Marta Dudek

E-commerce / Digital marketing / Video / Social Media / Marketing Specialist
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

E-commerce Facebook Google Analytics Google Docs Instagram Social Media Marketing Tableau Wideo Wordpress YouTube Adobe Photoshop kreatywność łatwość nawiązywania konktaktów Montaż video Marketing internetowy dokładność i sumienność Otwartość Brand24 SoTrender Pakiet MS Offiece Canva Adobe XD Marketing Video

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Air - Com Pneumatyka - Automatyka
Digital Marketing Specialist
Browar Stu Mostów
Specjalista ds. Marketingu Produktowego
Ages Sp. z o.o.
PR & Brand Coordinator
Budowanie wizerunku brandu. Odpowiedzialność za wzrost rozpoznawalności nowej marki Stones Garden w Polsce. Tworzenie, opracowanie i realizacja strategii marketingowej. Prowadzenie projektów wizerunkowych osadzonych w digital. Koordynacja prac na skrzyżowaniu performance, content marketing, social media i e-commerce. Analiza efektywności działań na bazie narzędzi analitycznych i planowanie kolejnych kroków, dostarczenie insight konsumenckiego, a także wniosków z trendów rynkowych i analizy konkurencji. Prezentowanie i raportowanie projektów, strategii i wydatków.
Ages Sp. z o.o.
PR & Content Coordinator
Kształtowanie wizerunku w Internecie i mediach społecznościowych marki Stones Garden. Rozwijanie marketingu B2C i B2B marki. Przygotowanie i zarządzanie treścią (CMS). Przygotowanie treści pod kanały promocji np. mailing. Przygotowanie prezentacji. Analiza konkurencji oraz badanie rynku w zakresie wsparcia sprzedaży.
Domodi Sp. z o.o.
Social Media Specialist
Tworzenie i realizacja materiałów video, zdjęć oraz transmisji live na Facebook'u, mających na celu wzrost liczby obserwujących, świadomości marki oraz sprzedaży.
Planowanie i tworzenie angażujących treści na portalu Facebook zgodnej z celami biznesowymi (grafika, video, copy, konkursy).
Zachowanie spójnej komunikacji z odbiorcami marki. Moderacja, monitorowanie wpisów i reagowanie w razie potrzeby.
Analiza efektywności działań na bazie narzędzi analitycznych i planowanie kolejnych kroków (Facebook Analytics, Google Analytics, Sotrender, Tableau).
Monitorowanie trendów i tendencji w mediach społecznościowych oraz czynne wdrażanie ich do komunikacji.
Współtworzenie i rozwijanie nowych projektów strategii komunikacyjnej i promocyjnej sklepów i marek na portalach społecznościowych długo- i krótkoterminowych.
Domodi Sp. z o.o.
Video Content Coordinator
Planowanie sesji video, tworzenie i zarządzanie harmonogramem produkcji video, zarządzaniem teamem produkcyjnym. Tworzenie scenariuszy do nagrań. Obróbka video.
Kompleksowe prowadzenie kanału na Youtubie oraz profilu Instagram.
Tworzenie grafik na potrzeby Social Media.
Tworzenie zestawień, analiz, prezentacji sprzedażowych.
Domodi Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Kompleksowe tworzenie contentu video, tworzenie wizerunku brandu, monitoring marki, współpraca z influencerami, przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji, ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów wizerunkowych, w szczególności z działem sprzedaży, planowanie i realizacja kampanii w mediach społecznościowych, projektowanie, tworzenie i aktualizowanie materiałów promocyjnych, materiałów POS, współpraca z grafikami i drukarniami. Prowadzenie firmowego bloga, pisanie i zamieszczanie treści na stronie głównej.
Domodi Sp. z o.o.
Asystentka ds. marketingu i PR
Kompleksowa organizacja konkursów promujących markę Klienta.
Domodi Sp. z o.o.
Stażystka
Monitorowanie i inicjowanie dyskusji na Facebooku i wydarzeniach w celu zwiększenia świadomości marki. Przeglądanie i redagowanie wpisów w serwisie Facebook, w ramach zapewnienia dobrej jakości treści.
Analiza ocen i programów konkurencji w celu oceny skuteczności strategii marketingowych.
Tworzenie skutecznych komunikatów przy użyciu środków językowych oraz materiałów graficznych i marketingowych.
Ścisła współpraca z grafikami podczas tworzenia materiałów marketingowych oraz z innymi działami firmy i lokalnymi dostawcami na rzecz terminowego i ekonomicznego dostarczania materiałów marketingowych.
Dokonywanie korekty materiałów promocyjnych.
Koordynowanie działań wykonywanych przed pokazem, w trakcie i po pokazie podczas eventu.
Domodi Sp. z o.o.
Praktykantka
Wsparcie działu marketingu.
Logo
praktykantka/ researcher
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Aktualizacja i weryfikacja bazy kandydatów, prowadzenie selekcji aplikacji, pomoc w realizacji projektów rekrutacyjnych, organizowanie oraz asystowanie podczas rozmów kwalifikacyjnych. Publikowanie ofert pracy za pośrednictwem zatwierdzonych kanałów rekrutacji.
Logo
praktykantka
Advertika Sp. z o.o.
Praktyka w dziale reklamy, w ramach studiów SWPS. Tworzenie projektów graficznych (katalogi, banery internetowe). Tworzenie materiałów pod stronę www.
AXA w Polsce
Subagent
Pozyskiwanie nowych klientów, telefoniczna obsługa klienta, dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań klientów. Promowanie produktów ubezpieczeniowych wśród klientów.
ING Bank Śląski SA
Pracownik Biura Obsługi Klienta
[umowa na zastępstwo]
Przygotowanie, archiwizacja i porządkowanie dokumentacji. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej. Aktywna współpraca z pozostałymi Wydziałami i Zespołami.

Szkolenia i kursy

- Photoshop CC 2020 MasterClass - 03.2020 (adres url poświadczenia: https://www.udemy.com/certificate/UC-efd8454e-7329-4b5b-a7e0-c5f3f3e227f3 )

- User Experience Design Essentials - Adobe XD UI UX Design - 09.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-GGV7PIRN )

- Kurs Web Design i UX - Szybki Start - 08.2019 (adres url poświadczenia: http://ude.my/UC-X2L3U48I )

- Podstawy Marketingu Internetowego - 04.2018 (adres url poświadczenia:
https://learndigital.withgoogle.com/internetowerewolucje/validate-certificate-code )

- Akademia Młodego Managera (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Kapitał Ludzki)

- ratownik w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (ZOSP RP)


Kursy w ramach studiów:

- Komunikacja w biznesie (warsztaty 30 h)

- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (wykład 30h)

- Badania ilościowe i jakościowe (wykład 30h)

- Metody oceniania i motywowania pracowników (warsztaty 60h)

- Psychologia reklamy (warsztaty 30 h)

- Public Relations (wykład 30h)

- Teoria i praktyka reklamy (warsztaty 30 h)

- Twórcze myślenie w biznesie (warsztaty 30 h)

Edukacja

Logo
Studia pedagogiczne - nadające kwalifikacje do pracy pedagogicznej, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Logo
Psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Inne

Profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/marta-dudek07/

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.