Umiejętności
Zarządzanie klientami
Analiza biznesowa
planowanie biznesu
Urządzenia mobilne
Zarządzanie produktem
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds Zarządzania Jakością Sprzedaży B2C i SOHO
• udział i zapewnienie punktów styku i zasobów dla projektów inicjatyw cross-funkcyjnych w obszarze „Klient” realizowanych w Orange Polska
• współrealizacja i koordynacja inicjatyw wynikających z Customer Rooms mających na celu wzrost wskaźników satysfakcji klientów z relacji z firmą (NPS, CES)
• Odpowiedzialność za opracowywanie i wdrożenie Standardów Obsługi Klienta oraz Standardów Pracy dla ról pracowników w różnych kanałach sprzedaży rynku B2C. Opracowanie i komunikacja do sił sprzedaży B2C zagadnień w zakresie prowadzonych projektów.
• współrealizacja i koordynacja inicjatyw wynikających z Customer Rooms mających na celu wzrost wskaźników satysfakcji klientów z relacji z firmą (NPS, CES)
• Odpowiedzialność za opracowywanie i wdrożenie Standardów Obsługi Klienta oraz Standardów Pracy dla ról pracowników w różnych kanałach sprzedaży rynku B2C. Opracowanie i komunikacja do sił sprzedaży B2C zagadnień w zakresie prowadzonych projektów.
Outsourcing Manager (Key Account Manager)
• zarządzanie, utrzymanie i rozwój kontraktów usługowych Kluczowych Klientów firmy w zakresie rozwiązań wydruku masowego oraz biurowego dla firm z listy Top 500. (Bank Handlowy - kontrakt produkcyjny -wydruki masowe dla klientów BH oraz kontrakt biurowy, zarządzanie kontraktem urządzeń biurowych we wszystkich lokalizacjach Banku) KPMG, PriceWatrhouseCoopers, Ernst&Young, Energa Obsługa i Sprzedaż, Alstom, Aviva, Deuche Bank)
• zarządzanie stroną operacyjną i finansową kontraktów, zespołem dedykowanym do obsługi kontraktów o ich łącznym przychodzie kwartalnym na poziomie 1,5 mln USD w tym odpowiedzialność za SLA, revenue& same account revenue grow
• współtworzenie i negocjowanie ofert sprzedażowych i umów sprzedaży usług outsourcingowych w zakresie rozwiązań wydruku masowego lub biurowego,
• bieżące monitorowanie profitowości kontraktów (P&L), controling i planowanie kosztów i przychodów związanych z kontraktami outsorcingowymi,
• budowanie relacji z Kluczowymi Klientami firmy, pro-aktywna analiza i reagowanie na potrzeby
• wybór i negocjowanie warunków współpracy z Partnerami zewnętrznymi
• udoskonalanie systemów kontroli jakości, przeprowadzanie audytów wewnętrznych i odpowiedzialność za pozytywne wyniki Audytów zewnętrznych, wykonywanych przez Klientów, min. Banki
_______________________________________________
Managing Outourcing Key Clients Accounts in Xerox, taking care of SLA fullfilment. Rersponsibility for Revenue, Gross profit on major accounts. Managing contract of total 4 mln USD income a year.
Building business development/relations with Key Clients.
Setting, tracking, measuring and managing SLAs as important part of Outsourcing Relationship Management discipline.
Nogotitions of specific SLA’s up front as part of the outsourcing contract.
_________________________________
• zarządzanie stroną operacyjną i finansową kontraktów, zespołem dedykowanym do obsługi kontraktów o ich łącznym przychodzie kwartalnym na poziomie 1,5 mln USD w tym odpowiedzialność za SLA, revenue& same account revenue grow
• współtworzenie i negocjowanie ofert sprzedażowych i umów sprzedaży usług outsourcingowych w zakresie rozwiązań wydruku masowego lub biurowego,
• bieżące monitorowanie profitowości kontraktów (P&L), controling i planowanie kosztów i przychodów związanych z kontraktami outsorcingowymi,
• budowanie relacji z Kluczowymi Klientami firmy, pro-aktywna analiza i reagowanie na potrzeby
• wybór i negocjowanie warunków współpracy z Partnerami zewnętrznymi
• udoskonalanie systemów kontroli jakości, przeprowadzanie audytów wewnętrznych i odpowiedzialność za pozytywne wyniki Audytów zewnętrznych, wykonywanych przez Klientów, min. Banki
_______________________________________________
Managing Outourcing Key Clients Accounts in Xerox, taking care of SLA fullfilment. Rersponsibility for Revenue, Gross profit on major accounts. Managing contract of total 4 mln USD income a year.
Building business development/relations with Key Clients.
Setting, tracking, measuring and managing SLAs as important part of Outsourcing Relationship Management discipline.
Nogotitions of specific SLA’s up front as part of the outsourcing contract.
_________________________________
wystawiono
Marta, jest osobą sumienną i pracowitą. Doskonale rozumie potrzeby Klienta. Dzięki dobrej organizacji i umiejętności efektywnej komunikacji sprawnie zarządza zespołem oraz szybko rozwiązuje wszelkie problemy. Z prawdziwą przyjemnością z nią współpracowałem.
wystawiono
Podziwiam zaangażowanie i siłę do panowania nad stresem. Uczciwość, solidność to cechy, którymi potrafi zjednać sobie sympatię klientów ale co równie ważne cechy te pozwalają budować zespół ludzi chętnych do współpracy.
wystawiono
Marta dała się poznać jako dobry organizator pracy swojego działu. Wyróżniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji. Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo. Marta umiała właściwie kształtować zasady współżycia społecznego w swoim dziale. Swoją wiedzę zawodową oraz doświadczenie chętnie przekazywała innym. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiały, że Marta stanowiła doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami jak i współpracownikami.
Starszy Specjalista ds. Standardów Obsługi w Departamencie Klientów Biznesowych
POLKOMTEL S.A
- Przeprowadzenie projektu standaryzacji procesu sprzedaży i obsługi klienta w Departamencie Klientów Biznesowych,w tym współtworzenie systemu standarów sprzedaży na poszczególnych jej etapach
- Współopracowanie i wdrożenie wraz z Partnerami standardów sprzedaży dla nowo-powstałych kanałów sprzedaży Departamentu Klientów Biznesowych
- Współtworzenie i wdrożenie standardów pracy coachingowej Koordynatorów Terenowych z APH
- Definiowanie potrzeb szkoleniowych przedstawicieli handlowych oraz tworzenie programów szkoleniowych w celu zabezpieczenia właściwego poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych. Ścisła współpraca z trenerami w obszarze rozwoju pracowników Autoryzowanych Partnerów Handlowych,
- Monitoring wydatków budżetowych przeznaczonych na program szkoleń oraz wsparcie sprzedaży.
- Prowadzenie projektów marketingu rekrutacyjnego - pozyskanie kandydatów na wybitnych Przedstawicieli Handlowych.
- Ścisła współpraca z menadżerami i trenerami w obszarze rozwoju pracowników Autoryzowanych Partnerów Handlowych,w tym opracowanie ścieżki szkoleń dla APH
- Opracowanie koncepcji i organizacja finansowych programów motywacyjnych i konkursów podnoszących efektywność sił sprzedaży do segmentu klientów biznesowych,
- Opracowanie pozapłacowego systemu motywacyjnego dla przedstawicieli handlowych, powiązanego z wprowadzonym kwartalnym badaniem profili kompetencyjnych przedstawicieli handlowych, tzw. Kategoryzacja – system motywacyjno-rozwojowy.
- Prowadzenie kwartalnego badania profili kompetencyjnych Przedstawicieli Handlowych i dostosowywanie adekwatnych działań prorozwojowych.
- Współopracowanie i wdrożenie wraz z Partnerami standardów sprzedaży dla nowo-powstałych kanałów sprzedaży Departamentu Klientów Biznesowych
- Współtworzenie i wdrożenie standardów pracy coachingowej Koordynatorów Terenowych z APH
- Definiowanie potrzeb szkoleniowych przedstawicieli handlowych oraz tworzenie programów szkoleniowych w celu zabezpieczenia właściwego poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych. Ścisła współpraca z trenerami w obszarze rozwoju pracowników Autoryzowanych Partnerów Handlowych,
- Monitoring wydatków budżetowych przeznaczonych na program szkoleń oraz wsparcie sprzedaży.
- Prowadzenie projektów marketingu rekrutacyjnego - pozyskanie kandydatów na wybitnych Przedstawicieli Handlowych.
- Ścisła współpraca z menadżerami i trenerami w obszarze rozwoju pracowników Autoryzowanych Partnerów Handlowych,w tym opracowanie ścieżki szkoleń dla APH
- Opracowanie koncepcji i organizacja finansowych programów motywacyjnych i konkursów podnoszących efektywność sił sprzedaży do segmentu klientów biznesowych,
- Opracowanie pozapłacowego systemu motywacyjnego dla przedstawicieli handlowych, powiązanego z wprowadzonym kwartalnym badaniem profili kompetencyjnych przedstawicieli handlowych, tzw. Kategoryzacja – system motywacyjno-rozwojowy.
- Prowadzenie kwartalnego badania profili kompetencyjnych Przedstawicieli Handlowych i dostosowywanie adekwatnych działań prorozwojowych.
Koordynator ds. Administracji i Finansów w Zespole Dyrektora Sprzedaży POLKOMTEL S.A.
Polkomtel S.A.
- bieżąca kontrola finansowa prowadzonych projektów oraz zleceń wewnętrznych pod względem zgodności z planowanym budżetem,
- przygotowywanie i analiza raportów i sprawozdań sprzedażowych,przygotowywanie dokumentacji i prezentacji na posiedzenia zarządu
- koordynacja projektów prowadzonych wspólnie z firmami konsultingowymi dla rynku Masowego, linii SIMPLUS oraz Rynku Biznesowego.
- wsparcie administracyjne i organizacyjne Z-cy Członka Zarządu, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu.
- organizacja spotkań integracyjnych i biznesowych dla podległych Dyrektorowi Sprzedaży departamentów.
- przygotowywanie i analiza raportów i sprawozdań sprzedażowych,przygotowywanie dokumentacji i prezentacji na posiedzenia zarządu
- koordynacja projektów prowadzonych wspólnie z firmami konsultingowymi dla rynku Masowego, linii SIMPLUS oraz Rynku Biznesowego.
- wsparcie administracyjne i organizacyjne Z-cy Członka Zarządu, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu.
- organizacja spotkań integracyjnych i biznesowych dla podległych Dyrektorowi Sprzedaży departamentów.
współpracownik
wystawiono
Marta zawsze potrafiła wychodzić poza ramy standardów i kreować rozwiązania wybiegające w przyszłość. Doskonale radząca sobie zarówno z presją czasu, pracy w zespole, jak i bycia leaderem biorącym odpowiedzialność za projekt. Komunikatywna i otwarta na rynek, umiejętnie wychwytujące trendy i ważne kwestie z natłoku informacji.
Konsultant do spraw zatrudnienia cudzoziemców w Polsce, Global Human Resource
- prowadzenie projektów w zakresie legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców w Polsce, klienci: min. PKO S.A., FranceTelecom, Provident, AIG Ampilco Life,
- prowadzenie w języku angielskim spotkań z klientami firmy,
- kontakty z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz Wydziałem do Spraw Cudzoziemców w całej Polsce
- prowadzenie w języku angielskim spotkań z klientami firmy,
- kontakty z Powiatowymi Urzędami Pracy oraz Wydziałem do Spraw Cudzoziemców w całej Polsce
Asystentka do spraw Administracyjnych i Finansowych
- prowadzenie cyklu fakturowania w systemie miesięcznym,
- windykacja należności; kontaktowanie się z działami księgowości dłużników w celu uzyskania/przyśpieszenia płatności,
- organizowanie konferencji o tematyce celnej - przygotowywanie i wysyłanie zaproszeń, materiałów reklamowych,
- przygotowywanie marketingowej wysyłki do klientów, newsletterów, - marketing bezpośredni,
- przygotowywanie ofert dla klientów oraz prezentacji o usługach firmy zgodnie ze standardami firmy,
- windykacja należności; kontaktowanie się z działami księgowości dłużników w celu uzyskania/przyśpieszenia płatności,
- organizowanie konferencji o tematyce celnej - przygotowywanie i wysyłanie zaproszeń, materiałów reklamowych,
- przygotowywanie marketingowej wysyłki do klientów, newsletterów, - marketing bezpośredni,
- przygotowywanie ofert dla klientów oraz prezentacji o usługach firmy zgodnie ze standardami firmy,
Szkolenia i kursy
Standardy i Techniki Sprzedaży – firma szkoleniowa GB Resources
Listopad, 2005
Zarządzanie Zespołem i Coaching - firma szkoleniowa GB Resources,
Grudzień, 2005
Seminarium ”Sztuka Obsługi Klienta” prowadzone przez Chrisa Daffiego,
Kwiecień, 2006
Dochodząc do TAK - siła skutecznych negocjacji. XXII Seminarium z
cyklu Autorytety, Maj 2007. Prowadzone przez Śwatowej sławy guru
negocjacji Prof. Williama L. Ury’ego.
Listopad, 2005
Zarządzanie Zespołem i Coaching - firma szkoleniowa GB Resources,
Grudzień, 2005
Seminarium ”Sztuka Obsługi Klienta” prowadzone przez Chrisa Daffiego,
Kwiecień, 2006
Dochodząc do TAK - siła skutecznych negocjacji. XXII Seminarium z
cyklu Autorytety, Maj 2007. Prowadzone przez Śwatowej sławy guru
negocjacji Prof. Williama L. Ury’ego.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
film, sporty wodne, narciarstwo, fotografia,psychologia
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
e-learning
wszyscy zainteresowani wdrożeniami systemów szkoleń elektronicznych i zarządzania zasobami ludzkimi
Inwestor: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (akcje,giełda, fundusze, forex, kontrakty terminowe)
DLACZEGO 90% LUDZI TRACI PIENIĄDZE NA GIEŁDZIE?
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
LEADERSHIP TRAINING
ENERGIZERS, LLC group on GL on LEADERSHIP & LEADERSHIP DEVELOPMENT. Become a Fan: www.facebook.com/POSITIVENERGIZERS