Marta Dyl-Rudzka

Marketing Manager, Ober-Haus Nieruchomości Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

plany marketingowe; przygotowanie startegii; opracowanie budżetu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Szkolenia i kursy

2003 r. - Studium Zarządzania i Marketingu przy Agencji Rozwoju Gospodarczego.
Specjalizacja – Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

2002- 2003 r. - Studium Zarządzania i Marketingu przy Agencji Rozwoju Gospodarczego. Specjalizacja – Marketing i strategie marketingowe.

Edukacja

Logo
Public Relations i strategiczne komunikowanie w firmach, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia. Komunikacja społeczna i badanie rynku, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Inne

• bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- (pakiet MS Office; Excel, Word, PP)
• prawo jazdy kat.B
• pełna dyspozycyjność

Grupy

Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie