)
• budowanie i zarządzanie ofertą produktową w oparciu o sieci handlowe (DIY,
FOOD), rynek dealerski, e-commerce, eksport
• budowanie strategii cenowej, zarządzanie marżowością,
• udział w budowaniu cenników,
• zarządzanie stanami magazynowymi produktów,
• realizacja założeń budżetowych dotyczących sprzedaży i marży,
• planowanie i koordynacja działań sprzedażowo - marketingowych,
• podejmowanie działań aktywizujących bieżącą sprzedaż;
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
a) Activejet (zasilanie: listwy zasilające przeciwprzepięciowe, przedłużacze,
oświetlenie tradycyjne, dekoracyjne);
b) TUCKANO ( akcesoria kuchnia i łazienka)
c) IBaby, (akcesoria dla dzieci)
• budowanie i zarządzanie ofertą produktową w oparciu o sieci handlowe (DIY,
FOOD), rynek dealerski, e-commerce, eksport
• budowanie strategii cenowej, zarządzanie marżowością,
• udział w budowaniu cenników,
• zarządzanie stanami magazynowymi produktów,
• realizacja założeń budżetowych dotyczących sprzedaży i marży,
• planowanie i koordynacja działań sprzedażowo - marketingowych,
• podejmowanie działań aktywizujących bieżącą sprzedaż;
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
Junior Product Manager
1. Zarządzanie produktami – marka własna (oświetlenie dekoracyjne,
pielęgnacja domu)
• monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów,
• kontrolowanie realizacji biznesplanów poszczególnych produktów,
• prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji promocyjnych,
• udział w budowaniu cenników,
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE.
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami,
• dbanie o odpowiedni poziom zapasów produktów w magazynie,
• zakup towarów
• kontrola terminowości realizacji zamówień.
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
pielęgnacja domu)
• monitorowanie opłacalności sprzedaży poszczególnych produktów,
• kontrolowanie realizacji biznesplanów poszczególnych produktów,
• prowadzenie długo- i krótkoterminowych akcji promocyjnych,
• udział w budowaniu cenników,
• prowadzenie kartoteki dla powierzonych produktów: opis, specyfikacje
techniczne, zdjęcia, instrukcje, certyfikaty oraz deklaracje CE.
2. Współpraca i kooperacja z dostawcami produktów (Chiny, Turcja):
• negocjacje i utrzymywanie relacji z dostawcami,
• dbanie o odpowiedni poziom zapasów produktów w magazynie,
• zakup towarów
• kontrola terminowości realizacji zamówień.
3. Współpraca z działami firmy.
4. Analiza i monitoring rynku i konkurencji.
asystentka działu sprzedaży ActiveJet/Actis
• wsparcie działań w zakresie obsługi klientów oraz przygotowywania ofert
cenowych;
• sporządzanie zestawień i analiz statystycznych dla Dyrektora działu,
• wsparcie Dyrektora działu,
• pomoc w monitorowaniu realizacji zamówień • sieci handlowe;
• tworzenie raportów i opisów produktów;
• koordynacja zamówień i reklamacji dla kluczowych klientów (DIY);
• monitorowanie realizacji płatności;
• raportowanie i nadzór łańcucha dostaw dla kluczowych klientów;
• prowadzenie korespondencji działu;
• pomoc w bieżących działaniach działu;
• kontakty z innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia prawidłowego
przepływu informacji;
• koordynacja pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych.
cenowych;
• sporządzanie zestawień i analiz statystycznych dla Dyrektora działu,
• wsparcie Dyrektora działu,
• pomoc w monitorowaniu realizacji zamówień • sieci handlowe;
• tworzenie raportów i opisów produktów;
• koordynacja zamówień i reklamacji dla kluczowych klientów (DIY);
• monitorowanie realizacji płatności;
• raportowanie i nadzór łańcucha dostaw dla kluczowych klientów;
• prowadzenie korespondencji działu;
• pomoc w bieżących działaniach działu;
• kontakty z innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia prawidłowego
przepływu informacji;
• koordynacja pracy Regionalnych Przedstawicieli Handlowych.
KIEROWNIK KAWIARNI
Całościowe zarządzanie kawiarnią:
• realizacja zabudżetowanej sprzedaż;
• kontrola kosztów związanych z utrzymaniem kawiarni
• dbanie o efektywne wprowadzanie nowych promocji - systematyczna kontrola
wyników w tym zakresie oraz realizacja działań marketingowych
zaprojektowanych dla nowej promocji (ekspozycja produktów);
• kontrola kosztów pracy;
• planowanie zatrudnienia – zapewnienie odpowiedniej odsady w kawiarni w
różnych sezonach roku, uwzględniających wzrosty lub spadki sprzedaży oraz
plan urlopów;
• codzienny kontakt z wszystkimi działami - systematyczne raportowanie
wyników kawiarni, załatwianie spraw bieżących w kawiarni ;
• przeprowadzanie inwentaryzacji;
Zarządzanie personelem:
•10 osób podległych na stanowiskach, od pracownika kawiarni, przez
kierowników zmian:
• rekrutacja pracowników;
• szkolenie i wdrażanie pracowników;
• wypracowywanie i wdrażanie podziału obowiązków podległego zespołu;
• opracowywanie grafików pracy zgodnie z Kodeksem Pracy.
• realizacja zabudżetowanej sprzedaż;
• kontrola kosztów związanych z utrzymaniem kawiarni
• dbanie o efektywne wprowadzanie nowych promocji - systematyczna kontrola
wyników w tym zakresie oraz realizacja działań marketingowych
zaprojektowanych dla nowej promocji (ekspozycja produktów);
• kontrola kosztów pracy;
• planowanie zatrudnienia – zapewnienie odpowiedniej odsady w kawiarni w
różnych sezonach roku, uwzględniających wzrosty lub spadki sprzedaży oraz
plan urlopów;
• codzienny kontakt z wszystkimi działami - systematyczne raportowanie
wyników kawiarni, załatwianie spraw bieżących w kawiarni ;
• przeprowadzanie inwentaryzacji;
Zarządzanie personelem:
•10 osób podległych na stanowiskach, od pracownika kawiarni, przez
kierowników zmian:
• rekrutacja pracowników;
• szkolenie i wdrażanie pracowników;
• wypracowywanie i wdrażanie podziału obowiązków podległego zespołu;
• opracowywanie grafików pracy zgodnie z Kodeksem Pracy.
Kierownik zmiany
• zarządzanie zespołem zmianowym - zależnie od wielkości kawiarni 3-5 osób;
• obsługa zamówień od klientów kawiarni;
• dbanie o porządek;
• odpowiedzialność za zamówienia półproduktów dla kawiarni;
• inwentaryzacje tygodniowe i zamknięcia tygodnia;
• pomoc kierownikowi kawiarni w zarządzaniu kawiarnią;
• zarządzanie kawiarnią w sytuacjach kryzysowych - problemy techniczne, nagłe
zwolnienia;
• łączenie wyżej wymienionej funkcji z byciem koordynatorem szkoleń w
kawiarni -szkolenie nowo przyjętych baristów i kontrola wiedzy obecnych
pracowników;
• pomoc w przygotowaniu grafiku pracy;
• zastępowanie Kierownika Kawiarni w czasie jego nieobecności.
• obsługa zamówień od klientów kawiarni;
• dbanie o porządek;
• odpowiedzialność za zamówienia półproduktów dla kawiarni;
• inwentaryzacje tygodniowe i zamknięcia tygodnia;
• pomoc kierownikowi kawiarni w zarządzaniu kawiarnią;
• zarządzanie kawiarnią w sytuacjach kryzysowych - problemy techniczne, nagłe
zwolnienia;
• łączenie wyżej wymienionej funkcji z byciem koordynatorem szkoleń w
kawiarni -szkolenie nowo przyjętych baristów i kontrola wiedzy obecnych
pracowników;
• pomoc w przygotowaniu grafiku pracy;
• zastępowanie Kierownika Kawiarni w czasie jego nieobecności.
Szkolenia i kursy
Skuteczne negocjacje Szkolenie Różnice kulturowe PL/CH
Negocjacje oczami kupca
Negocjacje zakupowe
Profesjonalny tłumacz
Kurs języka rosyjskiego w Instytucie Języka Rosyjskiego. im. Puszkina w Moskwie
Negocjacje oczami kupca
Negocjacje zakupowe
Profesjonalny tłumacz
Kurs języka rosyjskiego w Instytucie Języka Rosyjskiego. im. Puszkina w Moskwie
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management