Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
AP Indirect Subject Matter Expert
Bycie ekspertem z zakresu AP dla 65 spółek serwisowych a także dla spółek towrowych
Standaryzacja procesów AP
Zarządzanie projektami
Przygotowywanie i analiza raportów KPI
Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
Udział w projektach związanych z ciągłym ulepszaniem procesów i szerzenie kultury Continuous Improvement
Udział w projekcie wdrażania systemu ARIBA dla belgijskich spółek serwisowych - szkolenie zespołu AP z zakresu księgowania dokumentów, szklenie pracowników z lokalnych rynków z zakresu obsługi ARIBY i tworzenia zamówień
Dzielenie się wieloletnim doświadczeniem z nowymi SSC w ramach struktury Stanley Black & Decker
Przygotowywanie i przeprowadzanie wszelkiego rodzaju szkoleń z zakresu procesów działu AP
Współpraca z wewnętrznym/zewnętrznym audytem
Udział w przejmowaniu nowych spółek i zarządzanie procesem migracyjnym
Udział w migracji obowiązków AP do zewnętrznej firmy w Indiach
Przygotowywanie procedur procesów AP
Obsługa programów: SAP E03, SAP SEP, SAP PRD, NPS, Navision 3.6, Navision 4.0, SAGE, ARIBA
Standaryzacja procesów AP
Zarządzanie projektami
Przygotowywanie i analiza raportów KPI
Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
Udział w projektach związanych z ciągłym ulepszaniem procesów i szerzenie kultury Continuous Improvement
Udział w projekcie wdrażania systemu ARIBA dla belgijskich spółek serwisowych - szkolenie zespołu AP z zakresu księgowania dokumentów, szklenie pracowników z lokalnych rynków z zakresu obsługi ARIBY i tworzenia zamówień
Dzielenie się wieloletnim doświadczeniem z nowymi SSC w ramach struktury Stanley Black & Decker
Przygotowywanie i przeprowadzanie wszelkiego rodzaju szkoleń z zakresu procesów działu AP
Współpraca z wewnętrznym/zewnętrznym audytem
Udział w przejmowaniu nowych spółek i zarządzanie procesem migracyjnym
Udział w migracji obowiązków AP do zewnętrznej firmy w Indiach
Przygotowywanie procedur procesów AP
Obsługa programów: SAP E03, SAP SEP, SAP PRD, NPS, Navision 3.6, Navision 4.0, SAGE, ARIBA
AP Acting Team Leader
Zarządzanie i monitorowanie pracy zespołu 12-osobowego
Przygotowywanie i analiza raportów KPI
Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
Udział w projektach związanych z ciągłym ulepszaniem procesów
Współpraca z wewnętrznym/zewnętrznym audytem
Udział w przejmowaniu nowych spółek i zarządzanie procesem migracyjnym
Udział w rekrutacjach i szkoleniach nowych pracowników
Przygotowywanie i analiza raportów KPI
Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
Udział w projektach związanych z ciągłym ulepszaniem procesów
Współpraca z wewnętrznym/zewnętrznym audytem
Udział w przejmowaniu nowych spółek i zarządzanie procesem migracyjnym
Udział w rekrutacjach i szkoleniach nowych pracowników
AP Team Coordinator / Koordynator w dziale zobowiązań
- Dzienne zarządzanie pracą 7-osobowego zespołu;
- Współpraca z działami GL, Treasury, AR oraz z zagranicznymi kontrolerami;
- Współpraca z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu;
- Szkolenie nowych pracowników;
- Obsługa programów: SAP, Navision, NPS
- Współpraca z działami GL, Treasury, AR oraz z zagranicznymi kontrolerami;
- Współpraca z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu;
- Szkolenie nowych pracowników;
- Obsługa programów: SAP, Navision, NPS
Senior Accountant / Starsza Księgowa
Praca w zespole Accounts Payable obsługującego region Northern Region:
- Księgowanie dokumentów księgowych (m.in. faktur za usługi, towary, transport)
- Kontakt z dostawcami;
- Kontrola i uzgadnianie sald z dostawcami;
- Zakładanie kart dostawców;
- Rozliczanie należności pomiędzy spółkami (faktury recharge, netting);
- Przygotowywanie płatności;
- Współpraca z działami GL, Treasury, AR oraz z zagranicznymi kontrolerami;
- Współpraca z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu;
- Szkolenie nowych pracowników
- Obsługa programów: SAP SRM, SAP, Navision, BPCS, NPS
- Księgowanie dokumentów księgowych (m.in. faktur za usługi, towary, transport)
- Kontakt z dostawcami;
- Kontrola i uzgadnianie sald z dostawcami;
- Zakładanie kart dostawców;
- Rozliczanie należności pomiędzy spółkami (faktury recharge, netting);
- Przygotowywanie płatności;
- Współpraca z działami GL, Treasury, AR oraz z zagranicznymi kontrolerami;
- Współpraca z audytem wewnętrznym oraz zewnętrznym, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytu;
- Szkolenie nowych pracowników
- Obsługa programów: SAP SRM, SAP, Navision, BPCS, NPS
Temporary worker/pracownik tymczasowy
Prace asystenckie w zespole współpracującym z obszrem Europy Północnej (procesowanie faktur od dostawców, kontaktowanie się z dostawcami)
Szkolenia i kursy
Kurs na samodzielnego księgowego (bilansiste), Stowarszyszenie Księgowych w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
książki, sport, film, aranżacja wnętrz
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.