Języki
angielski
biegły
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specialist
Nordea Operations Centre
CRN process is composed of the following Control & Reconciliation tasks:
1) Reconciliation of Internal accounts for Norwegian regions (accounts with transactions between different Norwegian branches of Nordea).
2) Reconciliation of Automated Teller Machines (ATM accounts).
3) Reconciliation of Mynt-og-Seddel Teller - deposit machines (MST accounts).
4) Reconciliation of ProMatch accounts (ProMatch is suitable for matching a large number of amounts on accounts automatically).
5) Reconciliation of Løsøreregisteret account (this is an account for registration of security interests on operating assets, stock, factoring and construction machinery relating to Nordea's safe custody customers).
1) Reconciliation of Internal accounts for Norwegian regions (accounts with transactions between different Norwegian branches of Nordea).
2) Reconciliation of Automated Teller Machines (ATM accounts).
3) Reconciliation of Mynt-og-Seddel Teller - deposit machines (MST accounts).
4) Reconciliation of ProMatch accounts (ProMatch is suitable for matching a large number of amounts on accounts automatically).
5) Reconciliation of Løsøreregisteret account (this is an account for registration of security interests on operating assets, stock, factoring and construction machinery relating to Nordea's safe custody customers).
Premium Banking Officer (Inspektor ds. Obsługi Klienta)
HSBC BANK POLSKA S.A. Łódź
1) Obsługa Klienta Indywidualnego w Oddziale HSBC w Łodzi (otwieranie rachunków w Polsce i za granicą, udzielanie pożyczek, zakładanie lokat, dokonywanie przelewów, negocjacja kursów walut, przyjmowanie płatności, rozpatrywanie reklamacji)
2) Współpraca z klienatmi anglojęzycznymi
3) Realizacja planów sprzedażowych
4) Kooperacja z HSBC na całym świecie (w szczególności Wielka Brytania, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny)
5) Praca na brytyjskich systemach wyłącznie w języku angielskim (HFE, HUB, AAPS, FVQ, Contract Generator, eChamps)
6) Obsługa kasowa, odpowiedzialność finansowa
7) Nadzór, odpowiedzialność za zasilanie oddziału w gotówkę oraz odsilanie z gotówki
8) Audyt dokumentów, szkolenie nowych pracowników, obsługa recepcji
9) Analiza oraz omawianie procedur bankowych
10) Obowiązki administarcyjne – skanowanie, obróbka, archiwizacja dokumentów
2) Współpraca z klienatmi anglojęzycznymi
3) Realizacja planów sprzedażowych
4) Kooperacja z HSBC na całym świecie (w szczególności Wielka Brytania, Francja, Stany Zjednoczone, Chiny)
5) Praca na brytyjskich systemach wyłącznie w języku angielskim (HFE, HUB, AAPS, FVQ, Contract Generator, eChamps)
6) Obsługa kasowa, odpowiedzialność finansowa
7) Nadzór, odpowiedzialność za zasilanie oddziału w gotówkę oraz odsilanie z gotówki
8) Audyt dokumentów, szkolenie nowych pracowników, obsługa recepcji
9) Analiza oraz omawianie procedur bankowych
10) Obowiązki administarcyjne – skanowanie, obróbka, archiwizacja dokumentów
Obsługa klienta
NOVA Sp. z o.o. i Wspólnicy sp.k. (Salon VOLVO) Łódź
- Obsługa klienta: osobista, telefoniczna oraz pisemna
- Księgowanie faktur
- Wprowadzanie i analiza faktur w Excelu
- Obsługa kasy fiskalnej
- Prowadzenie analizy kosztów i sprzedaży
- Prowadzenie i obsługa recepcji oraz korespondencji biurowej
- Przyjmowanie płatności, odpowiedzialność finansowa
- Sporządzanie umów użyczenia oraz wynajmu samochodów
- Obsługa programu komputerowego MOTIONDATA
- Księgowanie faktur
- Wprowadzanie i analiza faktur w Excelu
- Obsługa kasy fiskalnej
- Prowadzenie analizy kosztów i sprzedaży
- Prowadzenie i obsługa recepcji oraz korespondencji biurowej
- Przyjmowanie płatności, odpowiedzialność finansowa
- Sporządzanie umów użyczenia oraz wynajmu samochodów
- Obsługa programu komputerowego MOTIONDATA
Sales Consultant
- Sprzedaż ubezpieczeń nieruchomości potencjalnym klientom
- Precyzyjne prezentowanie produktów ubezpieczeniowych, służenie radą i pomocą
- Realizowanie określonych planów sprzedażowych
- Obsługa programu komputerowego vitesse, na którym bazował dział sprzedaży ubezpieczeń w firmie
- Oferowanie światowej klasy obsługi klienta
- Proaktywny udział w sukcesie własnym, grupy oraz biznesu
- Sporządzanie własnej karty wyników raz w miesiącu
- Precyzyjne prezentowanie produktów ubezpieczeniowych, służenie radą i pomocą
- Realizowanie określonych planów sprzedażowych
- Obsługa programu komputerowego vitesse, na którym bazował dział sprzedaży ubezpieczeń w firmie
- Oferowanie światowej klasy obsługi klienta
- Proaktywny udział w sukcesie własnym, grupy oraz biznesu
- Sporządzanie własnej karty wyników raz w miesiącu
Office Assistant
Pasah European Bakery Ltd Anglia - Bournemouth
- Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zamówień, rozpatrywania reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za czynności administracyjne takie jak sporządzanie i drukowanie faktur, zamawianie produktów, przyjmowanie dostaw
- Sporządzanie raportów produkcyjnych
- Kontrola i aktualizacja stanów magazynowych
- Bieżące zaopatrzenie produkcji w surowce, opakowania, środki czystości, odzież ochronną
- Wprowadzanie danych do bazy komputerowej
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za czynności administracyjne takie jak sporządzanie i drukowanie faktur, zamawianie produktów, przyjmowanie dostaw
- Sporządzanie raportów produkcyjnych
- Kontrola i aktualizacja stanów magazynowych
- Bieżące zaopatrzenie produkcji w surowce, opakowania, środki czystości, odzież ochronną
- Wprowadzanie danych do bazy komputerowej
Szkolenia i kursy
2000-2003 Kursy języka angielskiego (FCE, CAE)- English Language Centre w Łodzi
2004-2005 Kurs języka angielskiego Business English -
Certyfikat Uniwersytetu Łódzkiego Business English
luty 2009 Szkolenie organizowane przez firmę Lloyds TSB Insurance w Anglii w Bournemouth:
„Direct Inbound Sales Frontline Induction Course”
Final Product Test, FSA Awareness, DPA Test, Treating Customers Fairly Refresher
czerwiec 2010 - styczeń 2011
HSBC Product Training
HSBC Cashier Training
HSBC False ID and Signature Training
Nordea Operations Centre:
Communication Training
Development Training
Microsoft Excel Training
Norwegian Language Training - w trakcie
2004-2005 Kurs języka angielskiego Business English -
Certyfikat Uniwersytetu Łódzkiego Business English
luty 2009 Szkolenie organizowane przez firmę Lloyds TSB Insurance w Anglii w Bournemouth:
„Direct Inbound Sales Frontline Induction Course”
Final Product Test, FSA Awareness, DPA Test, Treating Customers Fairly Refresher
czerwiec 2010 - styczeń 2011
HSBC Product Training
HSBC Cashier Training
HSBC False ID and Signature Training
Nordea Operations Centre:
Communication Training
Development Training
Microsoft Excel Training
Norwegian Language Training - w trakcie
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Taniec, muzyka, moda, kino, pływanie, jazda na rowerze
Inne
Obsługa aplikacji MS Office
Prawo jazdy kategorii B
2004 - ... Udzielanie prywatnych lekcji z języka angielskiego
Prawo jazdy kategorii B
2004 - ... Udzielanie prywatnych lekcji z języka angielskiego
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.