Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Zarządznie marką poprzez tworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy, opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki, monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz konkurencyjnych, współpraca z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi (agencje reklamowe, dostawcy).
Komitet Lokalny Wrocław Akademia Ekonomiczna
• Koordynator projektu opartego na Odpowiedzialnym Biznesie
Opracowanie założeń i koordynacja projektem skierowanego do firm odpowiedzialnych społecznie, które chcą pomóc w rozwoju osób niepełnosprawnych.
• Akademia Perspektyw II, Koordynator ds. kontaktów z firmami
Przygotowanie oferty sponsorskiej oraz pozyskanie sponsorów; praca w 6 osobowym zespole nad organizacja szkoleń dla licealistów.
Opracowanie założeń i koordynacja projektem skierowanego do firm odpowiedzialnych społecznie, które chcą pomóc w rozwoju osób niepełnosprawnych.
• Akademia Perspektyw II, Koordynator ds. kontaktów z firmami
Przygotowanie oferty sponsorskiej oraz pozyskanie sponsorów; praca w 6 osobowym zespole nad organizacja szkoleń dla licealistów.
Edukacja
Zainteresowania
książki, gotowanie, fotografia, inne kultury (w szczególności kraję hiszpańskojęzyczne)
Organizacje
AIESEC Międzynarodowa Organizacja Studencka,
LIGA ODPOWIEDZIALNEGO BIZNEGU
LIGA ODPOWIEDZIALNEGO BIZNEGU
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
AIESEC Alumni LC AEWro
Grupa dla Alumni Komitetu Lokalnego AIESEC na Akademii Ekonomicznej (Uniwersytecie Ekonomicznym) we Wrocławiu. Zapraszamy również pozostałych Alumni i członków AIESEC związanych z Wrocławiem.
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
Grono młodych aktywnych liderów - LOBbystów na rzecz odpowiedzialnego biznesu i odpowiedzialnego życia.
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR