Marta Diop

Sales Director; Sodexo Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Prognozowanie Zarządzanie Negocjacje zarządzanie operacyjne Project Management zakupy

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Sodexo Polska Sp. z o.o.
Corporate Segment Director IFM Poland
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Deputy Sales Director
Sodexo Polska Sp. z o.o.
Business Development Manager
Eurest Poland Sp z o.o.
Koordynator Regionu
-kierowanie powierzonymi restauracjami oraz dwoma strategicznymi kontraktami
-otwieranie nowych restauracji
-organizowanie bankietów oraz innych form sprzedaży na życzenie klienta
-wdrażanie projektów, procedur i standardów w restauracji oraz prowadzenie szkoleń pracowników w tym zakresie
-dbanie o komunikacją i efektywny przepływ informacji w ramach restauracji
-realizowanie budżetu w powierzonej restauracji
-kontrolowanie kosztów w celu optymalizacji zysku
-zarządzanie środkami finansowymi w ramach powierzonego budżetu
-podejmowanie działań służących poprawie kluczowych wskaźników biznesu
-wdrażanie i prowadzenie akcji marketingowych i promocyjnych w ramach prowadzonych restauracji
-aktywne poszukiwanie nowych źródeł sprzedaży i zysku oraz podejmowanie działań w tym zakresie oraz śledzenie poczynań konkurencj
-godne reprezentowanie firmy przed klientem oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez utrzymywanie relacji sprzyjających rozwijaniu współpracy
-kontrola przestrzegania przez pracowników procedur, standardów, norm firmy w ich codziennej pracy
-proponowanie planów naprawczych oraz ich realizacja
-ontrolowanie jakości na każdym etapie procesu produkcji i obsługi zgodnie ze standardami i obowiązującym prawem w celu zapewnienia bezpieczeństwa serwowanych potraw
-dbanie o bezpieczeństwo pracowników i klientów poprzez przestrzeganie i kontrolę obowiązujących norm BHP
-dbanie o wizerunek restauracji zgodny ze standardami korporacyjnymi
- koordynowanie procesów szkoleniowych osób skierowanych do restauracji na szkolenie
Batida
Manager Restauracji
- zarządzanie sprzedażą, ofertą
- organizowanie dodatkowych bankietów
- zarządzanie personelem, sporządzanie dokumentacji
- kreowanie pozytywnego wizerunku
- szkolenia pracowników obsługi klienta
- rozliczenia w trybie miesięcznym (system Laser)
Logo
Manager Restauracji
Lexinfo Informator Branżowy
- otwarcie lokalu "Cafe Zegar" od znalezienia lokalu, po remont, załatwienie wszelkich formalności i zezwoleń
- rekrutacja personelu, szkolenia
- zaopatrzenie, organizowanie pracy restauracji
- ułożenie menu, zarządzanie oferta
- wdrożenie systemu gastroPOS; gastroSzef
Logo
Kelnerka śniadaniowa
Hotel Zajazd Napoleoński ****
- podawanie i organizacja śniadań
- aktywne i kreatywne uczestnictwo w tworzeniu oferty
- dbałość o pełne zadowolenie klienta
Accata Sp. z o.o.
Kelnerka
- obsługa gości Klubu Arco
- obsługa bankietów, wesel, bale sylwestrowe
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- aktywna sprzedaż oferty Klubu
Logo
Kelnerka
Cafe Brama
- obsługa gości
- czynny udział w życiu sieci restauracji
- szkolenia (barista, kucharz)
Logo
Kelnerka
Cafe Brama
- obsługa gości
- czynny udział w życiu sieci restauracji
- szkolenia (barista, kucharz)
Logo
Kelnerka
Cafe Brama
- obsługa gości
- czynny udział w życiu sieci restauracji
- szkolenia (barista, kucharz)

Edukacja

Logo
Geografia Ekonomiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Turystyka i Rekreacja, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Film, taniec, podróże, książki

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Harlan Coben
Harlan Coben
Dla tych, którzy zaczytują się w książkach Cobena i mogą polecić inny tytuł z kategorii Thrilleeeerrrrrrr:)
Pearl Jam
Pearl Jam
Dla tych którzy trwają z nimi od czasów Ten... :)
Red Hot Chili Peppers
Red Hot Chili Peppers
Miłośnicy chłpaków z Kalifornii