Marta Durczyńska

Dobrze robię w słowie.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Redaktorka językowa, korektorka
ekorekta24
Logo
Redaktorka językowa, korektorka
miesięcznik "Le Monde diplomatique" - edycja polska
- kompleksowa opieka redakcyjna nad tekstami publicystycznymi –
praca nad artykułami w wersji elektronicznej
- redakcja techniczna – przygotowanie artykułów do publikacji
na stronie internetowej
Logo
Kierownik redakcji w Dziale Kreacji Katalogu
Weltbild Polska
- redakcja i korekta katalogu wysyłkowego (miesięcznik o objętości 160–200 stron), komunikatów prasowych, oficjalnej korespondencji Działu Obsługi Klienta, ulotek, plakatów, wywiadów, opisów promocji i konkursów, instrukcji produktów itp.
- pisanie tekstów reklamowych (o książkach, filmach, muzyce, produktach użytkowych) – na potrzeby katalogu, sklepu internetowego Weltbild.pl, ulotek, plakatów, reklam w prasie, akcji typu upselling itp.
- copywriting: tworzenie haseł reklamowych i nazw akcji marketingowych
- koordynacja i ocena prac sześcioosobowego zespołu
- współpraca z tłumaczami, Działem Marketingu i Promocji
Beata Pleśniarska
Beata Pleśniarska · współpracownik
wystawiono
Marta posiada rzetelną wiedzę, dokładność i terminowość oraz zaangażowanie większe niż oczekiwane. Jest osobą mądrą, odpowiedzialną, rozsądną i spostrzegawczą. Współpraca z nią była czystą przyjemnością.
Bauer-Weltbild Media
Redaktorka, korektorka, copywriterka w Dziale Kreacji Katalogu
- redakcja i korekta katalogu wysyłkowego (miesięcznik o objętości 160–200 stron), komunikatów prasowych, oficjalnej korespondencji Działu Obsługi Klienta, ulotek, plakatów, wywiadów, opisów promocji i konkursów, instrukcji produktów itp.
- pisanie tekstów reklamowych na temat książek, filmów, muzyki i produktów użytkowych z oferty firmy: na potrzeby katalogu, sklepu internetowego Weltbild.pl, ulotek, plakatów, reklam w prasie, akcji typu upselling itp.
- copywriting: tworzenie haseł reklamowych i nazw akcji marketingowych

Edukacja

Logo
praca nad tekstem autorskim, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
redakcja językowa tekstu, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Inne

Praca nad tekstem:
- bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny
- biegłość w stosowaniu zasad ortografii i interpunkcji profesjonalnej
- znajomość zasad typografii i redakcji technicznej
- spostrzegawczość, szybkość i dokładność w redakcji i korekcie
- doświadczenie w copywritingu i pisaniu tekstów: od haseł reklamowych po komunikaty prasowe.

Obsługa komputera:
- pakiety MS Office (w tym Access) i Open Office
- biegłość w redakcji językowej i technicznej tekstów w programie Adobe InDesign
- obsługa bazy danych w systemie SAP.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Korektorzy
Korektorzy
Korektorzy wszelkich tekstów — łączmy się :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką