Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Projektów Biura Konferencji
Lidex Sp. z o.o.
Doradztwo i kompleksowa obsługa w zakresie organizacji konferencji, kongresów
i eventów. Działania marketignowe, planowanie ich, koordynacja i realizacja.
Ustalanie polityki sprzedaży i promocji produktów firmy wobec Klientów.
Sprzedaż usług graficznych i tłumaczeniowych (tłumaczenia ustne i pisemne).
Negocjacje kontraktów, umów długoterminowych. Wycena projektów, koordynacja
działań całego zespołu. Przygotowywanie dokumentacji i udział w przetargach.
Analiza Klientów CRM (strategiczne i marketingowe zarządzanie relacjami
z Klientem). Kontrola podwykonawców w realizacji zleconych projektów.
i eventów. Działania marketignowe, planowanie ich, koordynacja i realizacja.
Ustalanie polityki sprzedaży i promocji produktów firmy wobec Klientów.
Sprzedaż usług graficznych i tłumaczeniowych (tłumaczenia ustne i pisemne).
Negocjacje kontraktów, umów długoterminowych. Wycena projektów, koordynacja
działań całego zespołu. Przygotowywanie dokumentacji i udział w przetargach.
Analiza Klientów CRM (strategiczne i marketingowe zarządzanie relacjami
z Klientem). Kontrola podwykonawców w realizacji zleconych projektów.
- Office Manager/ Asystentka Prezesa
Organizowanie szkoleń, eventów dla klientów i pracowników V&P.
Obsługa bieżącej działalności firmy w zakresie spraw personalnych oraz
administracji biura. Dbanie o sprawny obieg dokumentów księgowych
(faktury, umowy z klientami, wezwania do zapłaty, wyciągi bankowe itp.)
Rozliczanie faktur zgodnie z przyjętym w firmie systemem.
Negocjowanie warunków współpracy i cen z podwykonawcami.
Archiwizowanie, tworzenie ofert i umów z Klientami. Controling i działania PR.
Obsługa bieżącej działalności firmy w zakresie spraw personalnych oraz
administracji biura. Dbanie o sprawny obieg dokumentów księgowych
(faktury, umowy z klientami, wezwania do zapłaty, wyciągi bankowe itp.)
Rozliczanie faktur zgodnie z przyjętym w firmie systemem.
Negocjowanie warunków współpracy i cen z podwykonawcami.
Archiwizowanie, tworzenie ofert i umów z Klientami. Controling i działania PR.
Szkolenia i kursy
Telekomunikacja Polska S.A.
Sztuka negocjacji
Centrum Szkoleń Psychologii Biznesu
Aktywne pozyskiwanie klientów
Solaris- Rozwój Osobisty
Mapa Życia
Berlitz Language Center Belgia
Kurs j. angielskiego
Szkolenia w Lidex Sp. z o.o.:
- CRM- filozofia i główne założenia
- Sztuka prezentacji siebie i swojej oferty
- Sprzęt multimedialny, systemy nagłośnieniowe, konferencyjne, system do tłumaczenia symultanicznego, system do głosowania
- Komunikacja i perswazja, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi
- Obsługa telefoniczna Klientów
Sztuka negocjacji
Centrum Szkoleń Psychologii Biznesu
Aktywne pozyskiwanie klientów
Solaris- Rozwój Osobisty
Mapa Życia
Berlitz Language Center Belgia
Kurs j. angielskiego
Szkolenia w Lidex Sp. z o.o.:
- CRM- filozofia i główne założenia
- Sztuka prezentacji siebie i swojej oferty
- Sprzęt multimedialny, systemy nagłośnieniowe, konferencyjne, system do tłumaczenia symultanicznego, system do głosowania
- Komunikacja i perswazja, czyli jak skutecznie porozumiewać się z innymi
- Obsługa telefoniczna Klientów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
- Rozwój w różnych obszarach działalności Działu Obsługi Klienta
z naciskiem na główne założenia polityki CRM, czyli zarządzanie relacjami z
Klientem
- Literatura, film, teatr współczesny, taniec, sport
- Podróże, florystyka, psychologia
z naciskiem na główne założenia polityki CRM, czyli zarządzanie relacjami z
Klientem
- Literatura, film, teatr współczesny, taniec, sport
- Podróże, florystyka, psychologia
Inne
Umiejętności:
- Kompleksowa obsługa klienta
- Prowadzenie rozmów o profilu negocjacyjno - sprzedażowym
- Budowanie i rozwijanie relacji w dużych organizacjach
- Wyszukiwanie i opracowywanie informacji
- Utrzymywanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
- Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
- Kompleksowa obsługa klienta
- Prowadzenie rozmów o profilu negocjacyjno - sprzedażowym
- Budowanie i rozwijanie relacji w dużych organizacjach
- Wyszukiwanie i opracowywanie informacji
- Utrzymywanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
- Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
Budowanie Relacji w Biznesie
Grupa dla osób zainteresowanych nabywaniem umiejętności oraz wymianą Budowania Zaufania i Relacji w Biznesie
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Eudaimonia
Eudaimonia to grupa ludzi mających pewne pojęcie o NLP i innych metodach rozwoju oraz zmiany osobistej, i chcących się tym dzielić.
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!