Umiejętności
Odpowiedzialność
Praca w zespole
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
szybkość uczenia się
Organizacja czasu i miejsca pracy
szybkośc uczenia się i pozyskiwania nowych umiejetności
Dyspozycyjność i zaangażowanie
pracowitość oraz łatwość dostosowywania się do zmian
szybkość i łatwość uczenia się , elastyczność , odporność na zmiany.
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
dobry
Szkolenia i kursy
Współpraca pracowników instytucji rynku pracy oraz pomocy i integracji społecznej.
Diagnozowanie stopnia zagrożenia długotrwałym bezrobociem.
Rola lidera klubu pracy oraz doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób poniżej 30 oraz powyżej 50 roku życia
Profesjonalna obsługa Klienta urzędu pracy.
Rozwijanie indywidualnych cech ułatwiających zdobycie zatrudnienia- Metoda Hiszpańska.
Zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego w profesjonalnej rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy zgodnie ze standardami w 2012r.
Aktualna wiedza- podwyższenie kwalifikacji i kompetencji doradców zawodowych i liderów klubu pracy w oparciu o nowe standardy i Ustawę o promocji zatrudnienia
Obsługa trudnego Klienta w urzędzie i pracy doradcy zawodowego w 2012 r.
Motywacja do zmiany. Jak pracować z osobami bezrobotnymi aby zwiększyć ich poziom motywacji. Trening oparty na standardach TM- Terapii Motywującej.
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych- warsztaty.
Prawidłowa realizacja usług rynku pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi od 29 grudnia 2010r. oraz zadania pracowników publicznych służb zatrudnienia w zakresie realizacji usług.
Organizowanie grupowych form pracy z klientami w procesie doradczym oraz grupowe tworzenie indywidualnych planów działania w praktyce. Wykorzystanie metod warsztatowych. Zawodoznawstwo.
Diagnozowanie stopnia zagrożenia długotrwałym bezrobociem.
Rola lidera klubu pracy oraz doradcy zawodowego w aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób poniżej 30 oraz powyżej 50 roku życia
Profesjonalna obsługa Klienta urzędu pracy.
Rozwijanie indywidualnych cech ułatwiających zdobycie zatrudnienia- Metoda Hiszpańska.
Zadania pośrednika pracy i doradcy zawodowego w profesjonalnej rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy zgodnie ze standardami w 2012r.
Aktualna wiedza- podwyższenie kwalifikacji i kompetencji doradców zawodowych i liderów klubu pracy w oparciu o nowe standardy i Ustawę o promocji zatrudnienia
Obsługa trudnego Klienta w urzędzie i pracy doradcy zawodowego w 2012 r.
Motywacja do zmiany. Jak pracować z osobami bezrobotnymi aby zwiększyć ich poziom motywacji. Trening oparty na standardach TM- Terapii Motywującej.
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych- warsztaty.
Prawidłowa realizacja usług rynku pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi od 29 grudnia 2010r. oraz zadania pracowników publicznych służb zatrudnienia w zakresie realizacji usług.
Organizowanie grupowych form pracy z klientami w procesie doradczym oraz grupowe tworzenie indywidualnych planów działania w praktyce. Wykorzystanie metod warsztatowych. Zawodoznawstwo.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Zainteresowania
Podróże, kulinaria, zasoby ludzkie, muzyka, sport
Organizacje
Członek w Centrum Wolontariatu
Inne
Uczestnictwo w projektach:
1). Projekt „Schematom Stop!”, stanowisko: mentor, opiekun rodziny
2). Projekt „PI Odrodzenie Feniksa”, stanowisko doradca zawodowy,
zakres obowiązków: poradnictwo indywidualne oraz grupowe
3).Projekt „Moja Szkoła- moja szansa”, stanowisko doradca zawodowy,
zakres obowiązków: poradnictwo indywidualne oraz grupowe
1). Projekt „Schematom Stop!”, stanowisko: mentor, opiekun rodziny
2). Projekt „PI Odrodzenie Feniksa”, stanowisko doradca zawodowy,
zakres obowiązków: poradnictwo indywidualne oraz grupowe
3).Projekt „Moja Szkoła- moja szansa”, stanowisko doradca zawodowy,
zakres obowiązków: poradnictwo indywidualne oraz grupowe