Marta Eigner

Kierownik Biura Sprzedaży, Sanha Polska Sp. z o.o.
Legnica, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Prawo jazdy kat B języki obce

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Sanha Polska Sp. z o.o.
Kierownik
Ogólne pola odpowiedzialności
1. Zarządzanie działem Biuro Sprzedaży
2. Zarządzanie logistyką sprzedaży
3. Koordynacja pracy Biura Sprzedaży zwłaszcza w zakresie logistyki sprzedaży
4. Nadzór nad optymalną realizacją procesu sprzedaży
5. Wzmacnianie siły marki SANHA poprzez ciągłe dążenie do zwiększania satysfakcji klientów
w celu maksymalizacji długookresowych zysków ze sprzedaży

Zakres obowiązków i uprawnień :
1. Koordynowanie zamówień klientów i ich priorytetyzacja ze względu na: ograniczoną dostępność towaru, terminowość zakończenia inwestycji (zamówienia pilne) i zalecenia działu Area
2. Zapewnienie dostępności poprzez współpracę z działami Montażu, Produkcji oraz działem zakupów w firmie matce
3. Koordynacja, przygotowanie i nadzór nad korespondencją i dokumentami handlowymi biura sprzedaży
4. Tłumaczenia i nadzór nad tłumaczeniami korespondencji handlowej
5. Kontakt z klientami i nadzór nad kontaktami Biura Sprzedaży z klientami - udzielanie rzetelnych informacji
w zakresie stopnia i terminu realizacji zamówień
6. Zarządzanie zasobami ludzkimi Biura Sprzedaży
7. Sporządzanie planów rocznych dla Biura Sprzedaży dotyczących: szkoleń, urlopów, budżetu personalnego, potrzeb inwestycyjnych
9. Monitorowanie terminów dostępności towarów na magazynie
10. Koordynowanie łańcucha logistycznego (od zamówienia po wysyłkę)
a) zarządzanie grafikiem dostaw biorąc pod uwagę aktualne dane wejściowe (zamówienia, reklamacje, zaległości, zwroty itp.)
b) konsolidacja, kalkulacja i dobór optymalnego sposobu i terminu transportu towarów do/od klientów
11. Ustalanie terminów z klientem i informowanie o dostępności poszczególnych artykułów /
12. Planowanie i sterowanie zamówieniami transportu w sposób optymalny czasowo i kosztowo
13. Kontrola i analiza prawidłowości faktycznych terminów realizacji wysyłek i dostaw, eliminacja zaległości i podejmowanie działań korygujących
14. Analiza kosztów transportu i podejmowanie odpowiednich działań w kierunku ich optymalizacji
15. Współpraca z działem controllingu w zakresie danych wejściowych i wyjściowych dot. kosztów
16. Obliczania premii gratyfikacyjnych dla klientów
17. Tworzenie raportów na podstawie posiadanych danych i przeprowadzanie analiz
13. Nadzór nad należnościami klientów, a także: przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty, współdecydowanie o blokadach i ściąganiu blokad nie płacącym klientom, współdecydowanie o wszczęciu postępowania sądowego przeciwko dłużnikom, prowadzenie negocjacji z firmami zalegającymi z płatnościami, w celu ich odzyskania, sprawdzanie otwartych sald klientów
14. Sprawdzania marży i limitów kredytowych klientów
15. Ubezpieczania limitów kredytowych klientów SANHA Polska, składanie wniosków o ich zmiany oraz kontakt z firmą ubezpieczeniową

Specjalizacje

Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą