Marta Gliszczyńska

Konsultant PR
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
Senior PR Consultant
Rc2
WWF Polska
Communications Officer
Działania public relations oraz funkcja rzecznika prasowego projektów fundacji
180° Public Relations
PR Consultant
Projekty z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji kryzysowej, CSR
Klienci: Lockheed Martin, Thomson, Agora, Wurth Polska
ComPress SA
Account Executive
Media relations, przygotowanie i koordynacja kampanii edukacyjnej
Klienci: Business Software Alliance, Maxdata

Edukacja

Logo
social psychology, magisterskie
University of Sussex, UK
Logo
psychologia społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

Stowarzyszenie Mierz Wysoko - www.mierzwysoko.org.pl

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".