Umiejętności
Wprowadzenie nowych produktów
Zarządzanie kluczowymi klientami
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media Marketing
Negocjacje z dostawcami
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- planowanie i realizacja planów sprzedażowych w kanale nowoczesnym w zakresie marek: Toblerone, Daim, Mikado, Ritz, Ricola;
- kreowanie strategii dystrybucyjnej;
- negocjowanie z głównymi partnerami handlowymi (międzynarodowe sieci handlowe);
- opracowanie wraz z działem marketingu i realizacja strategii promocyjnej;
- badanie konkurencji;
- kreowanie strategii dystrybucyjnej;
- negocjowanie z głównymi partnerami handlowymi (międzynarodowe sieci handlowe);
- opracowanie wraz z działem marketingu i realizacja strategii promocyjnej;
- badanie konkurencji;
Brand Manager
Odpowiedzialność za marki: Rio Mare, Ponti, De Cecco, Arrighi i Sunquick
- ścisła współpraca z zagranicznymi dostawcami;
- tworzenie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej dla podlegających marek;
- prowadzenie budżetów marek;
- aktywne wsparcie dla działów sprzedaży Tradycja, Nowoczesny;
- akcje promocyjne i co-branding’owe;
- współpraca z agencjami reklamowymi i Pr-owymi;
- działania w prasie konsumenckiej i Internecie;
- ścisła współpraca z zagranicznymi dostawcami;
- tworzenie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej dla podlegających marek;
- prowadzenie budżetów marek;
- aktywne wsparcie dla działów sprzedaży Tradycja, Nowoczesny;
- akcje promocyjne i co-branding’owe;
- współpraca z agencjami reklamowymi i Pr-owymi;
- działania w prasie konsumenckiej i Internecie;
Junior Event Manager
- tworzenie scenariuszy i budżetów eventów marketingowych;
- prezentacje projektów oraz podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i podwykonawcami;
- koordynacja i wdrażanie organizowanych eventów;
- nadzór i koordynacja pracy podwykonawców;
- rozliczanie i raportowanie zrealizowanych projektów;
- prezentacje projektów oraz podtrzymywanie kontaktów z kluczowymi klientami i podwykonawcami;
- koordynacja i wdrażanie organizowanych eventów;
- nadzór i koordynacja pracy podwykonawców;
- rozliczanie i raportowanie zrealizowanych projektów;
junior account
Agencja Reklamowa BLUE GRASS
- rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- utrzymywanie regularnych kontaktów biznesowych z klientami;
- przygotowywanie ofert, kosztorysów i umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
- opracowywanie strategii marketingowych dla klientów agencji;
- reprezentowanie firmy w działaniach marketingowych skierowanych do zagranicznych klientów firmy;
- udział w realizacji międzynarodowych projektów marketingowych;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- utrzymywanie regularnych kontaktów biznesowych z klientami;
- przygotowywanie ofert, kosztorysów i umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;
- opracowywanie strategii marketingowych dla klientów agencji;
- reprezentowanie firmy w działaniach marketingowych skierowanych do zagranicznych klientów firmy;
- udział w realizacji międzynarodowych projektów marketingowych;
Szkolenia i kursy
lipiec 2012: Szkoła Auto "Kierowca z wyobraźnią"
czerwiec 2009: Catman Polska "Merchandising produktów w Sieciach i Sklepach Tradycyjnych"
marzec 2009: IGIFood "Znakowanie środków spożywczych. Informacje niezbędne do prawidłowego oznakowania żywności"
sierpień 2007: kurs barmański „Akademia Mixologii” (Certyfikat barmana I-szego stopnia PAB i IBA)
marzec 2007: warsztaty marketingowe agencji reklamowej GPD „Organizacja pracy agencji reklamowej”
kwiecień 2006: szkolenie w zakresie aplikacji folii samoprzylepnych na samochodach
czerwiec 2009: Catman Polska "Merchandising produktów w Sieciach i Sklepach Tradycyjnych"
marzec 2009: IGIFood "Znakowanie środków spożywczych. Informacje niezbędne do prawidłowego oznakowania żywności"
sierpień 2007: kurs barmański „Akademia Mixologii” (Certyfikat barmana I-szego stopnia PAB i IBA)
marzec 2007: warsztaty marketingowe agencji reklamowej GPD „Organizacja pracy agencji reklamowej”
kwiecień 2006: szkolenie w zakresie aplikacji folii samoprzylepnych na samochodach
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
design, architektura, reklama, podróże, fitness
Grupy
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com