Umiejętności
Obsługa pakietu MS Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds weryfikacji
Unilinkcash
weryfikacja wniosków bankowych jak i pozabankowych, telefoniczny jak i mail kontakt z partnerem i kontrahentem, obsługa bieżących spraw reklamacyjnych, bieżąca obsługa telefonów przychodzących od parterów, kontrahentów jak i klientów, wykonywanie raportów sprzedażowych, weryfikacja braków dokumentów, archiwizacja dokumentacji kredytowej, dbanie nad sprzedażą produktową, wdrażanie produktów jak i ich testowanie.
Specjalista ds. Call Center
Profimax Polska
Dbanie nad obiegiem połączeń przychodzacych jak i wychodzacych., wprowadzanie wniosków do systemów,wybór oferty dla klienta , wysyłka korespondencji do klientów, kontakt z kontrahentami, prowadzenie projektów zwiazanych z rozwinięciem Call center, nadzorowanie pracy pracowników, tworzenie baz danych, pozyskiwanie klientów. Odbywanie spotkań z kontrahentami.
Starszy specjalista ds. weryfikacji
weryfikacja wniosków pożyczkowych jak i bankowych, wprowadzanie wniosków pożyczkowych do systemu, kontakt z klientem w celu wprowadzenia wniosku jak i jego weryfikacji, telefoniczny kontakt z partnerami firmy jak i pośrednikami, obsługa reklamacji - obsługa i wyjaśnienie, współpraca z agentami w zakresie obsługi pożyczek jak i kredytów bankowych, obsługa administracyjna ( wysyłanie pism do klientów, pakowanie pism do klientów, telefoniczny kontakt z klientem), zarządzanie projektem, planowanie wdrożenia i obsługa nowego produktu, przeprowadzenie szkolenia w ramach nowego produktu, uczestniczenie w rekrutacjach.
Specjalista ds. weryfikacji
weryfikacja wniosków pożyczkowych jak i bankowych, wprowadzanie wniosków pożyczkowych do systemu, kontakt z klientem w celu wprowadzenia wniosku jak i jego weryfikacji, telefoniczny kontakt z partnerami firmyjak i pośrednikami, obsługa reklamacji - obsługa i wyjaśnienie, współpraca z agentami w zakresie obsługi pożyczek jak i kredytów bankowych, obsługa administracyjna ( wysyłanie pism do klientów, pakowanie pism do klientów, telefoniczny kontakt z klientem), zarządzanie projektem, planowanie wdrożenia i obsługa nowego produktu, przeprowadzenie szkolenia w ramach nowego produktu, uczestnicenie w rekrutacjach.
Specjalista ds. dokumentacji kredytowej
• Analiza umów kredytowych pod względem poprawności
• Weryfikacja dokumentacji dołączonej do umowy kredytowej
• Weryfikacja dokumentacji otrzymanej od partnera pod względem poprawności
• Terminowe opisywanie aneksów, anulacji i odstąpień
• Walidacja umów
• Kontakt z klientem
• Tworzenie raportów
• Weryfikacja dokumentacji dołączonej do umowy kredytowej
• Weryfikacja dokumentacji otrzymanej od partnera pod względem poprawności
• Terminowe opisywanie aneksów, anulacji i odstąpień
• Walidacja umów
• Kontakt z klientem
• Tworzenie raportów
Specjalista ds. Obsługi Klienta
• Telefoniczna/mailowa/listowna obsługa klientów
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych i zespołowych
• Aktywne pozyskiwanie klientów
• Prowadzenie rozmów zgodnie z przyjętymi standardami
• Wykonywanie operacji na „kontach/rachunkach” klientów
• Wprowadzanie nowych danych klientów
• Pomoc w szkoleniu nowych pracowników oraz wprowadzanie ich w zakres pracy
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych i zespołowych
• Aktywne pozyskiwanie klientów
• Prowadzenie rozmów zgodnie z przyjętymi standardami
• Wykonywanie operacji na „kontach/rachunkach” klientów
• Wprowadzanie nowych danych klientów
• Pomoc w szkoleniu nowych pracowników oraz wprowadzanie ich w zakres pracy
Specjalista ds. Decyzji Kredytowych (kredyty konsumpcyjne)
Analiza wniosków kredytowych i podejmowanie decyzji dotyczących warunków kredytu zgodnie z procedurami
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Kontakt z partnerami handlowymi
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Kontakt z partnerami handlowymi
Analityk Kredytowy (kredyty konsumpcyjne)
Analiza wniosków kredytowych i podejmowanie decyzji dotyczących warunków kredytu zgodnie z procedurami
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Młodszy Analityk Kredytowy (kredyty konsumpcyjne)
Analiza wniosków kredytowych i podejmowanie decyzji dotyczących warunków kredytu zgodnie z procedurami
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Kontakt z partnerami handlowymi
Analiza wniosków kredytowych w ramach udzielanych uprawnień
Obsługa klientów posiadających karty kredytowe w zakresie zastrzegania kart, sprawdzanie stanu środków na karcie
Dokonywanie anulacji wniosków kredytowych oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Dokonywanie negatywnego finansowania na odnawialnych kontach klientów oraz archiwizacja dokumentów w tym zakresie
Weryfikacja tzw „ręcznych” potwierdzeń transakcji
Zastrzeganie kart kredytowych
Sporządzanie codziennych raportów związanych z rejestrowaniem poziomu podejmowanych decyzji
Kontakt z klientem w ramach weryfikowanego wniosku kredytowego
Kontakt z partnerami handlowymi
Pracownik Biurowy
• Obsługa centrali działu
• Telefoniczna obsługa partnera handlowego
• Udzielanie podstawowych informacji partnerom handlowym
• Podstawowe weryfikacje wniosków
• Wprowadzanie Wniosków kredytowych do systemu
• Wysyłanie umów
• Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Łączenie rozmów
• Udzielanie podstawowych informacji klientom
• Telefoniczna obsługa partnera handlowego
• Udzielanie podstawowych informacji partnerom handlowym
• Podstawowe weryfikacje wniosków
• Wprowadzanie Wniosków kredytowych do systemu
• Wysyłanie umów
• Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Łączenie rozmów
• Udzielanie podstawowych informacji klientom
Szkolenia i kursy
szkolenie z ochrony danych osobwych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
sport, muzyka
Grupy
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość