Umiejętności
E-commerce
Facebook
Google Analytics
Google Docs
Instagram
Social Media Marketing
Tableau
Wideo
Wordpress
YouTube
Adobe Photoshop
kreatywność
łatwość nawiązywania konktaktów
Montaż video
Marketing internetowy
dokładność i sumienność
Otwartość
Brand24
SoTrender
Pakiet MS Offiece
Canva
Adobe XD
Marketing Video
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR & Brand Coordinator
Budowanie wizerunku brandu. Odpowiedzialność za wzrost rozpoznawalności nowej marki Stones Garden w Polsce. Tworzenie, opracowanie i realizacja strategii marketingowej. Prowadzenie projektów wizerunkowych osadzonych w digital. Koordynacja prac na skrzyżowaniu performance, content marketing, social media i e-commerce. Analiza efektywności działań na bazie narzędzi analitycznych i planowanie kolejnych kroków, dostarczenie insight konsumenckiego, a także wniosków z trendów rynkowych i analizy konkurencji. Prezentowanie i raportowanie projektów, strategii i wydatków.
PR & Content Coordinator
Kształtowanie wizerunku w Internecie i mediach społecznościowych marki Stones Garden. Rozwijanie marketingu B2C i B2B marki. Przygotowanie i zarządzanie treścią (CMS). Przygotowanie treści pod kanały promocji np. mailing. Przygotowanie prezentacji. Analiza konkurencji oraz badanie rynku w zakresie wsparcia sprzedaży.
Social Media Specialist
Tworzenie i realizacja materiałów video, zdjęć oraz transmisji live na Facebook'u, mających na celu wzrost liczby obserwujących, świadomości marki oraz sprzedaży.
Planowanie i tworzenie angażujących treści na portalu Facebook zgodnej z celami biznesowymi (grafika, video, copy, konkursy).
Zachowanie spójnej komunikacji z odbiorcami marki. Moderacja, monitorowanie wpisów i reagowanie w razie potrzeby.
Analiza efektywności działań na bazie narzędzi analitycznych i planowanie kolejnych kroków (Facebook Analytics, Google Analytics, Sotrender, Tableau).
Monitorowanie trendów i tendencji w mediach społecznościowych oraz czynne wdrażanie ich do komunikacji.
Współtworzenie i rozwijanie nowych projektów strategii komunikacyjnej i promocyjnej sklepów i marek na portalach społecznościowych długo- i krótkoterminowych.
Planowanie i tworzenie angażujących treści na portalu Facebook zgodnej z celami biznesowymi (grafika, video, copy, konkursy).
Zachowanie spójnej komunikacji z odbiorcami marki. Moderacja, monitorowanie wpisów i reagowanie w razie potrzeby.
Analiza efektywności działań na bazie narzędzi analitycznych i planowanie kolejnych kroków (Facebook Analytics, Google Analytics, Sotrender, Tableau).
Monitorowanie trendów i tendencji w mediach społecznościowych oraz czynne wdrażanie ich do komunikacji.
Współtworzenie i rozwijanie nowych projektów strategii komunikacyjnej i promocyjnej sklepów i marek na portalach społecznościowych długo- i krótkoterminowych.
Video Content Coordinator
Planowanie sesji video, tworzenie i zarządzanie harmonogramem produkcji video, zarządzaniem teamem produkcyjnym. Tworzenie scenariuszy do nagrań. Obróbka video.
Kompleksowe prowadzenie kanału na Youtubie oraz profilu Instagram.
Tworzenie grafik na potrzeby Social Media.
Tworzenie zestawień, analiz, prezentacji sprzedażowych.
Kompleksowe prowadzenie kanału na Youtubie oraz profilu Instagram.
Tworzenie grafik na potrzeby Social Media.
Tworzenie zestawień, analiz, prezentacji sprzedażowych.
Specjalista ds. marketingu
Kompleksowe tworzenie contentu video, tworzenie wizerunku brandu, monitoring marki, współpraca z influencerami, przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji, ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów wizerunkowych, w szczególności z działem sprzedaży, planowanie i realizacja kampanii w mediach społecznościowych, projektowanie, tworzenie i aktualizowanie materiałów promocyjnych, materiałów POS, współpraca z grafikami i drukarniami. Prowadzenie firmowego bloga, pisanie i zamieszczanie treści na stronie głównej.
Stażystka
Monitorowanie i inicjowanie dyskusji na Facebooku i wydarzeniach w celu zwiększenia świadomości marki. Przeglądanie i redagowanie wpisów w serwisie Facebook, w ramach zapewnienia dobrej jakości treści.
Analiza ocen i programów konkurencji w celu oceny skuteczności strategii marketingowych.
Tworzenie skutecznych komunikatów przy użyciu środków językowych oraz materiałów graficznych i marketingowych.
Ścisła współpraca z grafikami podczas tworzenia materiałów marketingowych oraz z innymi działami firmy i lokalnymi dostawcami na rzecz terminowego i ekonomicznego dostarczania materiałów marketingowych.
Dokonywanie korekty materiałów promocyjnych.
Koordynowanie działań wykonywanych przed pokazem, w trakcie i po pokazie podczas eventu.
Analiza ocen i programów konkurencji w celu oceny skuteczności strategii marketingowych.
Tworzenie skutecznych komunikatów przy użyciu środków językowych oraz materiałów graficznych i marketingowych.
Ścisła współpraca z grafikami podczas tworzenia materiałów marketingowych oraz z innymi działami firmy i lokalnymi dostawcami na rzecz terminowego i ekonomicznego dostarczania materiałów marketingowych.
Dokonywanie korekty materiałów promocyjnych.
Koordynowanie działań wykonywanych przed pokazem, w trakcie i po pokazie podczas eventu.
praktykantka/ researcher
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Aktualizacja i weryfikacja bazy kandydatów, prowadzenie selekcji aplikacji, pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych, organizowanie oraz asystowanie podczas rozmów kwalifikacyjnych. Publikowanie ofert pracy za pośrednictwem zatwierdzonych kanałów rekrutacji.
Szkolenia i kursy
- Photoshop CC 2020 MasterClass - 03.2020 (adres url poświadczenia: https://www.udemy.com/certificate/UC-efd8454e-7329-4b5b-a7e0-c5f3f3e227f3 )
- User Experience Design Essentials - Adobe XD UI UX Design - 09.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-GGV7PIRN )
- Kurs Web Design i UX - Szybki Start - 08.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-X2L3U48I )
- Podstawy Marketingu Internetowego - 04.2018 (adres url poświadczenia:
https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje/validate-certificate-code )
- Akademia Młodego Managera (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Kapitał Ludzki)
- ratownik w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (ZOSP RP)
Kursy w ramach studiów:
- Komunikacja w biznesie (warsztaty 30 h)
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (wykład 30h)
- Badania ilościowe i jakościowe (wykład 30h)
- Metody oceniania i motywowania pracowników (warsztaty 60h)
- Psychologia reklamy (warsztaty 30 h)
- Public Relations (wykład 30h)
- Teoria i praktyka reklamy (warsztaty 30 h)
- Twórcze myślenie w biznesie (warsztaty 30 h)
- User Experience Design Essentials - Adobe XD UI UX Design - 09.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-GGV7PIRN )
- Kurs Web Design i UX - Szybki Start - 08.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-X2L3U48I )
- Podstawy Marketingu Internetowego - 04.2018 (adres url poświadczenia:
https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje/validate-certificate-code )
- Akademia Młodego Managera (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Kapitał Ludzki)
- ratownik w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (ZOSP RP)
Kursy w ramach studiów:
- Komunikacja w biznesie (warsztaty 30 h)
- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (wykład 30h)
- Badania ilościowe i jakościowe (wykład 30h)
- Metody oceniania i motywowania pracowników (warsztaty 60h)
- Psychologia reklamy (warsztaty 30 h)
- Public Relations (wykład 30h)
- Teoria i praktyka reklamy (warsztaty 30 h)
- Twórcze myślenie w biznesie (warsztaty 30 h)
Edukacja
Inne
Profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marta-dudek07/
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.